ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

01UAL  >  Úvod do algebry


Počet hodnotících:50
Procento hodnotících:19%
|====................|

Zapsaných na předmět:259 studentů.
Ukončilo předmět:154 studentů.
|============........|59%
Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. [ Cvičící, Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [18]
  • Ještě, že z něj nebyla zkouška, protože jsem byl z pana doc. Humhala v šoku, jak na nás vybalil nějaké věty o polynomech a ukazoval jejich důkaz...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto zbytecny predmet. Mrzi me, ze jsem v rocniku, ktereho postihl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • studijní materiály nebyly žádné nebo o nich jen nevím, ale myslím, že nebyly ani potřeba zbytečně hodně času věnovaného středoškolskému učivu: (ne)rovnice, kompl. čísla apod., chápu, že je potřeba ověřit znalost těchto věcí, k tomu by ale snad měl stačit jeden test a ne jimi zabrat většinu cvik (na důležitější věci pak nezbyl čas) jako plus chápu probrání sum, ale spíš mi to nic nedalo, protože jsem se je naučila počítat v DIMku, kde byly probrány dříve za plus lze chápat i probrání matic, jenže nebyly dostatečně procvičeny (věnovali jsme se jim jedny cvika, hold většinu cvik zabrala středoškolská látka), takže jsem se je pořádně doučila až v letním semestru celkově si myslím, že by mi UAL v zimním semestru nechyběl, radši bych měla rovnou LIA, i kdyby to třeba znamenalo, že neprojdu do letního semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu zvláštní předmět bez jasného účelu. Lepším úvodem do matematiky (což předpokládám, že měl UAL být) byl DIM doktora Pošty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět se mi zdál jako zbytečný. Možná by stačilo pouze cvičení na procvičení sum a produktů (s nimiž se na SŠ člověk téměř nesetká). Na přednášce jsem se nedovědel nic nového.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Věci, které se dělaly dříve na úvodním kurzu. Přednášky jednou za 14 dní, probralo se v podstatě pár věcí, které by se daly stihnout za podstatně menší časové období.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vetsina casu byla venovana opakovani latky z gymplu, nove veci skoro nebyly (jen rozklad na parcialni zlomky a uprava matic) a na cvicenich se nove veci nestacili propocitat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bylo by lepší začít hned v privním semestru s LIA/B 1, UAL byly jen takové "výkřiky" bez důrazu na porozumění
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • protože jsem tento předmět opakoval, mám pocit, že minulý rok byl o 50 procent obtížnější.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tento předmět je spíše opakováním z gymnázia, nic nového mi to nepřineslo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • udělat intenzivní kurz někdy na začátku nebo před semestrem. učit lineární algebru hned v zimním semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavé jak se dá se sumama ztratit čas... a co teprve s vektorama
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vadilo mi, že nebyly skripta k tomomu předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Než jsme se prokousali opakováním středoškolské matematiky (kvadratické rovnice a nerovnice, komplexní čísla) k nové látce byla půlka prosince. Přitom na zopakování výše jmenovaného by měl stačit jeden či maximálně dva týdny. K předmětu neexistuje odpovídající literatura.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Předmět mi přišel zbytečný. Skákalo se mezi jednotlivými tématy, aniž by se něco probralo do hloubky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vzhledem k tomu, že jsem jej musel opakovat jen proto, že se mi nepovedly dvě zápočtové písemky a neexistovala žádná možnost opravy, tak jsem z něj moc nadšený nebyl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zápočet z algebry jsem dala s odřenýma ušima a i teď mám potíže..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zvýšil bych počet cvičení.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [50]2.80
1 :|==..................|12% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [15]spíše ano
3 :|======..............|28% [14]neutrální
4 :|=====...............|26% [13]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [50]3.36
1 :|....................|2% [1]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [8]spíše ano
3 :|========............|38% [19]neutrální
4 :|======..............|32% [16]spíše ne
5 :|==..................|12% [6]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [50]
1 :|=...................|4% [2]rozhodně ano
2 :|====................|18% [9]spíše ano
3 :|========............|38% [19]ano i ne
4 :|======..............|32% [16]spíše ne
5 :|==..................|8% [4]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [50]
1 :|==..................|8% [4]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [13]spíše ano
3 :|======..............|32% [16]ano i ne
4 :|======..............|30% [15]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne