ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

01MAB3  >  Matematická analýza B3


Počet hodnotících:21
Procento hodnotících:17%
|===.................|

Zapsaných na předmět:121 studentů.
Ukončilo předmět:57 studentů.
|=========...........|47%
Hobza Tomáš Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Krbálek Milan Mgr. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [5]
  • MAB povazuji za predmet, ktery oddeluje zrno od plev. Je velmi narocny a nevim jak je pouzitelny v praxi, ale beru ho jako neustale prijimacky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je vyucovan na urovni, navic celkem srozumitelnym a zajimavym zpusobem - tzn. pokud nema clovek zavrene oci a neni uplne hloupy, nema problem s pochopenim relativne slozite latky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré, přínosné a zajímavé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prijde mi, ze je to jeden z nejtezsich predmetu (nemam TF ani dalsi fyziky).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zatím zdaleka nejkvalitněji vyučovaný předmět za celé studium
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [21]1.29
1 :|================....|80% [17]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [21]1.19
1 :|================....|80% [17]rozhodně ano
2 :|====................|19% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [21]
1 :|=======.............|33% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|====................|19% [4]ano i ne
4 :|===.................|14% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [21]
1 :|=======.............|33% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [10]spíše ano
3 :|==..................|9% [2]ano i ne
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne