Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. - [02TEF2] Teoretická fyzika 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 7 / 33
  • Procento hodnotících: 21 %
Celkové hodnocení [7]
1:
85 % [6]
2:
0 % [0]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [7]
1:
85 % [6]
2:
0 % [0]
3:
14 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Trochu mi připomínal žížalu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • pohodovost, smysl pro humor, schopnost udělat na cvičení to opravdu podstatné a nemořit nás podružnostmi, velmi odměřené bodování písemek - nepotápěl na numerických chybách nebo lenosti dopočítat integrál :) jedno z mála cvičení za celé mé studium, kam jsem se opravdu těšila.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeho přístup, je veselý a přitom naučí a stihne všechno, co je potřeba. Je to skvělý cvičící, vřele doporučuji.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vtip, atmosféru na cvičeních, rozumně obtížné zápočtové testy. Skvělý cvičící!
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Nebýt takový morous.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Kontrolovat, aby se na tabuli napsalo zadání v rozumné formě. Většina studentů tuto schopnost postrádá a zbytek třídy pak může tápat, co je vlastně zadáno a co je naším cílem. Když je student vyzván, aby zadání přečetl, považuji to za naprostou ztrátu času, protože zadání bývají dlouhá a složitá a při poslechu se v tom člověk rychle ztratí. Takže raději číst postupně a při tom postupně tvořit zápis.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Upozorňovat na některé špeky (myšleno typické chyby), kterých je studentí tradičně dopouštějí. Vím, že to pan doktor dělá, ale mohl by přidat kupříkladu bod "jek přepočítat tenzor aneb jak se to těmi maticemi násobí (zleva, zprava, transpozice...)".
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Na to, jak zajímavá látka TEF2 je, cvičení právě skvostná nejsou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Tradičně se nestíhá, na poslední kapitolu by to chtělo více příkladů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Vesměs pěkně vedené, předmět je zajímavý.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.29

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 14 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 71 % [5]: středně obtížný
  • 4 : 28 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký