- MA1 by bez MAPu nebyla dostatečnou průpravou k dalšímu studiu matematiky (především té áčkové).
- Základní analýza - rozsahem opravdu jen základní věci. Těžiště matematiky bylo v rozšiřujícím semináři. Tohle byla (až na zápočtové testy) jen formalita.
- dobře řešené záp. testy.. nutí člověka počítat si průběžně, ne pak takový stres ke konci roku... dobře rozvržený předmět
- Připadal mi jako rozdílovka mezi gymplem a průmyslovkou. Čímž ovšem nechci říct, že by nebyl potřebný.
- cviceni pro budouci studenty matematiky A je prilis chabe. myslim si, ze by nebylo na skodu, kdyby se vsichni cvicici poucili od pana Pytlicka a davali posluchacum na kazdem cviceni test.
- postupuje se s látkou moc rychle
- velmi pěkně přednášeno,ale vzhledem k nárokům poměrně malá hodinová dotace cvičení
- u analýzy je poznat skoz ze střední. Limity jsme brali dlouho, ale přesto sem si občas v prvním semestru připadal jako kdybych to viděl poprvé
- Co dodat, já jako spíše fyzik se bez matematiky neobejdu, ale jak nevidím, že se určitá látka moc ve fyzice nepoužije, tak k tomu moc netíhnu.
- ---------------
- Dolezity predmet pre dalsie studium avsak klasifikovany zapocet rieseny pisomkami bez moznosti opravy nieje dobrym napadom. Posobi to tak ze sa na predmete snazi katedra/fakulta studentov vyradovat. Nieje problem aby cloveka na jednej pisomke bolela hlava a na druhej mal smolu a uz sa mu studium tohto predmetu posuva o rok... Hodilo by sa ine riesenie pripadne zrusenie navaznosti pri zapise...
- myslim si, ze bylo vse zvladnuto jak bylo treba
|