ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LIB2] Lineární algebra B2

Další předměty
[01LIB2] Lineární algebra B2
[01MAT3] Matematika 3
[01NM] Numerická matematika
[01UAL] Úvod do algebry
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:30 / 86
Procento hodnotících:34%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [406]1.86
1 :|=========...........|47% [192]
2 :|=====...............|27% [113]
3 :|===.................|17% [70]
4 :|=...................|6% [28]
5 :|....................|0% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
  • Přednášky byly dost uspávající. Otázkou zůstává, nakolik je to vina přednášejícího, a nakolik nezáživnosti přednášené látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obcas je pan docent neprijemny ke svemu okoli...ale v nekterych pripadech se neni cemu divit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášky jsou často jen opisování ze skript, bylo by možná dobré více povídat, pracovat se studenty a méně psát
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bohuzel nebyl zadny predtermin
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Neprednaset tak monotonne, snazit se to nejak ozivit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Podle me byly ze základů lineární algebry vybrány opravdu pouze ty nejnutnejsi. Urcite by se i pro "fyzikální" využití vyplatilo probrat více partií algebry.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Působí nepřístupným dojmem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Častokrát se stalo, že slepě opisoval ukázkový příklad (anebo i teorii) na tabuli, aniž by ho počítal a studenti ho museli opravovat. Vůbec vypadal, že bez "papírku" je ztracen.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • flexibilnější přístup k potřebám studentů (povolení chodit na cvičšení s jiným kruhem, opravná šance na získání zápočtu)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Exaktni pristup, respekt, srozumitelne vysvetlovani
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • objektivnost a primerene naroky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pomaly a srozumitelny a jednoznacny vyklad latky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jasnost, srozumitelnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro řád a ochotu domluvit se.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vysvetlil na prednaskach vse, co bylo potreba ke zkousce, celkem srozumitelne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • férový přístup při zkoušce - jasně udal pravidla a těch se držel
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeho dlouholetou praxi a znalost. Vyborny pedagog
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • no...ono jich vlastne tolik ani nebylo:)...ale byl jsem tam skoro pokazde
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byli ráno a tak se mi občas nechtělo vstávat a skripta mi přišla jako dostatečný způsob přípravy na zkoušku a tak jsem mi zdálo zbytečné chodit na přednášky kvůli zápiskům.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nechodil jsem na prednasky, protoze byly od 7:30.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející vykládal látku přesně podle skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V polovině semestru jsem zjistila, že jsou na internetu velmi kvalitní skripta, která jsou přímým přepisem přednášek a proto mi přišlo zbytečné navštěvovat čtení skript.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vše, co bylo řečeno na přednášce, bylo již uvedeno v materiálech doc. Humhala. V podstatě se opisovala jeho skripta.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [5]
  • pomalu a srozumitelně probrány typové příklady zcela postačující k napsání zkoušky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení pokrývalo přednášku s ohledem na probíraná témata, ale 1x cvičení za 2 týdny - nepočítám-li hromadná cvičení, kdy člověk pouze opisuje z tabule - je dle mého názoru málo.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mene prisny, jde trochu strach a znejistuje studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Myslím si, že by prospěly průběžné malé testíky jako v algebře 1. Více to pak motivuje k průběžnému učení a zvládnutí zkoušky je pak snadnější.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • na získání zápočtu by nemusela stačit jen účast, nějaká menší písemka (ve formě té u zkoušky) by donutila lépe se připravit na zkoušku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • el. skripta Doc. Humhala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta pana docenta z webu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Elektronická skripta k LIB2
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Internetová skripta Doc. Humhala
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášky doc. Humhala uvedené na jeho webu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta napsaná přednášejícím, vytištěná z internetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript pana asistenta Pytlíčka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Z netu "Skripta pana doc.RNDr. Humhala"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Celý proces zkoušky je zbytečně dlouhý. Tím myslím např. poslání poloviny účastníků ústní zkoušky na pár hodin pryč, aby v učebně, kam se normálně vejde 20 lidí, bylo maximálně 5 studentů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Diky za peclivost, se kterou pan docent opravuje pisemky...skrtnout vysledek je jednoduche, ale dohledat, kde k chybe doslo je asi dost mravenci prace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • s čím porovnávat náročnost a počet kreditů? S analýzou za 6 nebo s úvodem do fyziky za 6? :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouskova pisemka je hodnocena prilis tvrde, bohuzel nebyl zadny predtermin
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Libilo se mi, ze na trojku nebyly potreba dukazy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkoušející při ústní části dával (alespoň v mém případě) velmi najevo svou převahu a tím zbytečně zvyšoval už tak dost velkou nervozitu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zkoušku jsem složil na druhý pokus a její průběh hodnotím velmi kladně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [29]2.97
1 :|=...................|3% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [9]spíše ano
3 :|=======.............|34% [10]ano i ne
4 :|=====...............|27% [8]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 :|====================|100% [10]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [29]1.31
1 :|================....|79% [23]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [3]spíše ano
3 :|==..................|10% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [30]1.93
1 :|=======.............|36% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [10]spíše ano
3 :|======..............|30% [9]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [29]2.03
1 :|=========...........|44% [13]rozhodně ano
2 :|====................|20% [6]spíše ano
3 :|=====...............|24% [7]neutrální
4 :|=...................|6% [2]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [28]
1 :|===.................|14% [4]0-2
2 :|===.................|17% [5]3-6
3 :|======..............|28% [8]7-10
4 :|========............|39% [11]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [30]1.70
1 :|===========.........|56% [17]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [7]spíše ano
3 :|===.................|13% [4]neutrální
4 :|=...................|6% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [30]2.33
1 :|====................|20% [6]rozhodně ano
2 :|========............|40% [12]spíše ano
3 :|=====...............|26% [8]neutrální
4 :|===.................|13% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [30]1.23
1 :|=================...|83% [25]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [29]1.03
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|======..............|31% [9]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=============.......|65% [19]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|=...................|3% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [27]
1 :|=========...........|44% [12]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|===========.........|55% [15]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [28]1.79
1 :|=======.............|35% [10]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [15]spíše ano
3 :|=...................|7% [2]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [28]1.43
1 :|=============.......|64% [18]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [9]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [28]
1 :|===.................|14% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|17% [5]spíše ano
3 :|======..............|32% [9]neutrální
4 :|======..............|32% [9]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [28]
1 :|======..............|32% [9]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [14]spíše ano
3 :|===.................|14% [4]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [28]2.68
1 :|=...................|3% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [9]spíše ano
3 :|===========.........|57% [16]neutrální
4 :|=...................|7% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [28]2.43
1 :|===.................|17% [5]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [13]spíše ano
3 :|===.................|14% [4]neutrální
4 :|===.................|17% [5]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [28]1.54
1 :|==============......|71% [20]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [2]spíše ano
3 :|===.................|17% [5]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [30]1.67
1 :|=========...........|46% [14]rozhodně ano
2 :|=========...........|43% [13]spíše ano
3 :|=...................|6% [2]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne