- Fyzikální úvod. Dle mého názoru zcela hloupě postavený předmět. Nemá moc smyslu na něj nadávat, neb je již minulostí. Asi nejsem sám, kdo neví, jaký měl vlastně smysl.
- Myslim si, ze rozdeleni na uvod do fyziky a mem je zbytecne.
- Naprosto zbytecne opakovani latky ze stredni skoly trochu prostoupene obtiznou matematikou, kterou jsem nepochopila. Nejtezsi na tomto predmetu byla prave ta matematika, coz bych od fyziky neocekavala. Pokud by mel byt nejaky uvod do fyziky, pak by mi prislo uzitecne byvit se zejmena o fyzikalnich principech a ne zpusobem "tomu zatim musite verit, proc to tak je se dozvite v lete".
- nebyla pro me moznost pochopit vsechnu prednasenou latku - bylo ji moc a nevidel jsem v ni nejaky system; predmet bych zrusil, nebo misto 2 prednasek a 1 cviceni udelal 3 cviceni
- Nepřipadá mi vhodná kombinace mechaniky a elektřiny v jednom semestru. Na elektřinu jednak chybí matematický aparát a mechanika se díky tomu stihne probrat jen na velmi nízké úrovní
- no komment
- Předmět je podle mě zbztečný. Daleko lepší by bylo v prvním semestru dělat Mechaniku a v druhém Elektřinu a Magnetismus.
- Ze slidů bych se toho moc nenaučil, ale skripta doc. Štolla bohatě ke zkoušce stačila.
Přikláněl bych se ke schématu zima..Mechanika, léto..Elma namísto chaotického dělení disciplín.
- Ztratil jsem se někde u soustavy částic...
Mechaniku jsem se učil převážně ze skript doc. Štola.
- Chaos, ale dík p.Svobodoi...
- I přez všechny výtky na adresu tohoto předmětu, mi nepřišel nijak špatný, jen by měla vzniknout nějaká dohoda mezi přednášejícími v zimním a letním semestru, aby to co se probere v zimě se už nedělalo v létě, pak není divu, že se to nestíhá...
- mnoho najednou bez matematické přípravy
- mnoho probirane latky a malo venovano jednotlivym partiim pro nedostatek casu, jak nam bylo sdeleno
- Probralo se velké množství látky,ale většinou ne moc do hloubky,nebylo se z čeho učit,protože přednášky pana ing. Svobody dostupné na internetu byly málo podrobné a skripta pana doc.Štolla zase moc podrobné.
- proč se ve druhým semestru bere to samý??
- Tento předmět vyzněl pro SOFE poměrně dost zbytečně. Obrovský obsah látky je do semestru tak nahuštěný, že se ho člověk na zkoušku stihne spíš nabiflovat a zas zapomenout než pochopit. Mělo by se to rozdělit do více předmětů a ujasnit si, co se má probrat podrobně a se kterým zaměřením studentů. Dobrý byl alespoň přesun předmětu do druháku, matematický aparát 1.ročníku končí kdesi u příkladů z kinematiky a dále výuka tímto stylem nemá smysl. Opravdu si někdo myslí, že člověk po 3 měsících na škole bude schopen plně používat Maxwellky????
- zbytečně moc nepřehledných slidů
- Tento předmět mně přišel zcela zbytečný. Rozhodně bych považovala za lepší model 1. semestr mechanika a 2. semestr ELMA. Takto je v celkové koncepci fyziky 1. ročníku docela chaos, nehledě na u zkoušky požadované znalosti, které neodpovídaly matematickému aparátu, který mají studenti 1. semestru k dispozici (dirf. rovnice..atd).
- Prednasky zmatene. Pred prichodem na fakultu jsem mel veliky zajem o fyziku, ktery hlavne diky tomuto predmetu opadl.
- Absolutně zbytečný předmět, slideshow toho zrovna moc nepřinášely a snaha Ing. Svobody o to poskytnout nám náhled do úplně všeho se dost neosvědčila, protože skončila totálním zmatkem
- Množství probrané látky za tak krátký čas nedovolilo její hlubší pochopení.
- ne příliš šťastné spojení partií za MECH a ELMAG, přípiš povrchní pohled na věc... slidy propracované, ale ne úplně použitelné
- Nutné jest prolézt až tak nezajímavé teorie... ale nestěžuju si.. často jsem se i bavil a zkouška byla velmi příjemná
- Kritiky rozvržení látky mechaniky a elektromagnetismu bylo už dost a byla oprávněná. Méně oprávněná mi přijde kritika ing. Svobody a jeho způsobu výuky. Zvláště kladně bych hodnotil materiály ke studiu a dobře připravené kolekce otázek ke zkoušce. Nikde jinde nejsou tak pěkně rozpracovány. Student přesně ví, co se má učit.
- To, že byla mechanika a elektřina a magnetismus dohromady bylo na nic-nedalo se to stihnout a ve výsledku jsme neuměli nic pořádně.OCENILA BYCH, KDYBY SE ZAVEDL NOVÝ PŘEDMĚT-MATEMATICKÝ APARÁT PRO FYZIKU, KTERÝ BY PROBÍHAL SOUBĚŽNĚ S FYZIKOU-KDE BY NÁM VYSVĚTLILI MATEMATIKU K TOMU, CO BUDEME VE FYZICE PROBÍRAT.
- jením slovem: "HROZNÝÝÝÝÝ" Asi za to nemůže předmět ale jeho obsah. Bylo by stokrát lepší nejdříve probrat jen mechaniku a až v druhém semestru dělat elektřinu a magnetismus.Tento styl mi úplně zhnusil fyziku!!!
- Nevyhovuje mi přednáška formou prezentace.
- tento předmět obsahoval mechaniku, elektřinu a magnetismus, což znamená od všeho něco ale dohromady mi toho moc nedalo, bylo to takové povrchové probrání aby se to probralo, ale bohužel nic do hloubky
- fyzikální úvod byl naprosto k ničemu!!!!
- Fyzikalni uvod - divna smes vseho a hlavne o nicem, k tomu dvoje skripta, ktera clovek v zimnim semestru prvaku akorat vydesi.Pry uz tento predmet nebude a vrati se to zpatky, asi jenom dobre.
- Hodne latky, za malo casu :(
- Jsem pro Model Mechanika v zimě Elektřina v Létě. Pustili bychom se do větších podrobností a lépe pronikli do látky.
- To rozhodne ne myslím Svobode internetové prednášky nie skriptá doc. Štolla.
- úplně zbytečný předmět, který znemožňuje Doc. Ing Štollovi, aby pořádně probral partie z mechaniky a elektřiny a magnetismu
- vůbec mi nevyhovovalo, že jsme v jednom semestru měli probrat mechaniku i elektřinu dohromady bylo to moc rychlé a ted v letním semestru je to uplně to samé
|