ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01UAL] Úvod do algebry

Další předměty
[01LIB2] Lineární algebra B2
[01MAT3] Matematika 3
[01NM] Numerická matematika
[01UAL] Úvod do algebry
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících:49 / 247
Procento hodnotících:19%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [430]2.40
1 :|======..............|28% [122]
2 :|=====...............|27% [120]
3 :|=====...............|24% [105]
4 :|===.................|14% [61]
5 :|=...................|5% [22]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [17]
  • moc se díval do poznámek, nebyl vstřícný k dotazům (odpovědi na dotazy tipu: no to vidím, že tomu vůbec nerozumíte)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáška byla velmi nezáživná, pan docent byl většinu času otočen k tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvit ke studentům a ne k tabuli. Při vypisování obsáhlých definic a vět použít PC-ušetřil by se čas a bylo by možné látku lépe vysvětlit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemluvit čelem k tabuli, ke studentstvu zády, opisujíce z ošoupaných papírů z poznámkami, a to tempem, za které by se leckerý písař nestyděl. Bohužel sem tam s chybami. Rozhodně zlepšit mluvený projev - ale na druhou stranu, starého psa asi novým kouskům nenaučíš.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přístup ke studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavně učit a ne hen přepisovat z papíru na tabuli, přednášky moc smysl neměly.. bylo by dobré látku na nich probíranou umístit někam na internet nebo vydat nějaká miniskripta...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lépe jen 3 - 4 týdenní "kurz" ze začátku zároveň lineární algebrou a ne celý semestr UAL,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • neměl by huhňat, neměl by se tvářit pořád zamračeně, měl by brát látku více do hloubky a nejenom bezhlavě opisovat na tabuli své poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nestíhal sem psát natož u toho poslouchat co pan humhal říkal za myšlenkové postupy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve vysvětlování důkazu. Chce to také jinak než syrově matematicky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vypadalo to spíše tak že si přednášející přednáší pro sebe a ne pro studenty. Dále se mi nelíbilo že psal ÚPLNĚ na kraj tabule - z bočních sedadel to fakt nejde vidět!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mluvené slovo dobré ale to písmo.. nosila jsem si dalekohlad jelikož nechci namáhat oči, abych na konci studia měla místo 1,5dioptrií těch dioptrií 10.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mohl by být příjemnější ke studentům, na přednáškách více komunikovat se studenty zda jim je vše jasné nebo kde jim vznikly nějaké nejasnosti. Na Spousta studentů přísně a nemají odvahu se zeptat na nějaké drobnosti, které jim nejsou úplně jasné, takže kdyby pan docent občas shrnul z jiného úhlu o čem je přednášená látka či uvedl praktické příklady, spousty studentům by to určitě přispělo k lepšímu pochopení učiva.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mohl by zacit prednaset
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jsem zvykly na jine chovani.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Když se někdo na něco zeptal, tak jsem měl pocit, že mu doc. Humhal vynadá, měl by být vstřícnější.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [9]
  • Pan docent je velmi systematický člověk.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • probrane priklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vysvětlí, srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • naprosto vše co bylo nutné vědět a znát se objevilo, nebo bylo řečeno na přednášce, což na této škole bohužel není pravidlem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • svatá trpělivost se suplováním střední školy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti, kapacita
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vysvětluje jasně a srozumitelně, dává studentům čas na opsání si jeho poznámek z tabule.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vytrvalost a neunavnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [10]
  • Jednou jsem zaspal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chodil jsem na to minulý rok a zápisky už tedy měl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • navštívil jsem všechny přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vsechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Loni jsem absolvoval většinu přednášek a dělal si poznámky, letos mi tento předmět kolidoval s jiným předměm z druháku, takže jsem byl pouze na zápočtových písemkách a na všech cvičeních
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Opět všechno i když všechno s dalekohledem:-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta si muzu precist sam a nemusim se koukat jak je pise na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Psal jsem protokoly do PRAK1
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Rukopis pana docenta Humhala je pro me bohuzel spatne citelny...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [16]
  • neměla jsem za cvičicího pana docenta Humhala, ale jiného jste mi nedali na výběr
