ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících:49 / 127
Procento hodnotících:38%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [359]2.21
1 :|=======.............|36% [130]
2 :|=====...............|23% [84]
3 :|======..............|28% [101]
4 :|=...................|7% [26]
5 :|=...................|5% [18]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [17]
  • Mohl by trosku zpomalit v tempu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by víc pracovat se studenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy nasazené tempo zvolnit - alespoň u stěžejních pojmů. Více empatie. Vykládat srozumitelněji, nebát se látku vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad méně zpatra by občas neškodil. Ne všechno je triviální a banální, jak se pan doktor většinou domnívá. Studenti jsou blbci, nikoliv blázni s titulem Ph.D. :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zpomalit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Často jsem míval pocit, že pan doktor Pošta nastavuje laťku rychlosti výkladu podle sebe a ta je velmi vysoká. Lide, kteří nezvládají matematiku zcela precizně (a těch není málo) mohou mít více než přiměřeně často pocit, že v učivu "plavou", což si myslým, že je škoda. I lidé, kteří neměli na střední škole zvýšenou dotaci hodin matematiky, mohou mít zájem o tento předmět...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by občas nebylo na škodu, kdyby se vedle korektního důkazu objevil i méně korektní, který by byl takovým zjednodušením toho korektního, jen nástin, o co se v tom správném jedná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • názornost, trochu zpomalit...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pochopit, že existují studenti matematiky B a přizpůsobit výklad také pro ně - ukázat příklad, srozumitelný.Pak ukázat těžší příklad a teprve pak nejtěžší a rovněž je vysvětlit. Nezesměšňovat lidi u tabule, když neví, která bije - při tom výkladu je to normální, nevědět, o co jde.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášející píše moc rychle na tabuli a kolikrát nestíhám ani opisovat, natož pak pochopit danou látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz výše
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkusit probiranou latku vice osvetlit misto pouheho konstatovani, ze je to trivialni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zlepšit výklad - pořádně vysvětlit všechny operace a taky trochu zpomalit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Někdy vidím, že výpočet probíhá stylem výraz=jiný výraz přičemž se během tohoto rovnítka provedou i 3 operace najednou, což zpočátku může dělat problémy, než si na to student zvykne:-) Ale student má ruce a ústa, takže se předpokládá, že se v případě nutnosti ozve.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mohl by vykládat trochu pomaleji
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • předpokládat, že všichni studenti nejsou géniové
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zpomalit
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [19]
  • Dokaze podat latku zabavnym zpusobem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • matematickou genialitu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprostá bezchybnost, pan doktor Pošta své práci opravdu rozumí. Jednoznačně nadšení pro věc - lepší než se koukat na znuděného kantora. Humor matematiků je však poněkuď svérázný :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip, rychlé tempo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jeho vtipné podání předmětu a jeho komický přístup k řešeným úlohám
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • milý, lidský, velmi osobitý :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňuji to jak umí obtížnější látku podat, i když to nepochopim odcházim z přednášek veselý.... tudíž mě má hloupost nevrtá celý den v hlavě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že pan doktor Pošta umí udělat přednášku příjemnou a někdy dokonce i vtipnou. Z hodin jsem odcházel celkem dobře nalazen až na pocit, že spoustě věcí nerozumím...viz. otázka 11
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • to že všechno sypal z hlavy a když náhodou něco nevycházelo, tak chybu našel a nezahrál někam do OUTu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ukazky praktickeho vyuziti na prikladech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V jedné věci mě doktor Pošta mile překvapil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtipný, dokáže probudit zájem o látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalosti daného předmětu a aplikace větiček a lemáteček na různé více či méně zajímavé problémy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občasné vtipné vsuvky, probudí to ospalý den, obvzlášť v zimním semestru.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vtip a pristup
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hlavně smysl pro humor!!!!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nic
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • připravenost, umění mluvení z "patra"
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • vtip
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
  • Ani jedna absence ;)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem na všech. Přišlo mi totiž, že díky již zmíněné svižnosti výkladu, by mohla být jedna absence osudná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevim presne kolik sem jich navstivil, vim pouze ze sem na dvou chybel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny bez jedné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla jsem prostě na všech, ale těď mě napadá...ono bylo pouze cvičení z diskrétní matematiky. Přednášky, pokud mě pameť neklame nebyly z tohoto předmětu žádné.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasky a cvicka byla spojena. byla jsem na vsech hodinach krome jedne, kdy mi nebylo dobre.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • No ani ne tak ke cvičení jako k otázce v dotazníku číslo 17..:-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [47]1.87
1 :|========............|42% [20]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [16]spíše ano
3 :|===.................|17% [8]ano i ne
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [13]
1 :|====================|100% [13]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [39]2.44
1 :|====................|20% [8]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [10]spíše ano
3 :|==========..........|48% [19]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|5% [2]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [48]2.54
1 :|====................|22% [11]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [13]spíše ano
3 :|======..............|29% [14]neutrální
4 :|===.................|14% [7]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [41]3.63
1 :|=...................|7% [3]rozhodně ano
2 :|....................|2% [1]spíše ano
3 :|=======.............|36% [15]neutrální
4 :|=====...............|26% [11]spíše ne
5 :|=====...............|26% [11]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [40]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|=...................|5% [2]7-10
4 :|===============.....|77% [31]11-14
5 :|===.................|17% [7]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [30]2.00
1 :|=======.............|33% [10]rozhodně ano
2 :|========............|40% [12]spíše ano
3 :|=====...............|23% [7]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [31]2.48
1 :|==..................|12% [4]rozhodně ano
2 :|========............|38% [12]spíše ano
3 :|========............|38% [12]neutrální
4 :|=...................|6% [2]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [26]2.12
1 :|========............|38% [10]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [4]spíše ano
3 :|========............|42% [11]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [30]1.00
1 :|=...................|3% [1]Ano a byly užitečné
2 :|=...................|3% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|========............|40% [12]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|===========.........|53% [16]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [34]1.35
1 :|===============.....|76% [26]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [4]spíše ano
3 :|==..................|11% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [33]2.21
1 :|=====...............|24% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [12]spíše ano
3 :|=======.............|33% [11]neutrální
4 :|=...................|6% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne