Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Koniarová Irena Ing. Ph.D. - [16RFRT1] Radiologická fyzika-radioterapie 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 6
  • Procento hodnotících: 33 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
100 % [4]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
100 % [2]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Byl to fofr, ale je mi jasné, že to nejde jinak. Látky je hodně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Bylo dáno k dispozici velké množství příkladů, takže díky nim mohl člověk u mnohých typů úloh nahlédnout podstatu z více úhlů a tak ji lépe pochopit.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • U některých příkladů, které se nedělaly na cvičení, ale které se objevily v zápočtovém testu, bych ocenil komentář ohledně postupu řešení a se zdůvodněním kroků řešení (třeba proč se v praxi dělá zrovna tento postup a ne jiný).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • Prezentace a jiné poskytnuté materiály na Běhounkovi.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní zápisky, prezentace, trošku skripta
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Nejdříve jsme dostali test - kombinace testových otázek a otevřených otázek. (Dost promakané) Pokud měl člověk, tuším, nad 80% mohl na ústní, kde jsme dostali doplňující otázky k tomu, co bylo nejasné v testu a pak následovala konzultace protokolů. Zkouška to byla asi nejtěžší v tomhle semestru, ale náročnost byla odpovídající důležitosti předmětu vzhledem k praktickým povinnostem radiologického fyzika.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušející je náročná, ale objektivní. Nesnaží se nachytat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Perfektní znalosti, dlouholeté zkušenosti, snahu naslouchat a vyslyšet studenty, neuvěřitelnou pracovitost. Neznáme ji jinak než s milým úsměvem a dobrou náladou.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášející rozumí látce a velmi jí záleží na tom, aby jí rozuměli od podstaty i studenti. Velmi oceňuju kvalitní materiály, které nám byly dány k dispozici a které byly průběžně doplňovány (a včas!). Předmět měl jasně daná pravidla, takže člověk věděl, na čem je.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Ze začátku to je celkem fuška než se člověk sžije se vzorci a vůbec typem příkladů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 25 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 25 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 100 % [2]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký