Kůs Václav Ing. Ph.D. - [01PRA2] Pravděpodobnost a matematická statistika 2
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 15
- Procento hodnotících: 53 %
Celkové hodnocení [16]
1: |
|
56 % [9] |
2: |
|
18 % [3] |
3: |
|
12 % [2] |
4: |
|
12 % [2] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.81
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.33
- Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
50 % [4] |
2: |
|
25 % [2] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.88
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
- Medián: 1.35
- Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [8]
1: |
|
62 % [5] |
2: |
|
12 % [1] |
3: |
|
12 % [1] |
4: |
|
12 % [1] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.75
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
- Medián: 1.36
- Průměr hodnocení: 1.66
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Velmi často je látka záměrně dávána do pozadí, protože přednášející se snaží působit vtipně. Největší extrém byla poslední přednáška, kdy se přednášející snažil schválně nechat méně času na látku - s tím, že je jednoduchá a stihne se rychle. Výsledek byl, že ji pouze odbyl a stihl jí jen z části. Navíc přetáhl. Opravdu nechápu, proč nejde nejdříve odpřednášet a pak, pokud zbude čas, tak buď studenty pustit dřív nebo přijít s historkami.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
-
Zápisky spolužáků.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vlastní zápiskystudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
-
Samotná zkouška byla poměrně lehká. Překvapením však bylo, že zkoušející vyžadoval velkou přesnost. Takovou, jaké sám nebyl nikdy schopen.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška se mimo jiné skládala z aplikace získaných znalostí na reálný experiment často prováděný přímo během zkoušky, což bylo velmi zábavné a uvolnilo to atmosféru na zkoušce.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Na to, že to byla dvoukreditová zkouška, jsem se na ni docela dlouho připravoval.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Zkouška je celkem zábavná, hlavně tedy příkladstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Dobře vedená přednáška, s kapkou humorustudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Občasné vtipy, průpovídky ze života.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
-
když kapka humoru trochu přeteče a přijde povodeň odboček od tématu (aneb rozdělení s těžkým chvostem)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vykládat věci precizněji a s méně osobními či jinými historkami.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Možná méně opakovat látku z PRA1 (zabralo to hodně času, který by mohl být věnován třeba intervalovým odhadům, které byly spíše jen zmíněny)studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zápis na tabuli, příklady.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
Cvičení nebyla.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
I když byl tento předmět rozvrhován jako separovaná přednáška a cvičení, tak jsou obě hodiny přednáškou, kde se dělají příklady podle potřeby.... nebo to bylo na PRA1 ? ...studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 75 % [6]: 90%-100%
- 2 : 12 % [1]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 12 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 55 % [5]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 11 % [1]: Wikiskripta
- 4 : 11 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 14 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 85 % [6]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.75
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 62 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 12 % [1]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.88
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1
- 2 : 25 % [2]: 2
- 3 : 12 % [1]: 3
- 4 : 12 % [1]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 12 % [1]: středně obtížný
- 4 : 62 % [5]: lehký
- 5 : 25 % [2]: velmi lehký