Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Průša Petr Ing. Ph.D. - [16ZPRA] Základní praktikum

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 2 / 10
  • Procento hodnotících: 20 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • rozumí tomu do nejmenšího detailu, až se člověk občas zrtácí, když mu vysvětluje, co bude dělat
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Pan Průša tomu opravdu rozumí a když se zeptáte tak srozumitelně vysvětlí co vám není jasné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • U některých úloh popisuje velice podrobně elektroniku daných měřících aparatur. Pro některé studenty je veškerá elektronika a přístroje něco úplně neznámého, a proto by se hodil nějaký polopatičtější přístup, nebo třeba poskytnout nějaký souhrn elektroniky v pdf - co se jak jmenuje a co to dělá, na jakém principu to funguje, co to může ovlivnit... Bylo by pak jednodušší pochopit jednotlivé komponenty měřeného signálu a rozeznat je spolehlivěji od šumu nebo dalších nežádoucích efektů.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • zkusit udělat lepší návody k jednotlivým úlohám, aby student přesně věděl, co se po něm chce, případně naznačit, jak na to
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Obecně jde o zajímavý předmět v rozumném časovém rozsahu. Všichni cvičící/vyučující jsou schopni velice dobře vysvětlit to, co vám není jasné.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 50 % [1]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký