- Přednášky byly dost uspávající. Otázkou zůstává, nakolik je to vina přednášejícího, a nakolik nezáživnosti přednášené látky.
- Obcas je pan docent neprijemny ke svemu okoli...ale v nekterych pripadech se neni cemu divit
- přednášky jsou často jen opisování ze skript, bylo by možná dobré více povídat, pracovat se studenty a méně psát
- bohuzel nebyl zadny predtermin
- Neprednaset tak monotonne, snazit se to nejak ozivit.
- Podle me byly ze základů lineární algebry vybrány opravdu pouze ty nejnutnejsi. Urcite by se i pro "fyzikální" využití vyplatilo probrat více partií algebry.
- Působí nepřístupným dojmem
- Častokrát se stalo, že slepě opisoval ukázkový příklad (anebo i teorii) na tabuli, aniž by ho počítal a studenti ho museli opravovat. Vůbec vypadal, že bez "papírku" je ztracen.
- flexibilnější přístup k potřebám studentů (povolení chodit na cvičšení s jiným kruhem, opravná šance na získání zápočtu)
|