- Mohl by trosku zpomalit v tempu.
- Mohl by víc pracovat se studenty.
- Někdy nasazené tempo zvolnit - alespoň u stěžejních pojmů. Více empatie. Vykládat srozumitelněji, nebát se látku vysvětlit.
- Výklad méně zpatra by občas neškodil. Ne všechno je triviální a banální, jak se pan doktor většinou domnívá.
Studenti jsou blbci, nikoliv blázni s titulem Ph.D. :)
- zpomalit
- Často jsem míval pocit, že pan doktor Pošta nastavuje laťku rychlosti výkladu podle sebe a ta je velmi vysoká. Lide, kteří nezvládají matematiku zcela precizně (a těch není málo) mohou mít více než přiměřeně často pocit, že v učivu "plavou", což si myslým, že je škoda. I lidé, kteří neměli na střední škole zvýšenou dotaci hodin matematiky, mohou mít zájem o tento předmět...
- Možná by občas nebylo na škodu, kdyby se vedle korektního důkazu objevil i méně korektní, který by byl takovým zjednodušením toho korektního, jen nástin, o co se v tom správném jedná.
- názornost, trochu zpomalit...
- Pochopit, že existují studenti matematiky B a přizpůsobit výklad také pro ně - ukázat příklad, srozumitelný.Pak ukázat těžší příklad a teprve pak nejtěžší a rovněž je vysvětlit. Nezesměšňovat lidi u tabule, když neví, která bije - při tom výkladu je to normální, nevědět, o co jde.
- přednášející píše moc rychle na tabuli a kolikrát nestíhám ani opisovat, natož pak pochopit danou látku
- viz výše
- zkusit probiranou latku vice osvetlit misto pouheho konstatovani, ze je to trivialni
- Zlepšit výklad - pořádně vysvětlit všechny operace a taky trochu zpomalit.
- Někdy vidím, že výpočet probíhá stylem výraz=jiný výraz přičemž se během tohoto rovnítka provedou i 3 operace najednou, což zpočátku může dělat problémy, než si na to student zvykne:-) Ale student má ruce a ústa, takže se předpokládá, že se v případě nutnosti ozve.
- mohl by vykládat trochu pomaleji
- předpokládat, že všichni studenti nejsou géniové
- zpomalit
|