Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Mareš Jan doc. RNDr. CSc. - [01TKOB] Teorie kódování B

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 8
  • Procento hodnotících: 37 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
33 % [1]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
33 % [1]
2:
0 % [0]
3:
33 % [1]
4:
33 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Návštěvování přednášek nijak mě neovlivnilo ani nijak mi neprospělo, příště bych preferovala samostudium tohoto předmětu
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Přednášky byly na průměrné úrovni.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Skripta
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouška byla jednoduchá, náhodně dostanete dvě témata, která si vypracujete na papír a pak se necháte ústně vyzkoušet.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Nejdřív dává otázku, máte na to nějaký čas, pak už všechno závísí jenom na náladě zkoušejícího, na teplotě venku, na to, jak pozdě jste chodili na přednášky apod.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Zkouška byla velmi nešťastně vedena. Zkoušejícímu se musí člověk trefit do noty a odhadovat pojmy, které chce zkoušející slyšet - pojmy definované ve skriptech nebývají u zkoušky akceptovány jako správné. Zkoušející se na studentech rád vozí a dokazuje jim, kdo je u zkoušky pánem. Bohužel, neobjektivní hodnocení znalostí předvedených u zkoušky bývá často shrnuto stylem "Vy tomu ale vůbec nerozumíte", bez ohledu na průběh zkoušky. Snad už nenarazím na další předmět s touto osobou.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
    • Dochvilnost
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Srozumitelnost výkladu. Chaotický zápis na tabuli člověka velmi snadno zmate a znudí. Ukázat praktické možnosti využítí probraných partií.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 33 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [2]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 33 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.67

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 33 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5