Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Vysoký Jan Ing. Ph.D. - [02GMF2] Geometrické metody fyziky 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 1 / 1
  • Procento hodnotících: 100 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.33
  • Průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
  • Medián: 1.35
  • Průměr hodnocení: 1.53
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Cvičení bylo vynikající, myslím, že ilustrovat zavedené pojmy na něčem snadno představitelném, jako je frame bundle je velmi dobrý nápad.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Ovšem možná by nebylo špatné občas zabrousit i k jiným strukturám než frame bundle, které se ve fyzice používají, aby člověk viděl lépe tu spojitost s fyzikou i na jiných příkladech.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Rozhodně by pomohlo, kdyby bylo cvičení synchronizované s přednáškou tak, aby se nejprve ukázala konstrukce ve frame bundle a potom se přinesla abstraktní definice a dokázalo se, že to nějak sedí. Když člověk totiž nejdřív slyší tu definici s přednášky, tak vůbec není jasné, co daný objekt představuje, a proč je ta definice zrovna takhle. Ideální by asi bylo, kdyby to dělal jeden člověk (ideálně Vysouš) a nebylo to rozdělené na cvičení a přednášku, protože v současnosti to cvičení stejně není cvičení, ale přednáška.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký