Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Ambrožová Iva Ing. Ph.D. - [16IDOZ] Integrující dozimetrické metody

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 18
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
0 % [0]
2:
0 % [0]
3:
50 % [2]
4:
50 % [2]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.50
  • Průměr hodnocení: 3.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Vlastní zápisky, skripta, prezentace. Skripta jsou perfektní! Hlavně mám ráda ten vintage style - skripta psaná na stroji :-)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Skripta a poskytnuté prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní zápisky + prezentace z přednášek
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Paní Ambrožová je velmi milá, když vidí, že student tápe, trošku napoví, naťukne. Zkouší pečlivě a áčko nedá jen tak pro nic za nic.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška není jednoduchá, což je dobře. Zkoušející je objektivní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška není příliš náročná. Zkoušející je příjemná a objektivní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Přednášky jsou dobře strukturované a lze se z nich bez problémů naučit na zkoušku
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vynikající znalosti a vlastní zkušenosti. Zpestření přednášek ukázkou dozimetrů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dobré prezentace.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Prezentace jsou v celku dobré. Nemám ráda střídání angličtiny a češtiny. S angličtinou nemám nejmenší problém, klidně ať jsou prezentace v ní, ale střídání jazyka na mě dělá dojem, že přednášející přípravu odbyl. Přednes je monotónní a uspávací, to už ale tak asi patří k nátuře paní přednášející.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášející by měla výrazně zlepšit svůj výklad, byl příliš tichý, pomalý a navíc v něm dělala dlouhé pauzy
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Hovořit míň "akademicky" a víc pedagogicky. Nedělat takové pauzy mezi větami, nemluvit tak monotónně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkusit přednes trochu oživit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 25 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 25 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 37 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [5]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 3.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 50 % [2]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5