- Mozna az prilis nenarocny...na to, ze je hodnocen jen o kredit mene nez teoreticka fyzika (!)
- ve druháku dost zbytečný, celý obsah látky se z nutnosti probere během jiných předmětů v prváku (i na SOFE!) , kde se tím zbytečně zdržujeme. Je to dost lehké na to, aby se to dalo posunout zpět do prváku, látka docela chyběla v jiných předmětech (např. EKO1,EKO2, LIPB)
- Meli by zavest zase puvodni system, kdy algebra byla cela v prvnim rocniku, a UAL dat jen jako volitelny.
- Tento předmět měl být už ve druhém semestru. To že nemáme matematický aparát na fyziky je klasický problém. Ale díky přesunu LIB2 na druhý ročník jsme neměli základy algebry ani na MAB3, což značí, že přesun LIB2 byl neuvážený tah.
- zajimavy predmet, ktery uci premyslet trochu v jine dimenzi nez v te bezne
- Z části opakování LIA1, což byla pro mne výhoda.
|