ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

01MA1  >  Matematická analýza 1


Počet hodnotících:57
Procento hodnotících:23%
|=====...............|

Zapsaných na předmět:244 studentů.
Ukončilo předmět:173 studentů.
|==============......|70%
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [12]
  • MA1 by bez MAPu nebyla dostatečnou průpravou k dalšímu studiu matematiky (především té áčkové).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Základní analýza - rozsahem opravdu jen základní věci. Těžiště matematiky bylo v rozšiřujícím semináři. Tohle byla (až na zápočtové testy) jen formalita.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobře řešené záp. testy.. nutí člověka počítat si průběžně, ne pak takový stres ke konci roku... dobře rozvržený předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Připadal mi jako rozdílovka mezi gymplem a průmyslovkou. Čímž ovšem nechci říct, že by nebyl potřebný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cviceni pro budouci studenty matematiky A je prilis chabe. myslim si, ze by nebylo na skodu, kdyby se vsichni cvicici poucili od pana Pytlicka a davali posluchacum na kazdem cviceni test.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • postupuje se s látkou moc rychle
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi pěkně přednášeno,ale vzhledem k nárokům poměrně malá hodinová dotace cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • u analýzy je poznat skoz ze střední. Limity jsme brali dlouho, ale přesto sem si občas v prvním semestru připadal jako kdybych to viděl poprvé
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Co dodat, já jako spíše fyzik se bez matematiky neobejdu, ale jak nevidím, že se určitá látka moc ve fyzice nepoužije, tak k tomu moc netíhnu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ---------------
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Dolezity predmet pre dalsie studium avsak klasifikovany zapocet rieseny pisomkami bez moznosti opravy nieje dobrym napadom. Posobi to tak ze sa na predmete snazi katedra/fakulta studentov vyradovat. Nieje problem aby cloveka na jednej pisomke bolela hlava a na druhej mal smolu a uz sa mu studium tohto predmetu posuva o rok... Hodilo by sa ine riesenie pripadne zrusenie navaznosti pri zapise...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • myslim si, ze bylo vse zvladnuto jak bylo treba
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [57]1.58
1 :|===========.........|56% [32]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [18]spíše ano
3 :|==..................|10% [6]neutrální
4 :|....................|1% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [57]1.63
1 :|==========..........|52% [30]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [20]spíše ano
3 :|==..................|8% [5]neutrální
4 :|=...................|3% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [57]
1 :|=...................|5% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [16]spíše ano
3 :|=======.............|36% [21]ano i ne
4 :|======..............|28% [16]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [57]
1 :|========............|40% [23]rozhodně ano
2 :|==========..........|49% [28]spíše ano
3 :|==..................|8% [5]ano i ne
4 :|....................|1% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne