Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vrána Leopold Ing. - [01MAA4] Matematická analýza A4

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 22
  • Procento hodnotících: 22 %
Celkové hodnocení [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.13
  • Medián: 1.36
  • Průměr hodnocení: 1.66
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Zážitek, který se nezapomíná. Bylo by fajn, kdyby se člověk donutil před i po přednášce si projít wikiskripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Je mnoho co zlepšovat, na druhou stranu tomu pan tajemník zřejmě opravdu skvěle rozumí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • stojí za to! už teď mi to chybí
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Wikiskripta a vlastní zápisky bohatě postačují.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky, wikiskripta, Kluvánek (koplexka)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Wikiskripta, občas skripta pana tajemníka.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zápisky, průvodce, skripta, příklady z FTP
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
    • Přistupte na hru.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Velmi milá zkouška, člověk se na ni těšil. Pan tajemník je gentleman každým coulem a během zkoušky to dává najevo. Dokonce vás přesvědčuje, ať neberete B (a to mu řeknete, že jej berete, dokonce třikrát) Je mi líto, že už s ním další zkoušku absolvovat nebudu. Bylo by mi ctí!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška má příjemnou atmosféru a je objektivní.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Průběh podobný jako u MAA3, tedy poklidný (sice pořád říká, že vás vyrazí, ale to si jen dělá srandu). Dostanete vodu a dostatek času. Až budete u něj, neříkejte nic, za co byste nevložili ruku do ohně, mylné tvrzení automaticky znamená zásadní posun ve známce dolů! Raději si řekněte o nějaký čas na rozmyšlenou - dostenete ho. U zkoušky je často lepší říct, že nevíte, než říct nepravdu. Na známce ze zkouškové písemky prakticky nesejde. Lidé co jakž takž prošli mohou dostat za A a ti, co to dali bezchybně mohou letět... Samozřejmě ale že bezchybná písemka vám zajistí minimum narážek typu "já vás vyrazím hned jak si udělám kafe", takže se to vyplatí.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zkouška z analýzy, to není jen tak nějaká zkouška - to je rituál. přijdete na písemku, spočítáte to (letos se do toho cvičící vložili s kreativitou a mít jen spočítané příklady z FTP nestačilo), pak následuje hromadný přesun na Břehovku a dýchánek s analýzou a minerálkou. stejné jako v zimě, prostě Vraní zkouška. nepřesnost vám neprojde, ale je to vše velmi v pohodě a milé. jen bych byla docela ráda, kdyby si pan Vrána při udělování známky odpustil kousavé poznámky o oboru, který hodlá dozkoušený studovat, přesněji o jeho vhodnosti pro něj. je to konec druháku, tak nějak už není úplně cesty zpět.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Nadšení, živost, eleganci, vtip.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Gentlemanství! To hovoří za vše. To, jaký jen a jak se chová a jak přednáší.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vtip, ochotu konzultovat.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Jeho porozumění učivu, veselé (až komickéú vystupování, hýření vtipem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • zapálení pro věc, neuvěřitelný přehled v předmětu. taky to, že v letním semestru začal více psát na tabuli (pořád řídce, ale při troše snahy už se to dalo zrekonstruovat)
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Nic, v podstatě nic k zlepšení. Občas snad "slétnout z vraních výšin" (napsáno slovy klasika) a některé části ještě více okomentovat (komplexka - Laurent)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Lepší (více korektní - jen půlka předpokladů se na tabuli napíše, zbytek se zašeptá pod fousy....) zápis na tabuli, snaha o to, aby tomu studenti mohli rozumět (u poloviny předpokladů nikdy nepochopíte, proč tam vlastně jsou...). Dále by neuškodilo, kdyby nějak motivoval studenty k vlastní práci na probírané látce (dobrovolné úkoly třeba). Snaha o poskytnutí skutečné odpovědi na dotaz, nikoli snaha daného tázajícícho zesměšnit a hrát uraženého (jo, je to sranda jednou dvakrát, ale když vlastně pan tajemník pořádně neodpoví na žádný dotaz, tak se po pár hodinách přestanete ptát a jen tupě opisujete...) - o tom matematika podle mě není.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • dotahovat důkazy na přednášce tak pečlivě, jako je chce na zkoušce slyšet od nás
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 40 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [9]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 22 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 11 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 22 % [2]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5