ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

01DIM1  >  Diskretní matematika 1


Počet hodnotících:50
Procento hodnotících:35%
|=======.............|

Zapsaných na předmět:141 studentů.
Ukončilo předmět:127 studentů.
|==================..|90%
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Hlavním přínosem byl vtipný přednášející pan Pošta. Dále byly velkým přínosem 2 kredity.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to moc hezky predmet, ale bez toho, aby se clovek ucil nemuze stihat. Protoze se jedna o nedulezity predmet navrhuji zvolneni tempa.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mě to byl spíš takovej "nárazník", abych pak nebyl v šoku v dalším semestru, protože jsem na hodinách nestíhal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý a užitečný předmět, vzhledem k mému zájmu o matematiku rozhodně přínosem. Finty zde naučené s oblibou aplikuji v jiných matematických předmětech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je zajmavé jaké má matika odvětví
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • musím však říct, že DIM2 je mnohem lepší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Největší problém byl s tím, že přednáška byla oba semestry od půl osmé. To zrovna nemotivuje k přemýšlení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nekdy moc vysoke tempo v probirane latce pro cloveka ktery se s danou latkou setkava poprve, ale zpetne urcite uzitecny predmet a naplni uzitecny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obcas by se nektere fakty misto konstatovani, ze je to trivialni hodilo spise objasnit a priblizit tem, kteri tak bravurne lemmatecka nedokazuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • O hodinách by se mohlo trochu zpomalit a dát šanci to pochopit hned a né pak nad tím doma sedět a snažit se přijít na to "proč že to tak je..."
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ten předmět patří do prváku, na SOFE ho máme povinný pro druhák a být tam s čerstvými prváky kteří zatím ničemu moc nerozumějí (a tomu se přizpůsobuje celý výklad) byla docela otrava. Beru to jako velké podcenění SOFE :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V letním semestru mi chybělo více příkladů, počítaných na tabuli k danému tématu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ale zajímavé je, že jsem s ním nepokračovala ve druhém semestru, asi proto, že mě děsila představa testíku na konci druhého semestru- pozoruji, jak mi jde fyzika lépe než matematika už jen proto, že počítám domácí úkoly a příklady během cvičení, kde se nepíšou testy na zápočet. Jsem při písemkách a občas u tabule nervní, takže dělám triviální chyby.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obsah předmětu byl zajímavý i prakticky přínosný. Mnoho fint z příkladů jsem využil i v jiných předmětech.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Diskretni matematika jedna byla spise takova predcasna. veci co jsme probiraly by se spise hodili do letniho semestru (kvuli pokracovani v matematicke analyze, zvlaste pro ty co nemeli MA plus).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nění na škodu..
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • takový divný...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zajímavý rychlokurs - podle mě by bylo třeba více času
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [50]2.34
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [25]spíše ano
3 :|==..................|10% [5]neutrální
4 :|==..................|8% [4]spíše ne
5 :|==..................|10% [5]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [50]3.12
1 :|=...................|6% [3]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [5]spíše ano
3 :|============........|60% [30]neutrální
4 :|===.................|14% [7]spíše ne
5 :|==..................|10% [5]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [50]
1 :|=====...............|26% [13]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [16]spíše ano
3 :|=====...............|26% [13]ano i ne
4 :|===.................|14% [7]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [50]
1 :|====................|20% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [15]spíše ano
3 :|=======.............|34% [17]ano i ne
4 :|===.................|16% [8]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne