Kukal Jaromír doc. Ing. Ph.D. - [18DATS] Dekompozice databazových systémů
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 34
- Procento hodnotících: 14 %
Celkové hodnocení [10]
1: |
|
30 % [3] |
2: |
|
50 % [5] |
3: |
|
20 % [2] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.90
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
40 % [2] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 1.80
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [5]
1: |
|
20 % [1] |
2: |
|
60 % [3] |
3: |
|
20 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Super, jen chci varovat ty, kteří by očekávali něco typu věta-důkaz. Zde se spíše dočkáte nějaké vtipné historky ze života přednášejícího, která souvisí s daným tématem.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
-
Ohromný přehled, dobrou znalost i drobných detailů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Rozumí tomu, dokáže to podat tak, že by to pochopila snad i moje babička.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborný talent na vymýšlení příkladů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
-
Podle mě v ničem, vše je super.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Pohnout se z roku 1990 do dnešní doby. Neustále se vozit na vlně "No jo, ty blbci co dělají s MySQL se můžou jít před Oracle databází bodnout" je možná "cool", ale hloupé. I tyto nástroje mají své místo a nebudu investovat desetitisíce dolarů na rozběhnutí blogu s MySQL nebo PostgreSQL v pozadí. Vůbec se nezmínili tzv. NoSQL databáze (resp. no-RDBMS), což je škoda, protože i o nich by se mohlo alespoň 5 minut něco říci. Opět se hodí na nějaké účely (např. než pro nějaký dataset o 7000 sloupcích nečistých dat člověk vytvoří schéma, jeho konkurenti už převzali trh s 5 sekundovým insertem do MongoDB/RethinkDB). Ale o těch asi pan Kukal ani neví a nebo se na ně kouká ještě s větším despektem, než na MySQL. Přitom například škálovatelnost je dost zajímavý oříšek pro většinu známých RDBMS databází.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
Cvičení se střídají s přednáškami. Je dobře, že není povinná účast. Na zápočet musíte vytvořit databázový návrh, vše se dozvíte v cca prvních 10 přednáškách a cvičeních.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 90%-100%
- 2 : 20 % [1]: 75%-90%
- 3 : 20 % [1]: 50%-75%
- 4 : 20 % [1]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [5]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 20 % [1]: 1 (výborný)
- 2 : 60 % [3]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.80
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 40 % [2]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 20 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 40 % [2]: středně obtížný
- 4 : 40 % [2]: lehký
- 5 : 20 % [1]: velmi lehký