Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Kukal Jaromír doc. Ing. Ph.D. - [18DATS] Dekompozice databazových systémů

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 34
  • Procento hodnotících: 14 %
Celkové hodnocení [10]
1:
30 % [3]
2:
50 % [5]
3:
20 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.90

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
20 % [1]
2:
60 % [3]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Super, jen chci varovat ty, kteří by očekávali něco typu věta-důkaz. Zde se spíše dočkáte nějaké vtipné historky ze života přednášejícího, která souvisí s daným tématem.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Ohromný přehled, dobrou znalost i drobných detailů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Rozumí tomu, dokáže to podat tak, že by to pochopila snad i moje babička.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výborný talent na vymýšlení příkladů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Podle mě v ničem, vše je super.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pohnout se z roku 1990 do dnešní doby. Neustále se vozit na vlně "No jo, ty blbci co dělají s MySQL se můžou jít před Oracle databází bodnout" je možná "cool", ale hloupé. I tyto nástroje mají své místo a nebudu investovat desetitisíce dolarů na rozběhnutí blogu s MySQL nebo PostgreSQL v pozadí. Vůbec se nezmínili tzv. NoSQL databáze (resp. no-RDBMS), což je škoda, protože i o nich by se mohlo alespoň 5 minut něco říci. Opět se hodí na nějaké účely (např. než pro nějaký dataset o 7000 sloupcích nečistých dat člověk vytvoří schéma, jeho konkurenti už převzali trh s 5 sekundovým insertem do MongoDB/RethinkDB). Ale o těch asi pan Kukal ani neví a nebo se na ně kouká ještě s větším despektem, než na MySQL. Přitom například škálovatelnost je dost zajímavý oříšek pro většinu známých RDBMS databází.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení se střídají s přednáškami. Je dobře, že není povinná účast. Na zápočet musíte vytvořit databázový návrh, vše se dozvíte v cca prvních 10 přednáškách a cvičeních.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 20 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [1]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 2.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 60 % [3]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 40 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 40 % [2]: lehký
  • 5 : 20 % [1]: velmi lehký