- Ještě, že z něj nebyla zkouška, protože jsem byl z pana doc. Humhala v šoku, jak na nás vybalil nějaké věty o polynomech a ukazoval jejich důkaz...
- Naprosto zbytecny predmet. Mrzi me, ze jsem v rocniku, ktereho postihl.
- studijní materiály nebyly žádné nebo o nich jen nevím, ale myslím, že nebyly ani potřeba
zbytečně hodně času věnovaného středoškolskému učivu: (ne)rovnice, kompl. čísla apod., chápu, že je potřeba ověřit znalost těchto věcí, k tomu by ale snad měl stačit jeden test a ne jimi zabrat většinu cvik (na důležitější věci pak nezbyl čas)
jako plus chápu probrání sum, ale spíš mi to nic nedalo, protože jsem se je naučila počítat v DIMku, kde byly probrány dříve
za plus lze chápat i probrání matic, jenže nebyly dostatečně procvičeny (věnovali jsme se jim jedny cvika, hold většinu cvik zabrala středoškolská látka), takže jsem se je pořádně doučila až v letním semestru
celkově si myslím, že by mi UAL v zimním semestru nechyběl, radši bych měla rovnou LIA, i kdyby to třeba znamenalo, že neprojdu do letního semestru
- Trochu zvláštní předmět bez jasného účelu. Lepším úvodem do matematiky (což předpokládám, že měl UAL být) byl DIM doktora Pošty.
- Předmět se mi zdál jako zbytečný. Možná by stačilo pouze cvičení na procvičení sum a produktů (s nimiž se na SŠ člověk téměř nesetká). Na přednášce jsem se nedovědel nic nového.
- Věci, které se dělaly dříve na úvodním kurzu. Přednášky jednou za 14 dní, probralo se v podstatě pár věcí, které by se daly stihnout za podstatně menší časové období.
- vetsina casu byla venovana opakovani latky z gymplu, nove veci skoro nebyly (jen rozklad na parcialni zlomky a uprava matic) a na cvicenich se nove veci nestacili propocitat
- bylo by lepší začít hned v privním semestru s LIA/B 1, UAL byly jen takové "výkřiky" bez důrazu na porozumění
- protože jsem tento předmět opakoval, mám pocit, že minulý rok byl o 50 procent obtížnější.
- tento předmět je spíše opakováním z gymnázia, nic nového mi to nepřineslo
- udělat intenzivní kurz někdy na začátku nebo před semestrem. učit lineární algebru hned v zimním semestru
- zajímavé jak se dá se sumama ztratit čas... a co teprve s vektorama
- vadilo mi, že nebyly skripta k tomomu předmětu
- Než jsme se prokousali opakováním středoškolské matematiky (kvadratické rovnice a nerovnice, komplexní čísla) k nové látce byla půlka prosince. Přitom na zopakování výše jmenovaného by měl stačit jeden či maximálně dva týdny. K předmětu neexistuje odpovídající literatura.
- Předmět mi přišel zbytečný. Skákalo se mezi jednotlivými tématy, aniž by se něco probralo do hloubky.
- Vzhledem k tomu, že jsem jej musel opakovat jen proto, že se mi nepovedly dvě zápočtové písemky a neexistovala žádná možnost opravy, tak jsem z něj moc nadšený nebyl.
- Zápočet z algebry jsem dala s odřenýma ušima a i teď mám potíže..
- Zvýšil bych počet cvičení.
|