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cviceni vedl student(mozna doktorand) a ne docent Humhal, mozna by to chtelo venovat se vsem partiim probirane latky, nestihli jsme nektere pozdejsi partie, ktere se objevili v pisemce na KZ
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící - doc. Záhorský
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicil nas doc.zahorsky (nebyl v nabidce), zopakovali jsme si dobre latku z gymplu, novou latku skoro vubec ne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičil mě Jiří Pytlíček prom.mat, který však není uveden ve výběru cvičících. Hodnocení se tedy vztahuje k němu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení jsme neměli E. Humhala, ale M. Hatku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No, opět mě cvičil pan docent Záhorský, takže veškeré komentáře viz předmět MA1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvicil me Hatka(neznam krestni jmeno, omlouvam se)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící - Pytlíček prom. mat skvělý cvičící, "donutí " učit se a v případě potřeb vysvětlí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jako cvičící pan docent skvělý, přísný, ale spravedlivý...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • měl jsem pocit, že každý nový student je podle Doc. Humhala neschopný a předem odepsaný a jen ti kdo se nenechali u tabule vystresovat a ponížit si zasloužili jistý respekt.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na cvičeních by se mělo určitě spočítat více než tři ukázkové příklady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Necvičil mě docent Humhal ale nějaký student. Byl dost pozadu, látku bral jen velmi zlehka a vlastně nám nevysvětlil jiné než základní příklady - těžší, písemkové jsme ani nestihli = katastrofa z druhé písemky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly hodně složité,cvičení oproti tomu velice jednoduché,předmět samotným ve mně nezanechal téměř nic a to z toho potřebuji v tomto semestru se stejně musím učit sám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicivci Martin Straka je borec
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nevím, mám dojem, že čím víc je na mě určitý člověk nepříjemný, tím víc odrazuje můj zájem o předmět, který vyučuje...třeba Jan Gruber a Jan Hofta jsou protipólem docenta Humhala a jak se panečku snažím a dokonce mě cvičení baví a nikdy se mi nechce věřit, jak tyto chvíle vždy utečou! Snad aby se na vyhlášené trémisty tolik nekritizovalo u tabule a méně nátlaku takového, který nemotivuje ale jedině rozhodí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [46]3.13
1 :|=...................|4% [2]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [11]spíše ano
3 :|======..............|32% [15]ano i ne
4 :|======..............|32% [15]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
1 :|====================|100% [11]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [43]2.37
1 :|====................|20% [9]rozhodně ano
2 :|========............|39% [17]spíše ano
3 :|=====...............|27% [12]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [48]3.13
1 :|=...................|6% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [13]spíše ano
3 :|====................|22% [11]neutrální
4 :|=======.............|35% [17]spíše ne
5 :|==..................|8% [4]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [46]3.15
1 :|==..................|8% [4]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [7]spíše ano
3 :|=========...........|43% [20]neutrální
4 :|===.................|17% [8]spíše ne
5 :|===.................|15% [7]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [42]
1 :|==..................|9% [4]0-2
2 :|===.................|14% [6]3-6
3 :|======..............|30% [13]7-10
4 :|=======.............|35% [15]11-14
5 :|==..................|9% [4]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [41]2.24
1 :|=====...............|26% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [15]spíše ano
3 :|=====...............|26% [11]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [41]2.02
1 :|=======.............|34% [14]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [15]spíše ano
3 :|====................|21% [9]neutrální
4 :|=...................|7% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [41]2.37
1 :|======..............|31% [13]rozhodně ano
2 :|=====...............|24% [10]spíše ano
3 :|=====...............|24% [10]neutrální
4 :|===.................|14% [6]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [42]1.02
1 :|==..................|9% [4]Ano a byly užitečné
2 :|....................|2% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|52% [22]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=======.............|33% [14]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|2% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [41]1.95
1 :|=======.............|34% [14]rozhodně ano
2 :|========............|41% [17]spíše ano
3 :|====................|19% [8]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [41]2.32
1 :|=====...............|26% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [14]spíše ano
3 :|====................|21% [9]neutrální
4 :|===.................|14% [6]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne