ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

02FYZ  >  Fyzika


Počet hodnotících:63
Procento hodnotících:22%
|====................|

Zapsaných na předmět:277 studentů.
Ukončilo předmět:198 studentů.
|==============......|71%
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Zkoušející ]
Novotný Jaroslav Ing. [ Cvičící, Zkoušející ]
Soldán Pavel Dr.Ing. [ Cvičící, Zkoušející ]
Svoboda Vojtěch Ing. CSc. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Cvičící, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [35]
  • Fyzikální úvod. Dle mého názoru zcela hloupě postavený předmět. Nemá moc smyslu na něj nadávat, neb je již minulostí. Asi nejsem sám, kdo neví, jaký měl vlastně smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim si, ze rozdeleni na uvod do fyziky a mem je zbytecne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto zbytecne opakovani latky ze stredni skoly trochu prostoupene obtiznou matematikou, kterou jsem nepochopila. Nejtezsi na tomto predmetu byla prave ta matematika, coz bych od fyziky neocekavala. Pokud by mel byt nejaky uvod do fyziky, pak by mi prislo uzitecne byvit se zejmena o fyzikalnich principech a ne zpusobem "tomu zatim musite verit, proc to tak je se dozvite v lete".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nebyla pro me moznost pochopit vsechnu prednasenou latku - bylo ji moc a nevidel jsem v ni nejaky system; predmet bych zrusil, nebo misto 2 prednasek a 1 cviceni udelal 3 cviceni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepřipadá mi vhodná kombinace mechaniky a elektřiny v jednom semestru. Na elektřinu jednak chybí matematický aparát a mechanika se díky tomu stihne probrat jen na velmi nízké úrovní
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • no komment
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět je podle mě zbztečný. Daleko lepší by bylo v prvním semestru dělat Mechaniku a v druhém Elektřinu a Magnetismus.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze slidů bych se toho moc nenaučil, ale skripta doc. Štolla bohatě ke zkoušce stačila. Přikláněl bych se ke schématu zima..Mechanika, léto..Elma namísto chaotického dělení disciplín.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ztratil jsem se někde u soustavy částic... Mechaniku jsem se učil převážně ze skript doc. Štola.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chaos, ale dík p.Svobodoi...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I přez všechny výtky na adresu tohoto předmětu, mi nepřišel nijak špatný, jen by měla vzniknout nějaká dohoda mezi přednášejícími v zimním a letním semestru, aby to co se probere v zimě se už nedělalo v létě, pak není divu, že se to nestíhá...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mnoho najednou bez matematické přípravy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mnoho probirane latky a malo venovano jednotlivym partiim pro nedostatek casu, jak nam bylo sdeleno
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Probralo se velké množství látky,ale většinou ne moc do hloubky,nebylo se z čeho učit,protože přednášky pana ing. Svobody dostupné na internetu byly málo podrobné a skripta pana doc.Štolla zase moc podrobné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • proč se ve druhým semestru bere to samý??
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět vyzněl pro SOFE poměrně dost zbytečně. Obrovský obsah látky je do semestru tak nahuštěný, že se ho člověk na zkoušku stihne spíš nabiflovat a zas zapomenout než pochopit. Mělo by se to rozdělit do více předmětů a ujasnit si, co se má probrat podrobně a se kterým zaměřením studentů. Dobrý byl alespoň přesun předmětu do druháku, matematický aparát 1.ročníku končí kdesi u příkladů z kinematiky a dále výuka tímto stylem nemá smysl. Opravdu si někdo myslí, že člověk po 3 měsících na škole bude schopen plně používat Maxwellky????
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytečně moc nepřehledných slidů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět mně přišel zcela zbytečný. Rozhodně bych považovala za lepší model 1. semestr mechanika a 2. semestr ELMA. Takto je v celkové koncepci fyziky 1. ročníku docela chaos, nehledě na u zkoušky požadované znalosti, které neodpovídaly matematickému aparátu, který mají studenti 1. semestru k dispozici (dirf. rovnice..atd).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasky zmatene. Pred prichodem na fakultu jsem mel veliky zajem o fyziku, ktery hlavne diky tomuto predmetu opadl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Absolutně zbytečný předmět, slideshow toho zrovna moc nepřinášely a snaha Ing. Svobody o to poskytnout nám náhled do úplně všeho se dost neosvědčila, protože skončila totálním zmatkem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Množství probrané látky za tak krátký čas nedovolilo její hlubší pochopení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ne příliš šťastné spojení partií za MECH a ELMAG, přípiš povrchní pohled na věc... slidy propracované, ale ne úplně použitelné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nutné jest prolézt až tak nezajímavé teorie... ale nestěžuju si.. často jsem se i bavil a zkouška byla velmi příjemná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kritiky rozvržení látky mechaniky a elektromagnetismu bylo už dost a byla oprávněná. Méně oprávněná mi přijde kritika ing. Svobody a jeho způsobu výuky. Zvláště kladně bych hodnotil materiály ke studiu a dobře připravené kolekce otázek ke zkoušce. Nikde jinde nejsou tak pěkně rozpracovány. Student přesně ví, co se má učit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • To, že byla mechanika a elektřina a magnetismus dohromady bylo na nic-nedalo se to stihnout a ve výsledku jsme neuměli nic pořádně.OCENILA BYCH, KDYBY SE ZAVEDL NOVÝ PŘEDMĚT-MATEMATICKÝ APARÁT PRO FYZIKU, KTERÝ BY PROBÍHAL SOUBĚŽNĚ S FYZIKOU-KDE BY NÁM VYSVĚTLILI MATEMATIKU K TOMU, CO BUDEME VE FYZICE PROBÍRAT.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jením slovem: "HROZNÝÝÝÝÝ" Asi za to nemůže předmět ale jeho obsah. Bylo by stokrát lepší nejdříve probrat jen mechaniku a až v druhém semestru dělat elektřinu a magnetismus.Tento styl mi úplně zhnusil fyziku!!!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nevyhovuje mi přednáška formou prezentace.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • tento předmět obsahoval mechaniku, elektřinu a magnetismus, což znamená od všeho něco ale dohromady mi toho moc nedalo, bylo to takové povrchové probrání aby se to probralo, ale bohužel nic do hloubky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • fyzikální úvod byl naprosto k ničemu!!!!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Fyzikalni uvod - divna smes vseho a hlavne o nicem, k tomu dvoje skripta, ktera clovek v zimnim semestru prvaku akorat vydesi.Pry uz tento predmet nebude a vrati se to zpatky, asi jenom dobre.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Hodne latky, za malo casu :(
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Jsem pro Model Mechanika v zimě Elektřina v Létě. Pustili bychom se do větších podrobností a lépe pronikli do látky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • To rozhodne ne myslím Svobode internetové prednášky nie skriptá doc. Štolla.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • úplně zbytečný předmět, který znemožňuje Doc. Ing Štollovi, aby pořádně probral partie z mechaniky a elektřiny a magnetismu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • vůbec mi nevyhovovalo, že jsme v jednom semestru měli probrat mechaniku i elektřinu dohromady bylo to moc rychlé a ted v letním semestru je to uplně to samé
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [63]3.00
1 :|==..................|11% [7]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [18]spíše ano
3 :|=====...............|25% [16]neutrální
4 :|====................|19% [12]spíše ne
5 :|===.................|15% [10]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [63]2.60
1 :|=====...............|26% [17]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [16]spíše ano
3 :|====................|22% [14]neutrální
4 :|==..................|11% [7]spíše ne
5 :|===.................|14% [9]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [63]
1 :|==..................|9% [6]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [21]spíše ano
3 :|========............|38% [24]ano i ne
4 :|====................|19% [12]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [63]
1 :|===.................|17% [11]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [20]spíše ano
3 :|=====...............|25% [16]ano i ne
4 :|====................|19% [12]spíše ne
5 :|=...................|6% [4]rozhodně ne