ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Krbálek Milan Mgr. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01BAP1] Bakalářská práce 1
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SBAK] Seminář k bakalářské práci
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:21 / 106
Procento hodnotících:19%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [252]1.45
1 :|=============.......|67% [171]
2 :|=====...............|23% [60]
3 :|=...................|5% [13]
4 :|....................|1% [5]
5 :|....................|1% [3]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • V prednaskach temer nic. Mohl by vytvaret rozumnejsi zkouskove pisemky.(mnohem lehci)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně nic neměnit!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [12]
  • Dobře připravené přednášky, snadno dostupná skripta, jasné podmínky udělení zápočtu a zkouškové otázky k dispozici. Samá plus! :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zrozumiteľný výklad, názorné ukážky/riešenie problémov
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to jediny clovek na fjfi, ktereho jsem zatim potkal ktery umi opravdu prednaset. Ostatni prednasejici by meli mit navstevu jeho prednasek jako povinnou. V podstate jako jediny ma prednasky interaktivni. Nicmene jeho predmet je velmi narocny, mozna az prilis na B zamereni.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Preciznost a dobrou pripravu, jakysi "otcovsky" pristup ke studentum. Vim presne, na co si mam dat pozor a co muzu ocekavat od pisemek a zkousek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky pana magistra Krbálka byly vynikající. Oceňuji jeho přístup ke studentům a vedení přednášek, které by mohly být příkldem pro ostatní vyučující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtip, vstřícnost a přátelské jednání.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Komunikaci se studenty! Kontrolní otázky do davu, vysvětlování látky během přednášky, mnoho názorných příkladů během výkladu teorie. Když zjistí, že nerozumíme ničemu, ochotně se vrátí k již probranému. Přestože sám napsal plnohodnotná skripta, každá přednáška je dalším přínosem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasel zajimave, srozumitelne, snazil se vse opravdu vysvetlit, predvadel na prikladech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost vysvětlovat a celkově přínosný systém vedení přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snaha vysvetlit latku tak, aby byla skutecne pochopena.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost prednasky byla vynikajici. Vse podstatne podano skvelou formou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi dobra organizace vyuky a cviceni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Navzdory kvalitním přednáškám jsem svůj volný čas raději věnoval jiným činnostem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevim kolik jich bylo, ale byl jsem na vsech. Jsou prinosne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [7]
  • cvičiaci: Tušek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • mým cvičícím byl Matěj Tušek, který vůbec není v nabídce!!! stejně jako u ostatních předmětů!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ucil me Tomas Kalvoda, ktery neni v nabidce. Proste perfektni cvicici (v tomto semestru je Krbalek mozna jeste o zdibek lepsi). Co se tyce cviceni tak si nemam na co stezovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bodování písemek, a to více bodů za postup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicici byl Tomas Kalvoda. Jeden z nejlepsich cvicich, jake jsem mel. Vysvetlil vse srozumitelne, odpovidal poradne na otazky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičil nás Tomáš Kalvoda, který není ve výběru. Cvičení byla velmi kvalitní, Tomáš látce rozumí a umí ji dobře vysvětlit, příjemný byl i přátelský přístup ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nas cvicici byl Matej TUSEK, ne Mgr. Krbalek!!!!!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11]
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ale i z vlastnich zapisku. Literatura - skripta mgr. Krbalka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Moje zapisky jsou nepouzitelne nezavisle na predmetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skriptka k MAB3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta k MAB3
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze skript pana Krbálka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Milan Krbalek: Matematicka analyza 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pripravoval jsem se jak z vlastnich zapisku tak i ze skripta MAB3 od Krbalka.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta MAB3 a vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta Mgr. Krbalka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stare zkouskove pisemky z internetu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Mozna by neskodilo nas tak uplne nesetrit a pridat par dukazu :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znova musim zanadavat na obtiznost zkouskove pisemky. Myslim, ze je neprimerena.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemná část těžší, ústní pak už v pohodě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Chapu, ze je tento predmet podstatny a castecne i naroky pana Krbalka. Podava vycerpavajici vykon pris svych prednaskach a je vuci studentum vstricny. Ovsem vzhledem k casu, ketry je student nucen stravit nad studiem doma, vhzledem k jeho obrovskym narokum je 6 kreditu mizerne malo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • narocnost zkousky by mela byt ohodnocena vetsim poctem kreditu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevyvazene zkouskove pisemky. Druhy a treti termin byly opravdu vrazedne a pak to zmirnil, protoze by to asi udelalo velmi malo lidi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Písemný test velmi těžký. Příklady mnohem náročnější než na cvičeních. Ústní ideální, pan Krbálek se opravdu zajímá o to, jestli uvedené látce člověk rozumí. Dokáže přimhouřit oko i nad většími chybami v teorii, když se člověk na místě opraví. Dokonce i když je student vyhozen, odchází často s dobrým pocitem, že vlastně dost věcem rozumí a dost dalších právě pochopil :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [21]1.05
1 :|===================.|95% [20]rozhodně ano
2 :|=...................|4% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 :|====================|100% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [21]1.62
1 :|============........|61% [13]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [21]1.14
1 :|=================...|85% [18]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [21]1.33
1 :|=============.......|66% [14]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [21]
1 :|=...................|4% [1]0-2
2 :|=...................|4% [1]3-6
3 :|=======.............|33% [7]7-10
4 :|==========..........|52% [11]11-14
5 :|=...................|4% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [14]1.07
1 :|==================..|92% [13]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [14]1.14
1 :|=================...|85% [12]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [14]1.29
1 :|==============......|71% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [14]1.00
1 :|=======.............|35% [5]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=======.............|35% [5]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|======..............|28% [4]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [21]
1 :|==..................|9% [2]z vlastních zápisků
2 :|=...................|4% [1]z cizích zápisků
3 :|=================...|85% [18]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [21]1.62
1 :|==========..........|52% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [21]1.24
1 :|===============.....|76% [16]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [21]
1 :|====................|19% [4]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [2]spíše ano
3 :|=======.............|33% [7]neutrální
4 :|====................|19% [4]spíše ne
5 :|====................|19% [4]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21]
1 :|============........|61% [13]rozhodně ano
2 :|====................|19% [4]spíše ano
3 :|====................|19% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [21]1.90
1 :|=======.............|33% [7]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [10]spíše ano
3 :|===.................|14% [3]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [21]2.33
1 :|=======.............|33% [7]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [7]spíše ano
3 :|==..................|9% [2]neutrální
4 :|===.................|14% [3]spíše ne
5 :|==..................|9% [2]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [14]1.93
1 :|=======.............|35% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [5]spíše ano
3 :|======..............|28% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [14]1.29
1 :|================....|78% [11]rozhodně ano
2 :|===.................|14% [2]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne