ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYZ] Fyzika

Další předměty
[02BPTF1] Bakalářská práce 1
[02FYZ] Fyzika
[02FYZ1R] Fyzika 1
[02FYZ2R] Fyzika 2
[02PRA1] Fyzikální praktikum 1
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02ITER] ITER a doprovodný program
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02APRA] Pokročilé fyzikální praktikum
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:62 / 185
Procento hodnotících:33%
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [524]2.40
1 :|======..............|28% [147]
2 :|======..............|31% [165]
3 :|====................|19% [104]
4 :|===.................|13% [72]
5 :|=...................|6% [36]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [26]
  • Měl by více používat tabuli a křídu na úkor slidů. Měl by vynechat desetiminutovky "kde jsme" - kdo na přednášky chodí, tak to přece ví a ostatní když nechodí, tak mají smůlu, ne? Proti části "motivace" ale nic nemám, i když by někdy zasloužila zkrátit nebo ještě lépe rozsekat na menší části a uvolňovat ji během celé přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Neopakovat stále, že dané látce nemůžeme rozumět a spíše se ji pokusit vysvětlit. Občas místo slajdů použít i tabuli, může to být přehlednější a srozumitelnější
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas jsem nedokázal udržet pozornost na přednáškách.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan inženýr Svoboda by se měl zlepšit téměř ve všech směrech. Již jsem mu poslal kritický dopis, kde jsem mu navrhnul, v jakých směrech přednášky zlepšit. Ale motivační řeči následované sérií pestrobarevných, zmatených a poslepovaných slidů spolu ze slovy "Tohle budete někdy umět, je to složité odvození, je to nářez", místo nějakého konstruktivního výkladu. Bohužel neshledávám na přednáškách nic pozitivního. Na zkoušku jsem se učil ze skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snizit pocet slidu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V plnění slibů ohledně toho, kdy bude co přístupné na netu...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chvilemi az chaoticky vyklad bez presnejsiho vysvetleni, zkusit lepe podat probiranou latku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kompletní přístup k věci...chození na přednášky postrádalo smysl. Více věcí se člověk naučil doma než na přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • látku probíral moc rychle, každý student nemá základní znalosti na tak vysoké technické úrovni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • měl by přidat na přehlednosti slidů, není nad pana Docenta Štolla, který to umí krásně vysvětlit tak že tomu rozumím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně zlepšit jeho webové materiály k přednáškám - nelíbilo se mi že jsou dělané formou poznámek. (fakt se z toho nedá moc učit)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • trochu zjednodusit slidy, velmi brzy po zacatku prednasky sem se v nich ztracel
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ve způsobu výkladu. Vlastně mi ani nebylo jasné, co přesně děláme.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zakazoval jíst a pít během přednášky a hrozně se rozčiloval, když někdo odešel ze sálu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • alespoň občas vykládanou látku psát na tabuli a né jenom promítat, dá to pak mnohem víc
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Měl by se zaměřit raději na méně učiva a vyložit ho kvalitněji a srizumitelněji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • není moc sympatický, spousta motivačních řečí a z fyziky moc nezbývá...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející by měl používat více tabuli a křídu - tzn. odvozovat vztahy a poskytnout k tomu komentář.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup ke studentům alespon v prvním semestru by mohl obsahovat trochu nadhledu a vstřícnosti. občas jsem měl pocit že se musim bát:)))
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snad ve všem, činilo mi problémy na jeho přednáškách neusnout. Je sice hezké, že měl k dispozici na svých stránkách slajdy z přednášek, ale učit se z toho nedalo...Jako úplný vrchol bych vyzdvihl to, že dal do otázek jako povinný bod zpracovat jednu vybranou jeho přednášku. Naštěstí byl jediný kdo na tom bazíroval!
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nic, pan Ing. Vojtěch Svoboda to říkal hodně dobře, moc se mi jeho přednášky líbily a rád jsem na ně chodil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Více používat tabuli, aby si studenti mohli zapsat poznámky k postupu, případně se okamžitě zeptat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je dobré dělat přednášku pomocí už připravené prezentace,ale často se to zvrhne v pouhé zírání na monitor. Prokládat to častěji něším jiným,měnit styl přednášky (chvíli u tabule,chvíli na monitoru).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • - Naučiť sa učiť. - V 1/3 sliedov mal chyby (napr Maxvelove rovnice) - Odvodzovať pred tabuľou vzorce. - Dohodnúť sa s cvičiacimi čo bude kto vysvetlovať (to vám mal vysvetliť Svoboda, Svoboda: To vám vysvetlia na cvičeniach)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • v ničem, to je ztracený případ!!! člověk, který se nenechá od nikoho poučovat a jen tak někoho nevyslechne
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • v přístupu k předmětu a ke studentům; mělo to být všechno online, ale online nebylo nic
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [17]
  • Moderní přístup k fyzice za použití nejmodernějších možností balíku Microsoft Office. Ne, vážně, ty počítačové simulace byly zajímavé a přitom na tabuli v podstatě neproveditelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obrovskou snahu udělat přednášku kvalitní
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Proložil přednášku spoustou počítačových simulací a různých praktických ukázek... když se na to zpětně koukám, tak EM nebyla úplně špatně zpracovaná...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • aplety a odkazy na webove stranky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dal všechny slidy na internet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na začátku přednášky obvykle uváděl novinky ohledně nějakého fyzikálního objevu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • snaha o " výuku předmětu " , který neměl být zaveden
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu pana Svobody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji snahu zavést moderní trendy ve výuce ze světoznámých technických univerzit, ovšem zde byla tato snaha značně kontraproduktivní. Dále oceňuji poskytnutí studinjích materiálů na webu, ovšem tyto materiály byly nepoužitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • spousta práce na slidech, zápal
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • možná účes, ale to je tak vše....:))))Abych nekřivdil, tak to že poskytl přesné znění otázek ze kterých se bude zkoušet.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Internetovou stranku s poznamkami ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Má rád to čo robý, vydieť, že ho baví.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nic
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Snahu objasnit i to,co přímo nesouviselo s tématem přednášky,hlavně v oblasti matematiky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Snahu o Komunikaci se studenty materiály na internetu materiály ke zkoušce(vzorová zadání)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
  • Nejdřív jsem tam chodil, pak znechucen nechodil, pak zas chodil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 15 ze zhruba 25?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • byl sem zhruba na 2/3 prednasek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášky byly na internetu, slidy byly promítané moc rychle, než aby z nich člověk stačil opsat všechno podstatné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta sem si mohl přečíst doma a rozumněl bych tomu stejně málo jako na přednášce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zájem o předmět byl degradován výkladem. Absolutně jsem se ztrácel. Na přednášky jsem přestal chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Považovala jsem je za ztrátu času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ještě před půlkou jsem přestal chodit.. ušetřil jsem čas - přednášky neměly moc symsl, šlo to i bez nich ze slidů...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obsah prednasek byl oficialne dostupny na internetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsem navštívil téměř všechny, ale při přípravě na zkoušku jsem zjistil, že to byla ztráta času.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zjistil jsem že nemá smysl na přednášky chodit a tak jsem si to radši četl ze skript Doc. Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo to k ničemu, vše bylo řečeno povrchně, používané vzahy nebyli odvozeny, vysvělteny.Vlastně nám jen říkal, co se máme doma naučit a ukazoval to na barevných obrázcích.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • prednasky byly malo intenzivni, dlouho trva nez se neco dozvime a zacnem delat bordel a nema smysl tam byt. kdybych ale vydrzel, nemusel bych mit u zkousky takovy mezery v teorii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • naprostá ztráta času
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nemělo smysl tam chodit, člověk se tam stejně nic novýho a přínosnýho nedozvěděl.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Prednasky byly na internetu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • přednáška se nechala stáhnout z netu a pobyt na přednášce pro mne nebyl vůbec přínosný, ing. svoboda nedokázal udržet mou pozornost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skoro všetky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [14]
  • cvicici se jmenoval hrivnak (nebylo v nabidce); pokud se predmet nezrusi tak by bylo lepsi vice cviceni a mene prednasek (na ktere chodilo minimum lidi)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící - RNDr. Havránková
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mym cvicicim byl pan Uhlíř.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opět tu není můj cvičící, pan doktor Uhlíř. Cvičení byla přínosná, leč občas dělal z komára velblouda a zaváděl do nejjednoduších případů spousty vektorů, rovnic a nerovnic, a udělal tak z řešení na dva řádky řešení na stránku. Ale zas si člověk procvičil pojmy jako skalární a vektorový součin :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cviceni vedl student(doktorand), docela umel objasnit reseni prikladu a podani bylo srozumitelne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicil me Hrivnak(opet se omlouvam,ale neznam krestni jmeno)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičícií byl p.Mach nikoli p.Svoboda jak jsem uvedl (nebyl v možnosti volby). Cvičení byli fakt perfektní náročné, ale smyslu plné. Než Svobodovi přednášky tak raději více cvičení...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičila nás pí Havránková (opět není ve výběru). Je to moc hodná paní, nejspíš i hodně chytrá, ale bohužel už často moc pomalá, udělaly se vždy tak 1-2 příklady, na konci semestru jsme byli teprve u dynamiky, vůbec to ke zkoušce nestačilo. Pí Havránková se drží svých poznámek, ale když se člověk na něco zeptá, poslouchá dvouhodinovou odpověď zpravidla pouze o tom, co už věděl předtím :(
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zrychlit.Cvičící byl pan Uhlíř, tuším.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • POZOR! V anketě je chyba! NA CVIČENÍ JSME MĚLI J. SMOTLACHU!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičící (Ing. Hrivnák) není v nabídce, musel jsem zvolit jiného, abych mohl vyplnit ostatní části ankety.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mym cvicicim byl pan Uhlir.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Civicici Juranek byl velmi ochotny vysvetlovat larku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Necvičil Svoboda, ale v možnostiach nebolo to meno. Doktorant z matematickej fyziky (na meno si nespomeniem)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [26]
  • priklady ze cviceni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta - Doc.,Ing. Štoll CSc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta doc. štolla
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štoll - Mechanika, Štoll - Elektřina a magnetismus
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štollovy bestsellery.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Štollovy bestsellery Mechanika a Elma
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mechanika -Doc. I. Stoll Elektrina magnetismus- Doc. I. Stoll
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doc. Štolla, některé specifické věci - z přednášky inženýra Svobody.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od doc. Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta pana Docenta Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta + zapisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Halliday, Resnick, Walker - Fyzika
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta doc. Štolla, Feynmanovy přednášky, Horák & Krupka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta Doc. Štolla
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze slidů, něco ze skript od Štolla,...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta mechanika a elma od stolla
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z prednasek, ze skript Mechanika a Elektrina a magnetismus
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta Mechanika a Elektřina a magnetismus, Doc. Ing. Ivan Štoll, CSc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta: mechanika elektřina a magnetismus
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Štoll: Mechanika, Elektřina a magnetismus, Wikipedia
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • wiki, skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • a z online webu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mechanika, Elektřina a magnetismus (Doc. Ing. Ivan Štoll)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mechanika, Elektřina magnetismus Ivan Štoll
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Mechanika - Stoll , aldebaran.cz, Odmaturuj z Fyziky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • ze skript a z materiálů ze střední
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [13]
  • Bylo skvělé, že probíhla současně ústní i písemná část...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jak uz jsem psala vyse, nejvetsi problem byl v matematice.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Opět tu není můj zkoušející - opět doktor Uhlíř. Vytáhl jsem si co jsem chtěl, takže pohoda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na zkoušce bylo moc lidí a tak jsem tam strávil zbytečně moc času než na mě přišla řada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkousejici neni v nabidce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • není spravedlivá dost fatální závislost známky na tom, kdo zkouší (Štoll x Svoboda)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • asi by meli mit zkousejici stejny metr
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zkouška byla zbytečně dlouhá a tím únavná a stresující. zkoušelo to hodně lidí, přičemž byl každý jinak náročný, takže to bylo ve výsledku neobjektivní!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • bez komentáře na druhý pokus a s jiným zkoušejícím to bylo bez problémů
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zkoušející není v nabídce
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jsme jen lidi a ne chodící encyklopedie, učebnice, skripta,...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Materiály ke zkoušce byly slibovány tak dlouho, až musely být první termíny zrušeny
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nemuselo to trvat 4 hodiny :(
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [57]2.39
1 :|===.................|17% [10]rozhodně ano
2 :|========............|40% [23]spíše ano
3 :|======..............|29% [17]ano i ne
4 :|==..................|10% [6]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [21]
1 :|====================|100% [21]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [58]3.53
1 :|==..................|12% [7]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [4]spíše ano
3 :|=====...............|24% [14]neutrální
4 :|======..............|29% [17]spíše ne
5 :|=====...............|27% [16]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [59]3.25
1 :|=...................|6% [4]rozhodně ano
2 :|====................|20% [12]spíše ano
3 :|=====...............|27% [16]neutrální
4 :|======..............|32% [19]spíše ne
5 :|===.................|13% [8]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [58]1.97
1 :|========............|41% [24]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [16]spíše ano
3 :|=====...............|25% [15]neutrální
4 :|=...................|3% [2]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [52]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=====...............|23% [12]3-6
3 :|=====...............|25% [13]7-10
4 :|========............|40% [21]11-14
5 :|==..................|11% [6]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [24]2.50
1 :|====................|20% [5]rozhodně ano
2 :|========............|41% [10]spíše ano
3 :|==..................|12% [3]neutrální
4 :|===.................|16% [4]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [23]1.91
1 :|======..............|30% [7]rozhodně ano
2 :|==========..........|52% [12]spíše ano
3 :|===.................|13% [3]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [23]2.61
1 :|===.................|13% [3]rozhodně ano
2 :|=========...........|43% [10]spíše ano
3 :|=====...............|26% [6]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|===.................|13% [3]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [22]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|=...................|4% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=============.......|63% [14]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|======..............|31% [7]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [38]
1 :|=...................|5% [2]z vlastních zápisků
2 :|=...................|5% [2]z cizích zápisků
3 :|==================..|89% [34]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [37]2.00
1 :|=====...............|27% [10]rozhodně ano
2 :|===========.........|54% [20]spíše ano
3 :|===.................|13% [5]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [38]1.84
1 :|========............|39% [15]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [17]spíše ano
3 :|==..................|10% [4]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [39]
1 :|=...................|7% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [11]spíše ano
3 :|====................|20% [8]neutrální
4 :|====................|20% [8]spíše ne
5 :|=====...............|23% [9]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [38]
1 :|===========.........|57% [22]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [13]spíše ano
3 :|=...................|5% [2]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [38]2.42
1 :|=====...............|23% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [14]spíše ano
3 :|====................|18% [7]neutrální
4 :|===.................|15% [6]spíše ne
5 :|=...................|5% [2]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [39]2.10
1 :|=======.............|33% [13]rozhodně ano
2 :|========............|38% [15]spíše ano
3 :|===.................|15% [6]neutrální
4 :|==..................|10% [4]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [24]1.58
1 :|============........|58% [14]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [7]spíše ano
3 :|==..................|8% [2]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [24]2.83
1 :|===.................|16% [4]rozhodně ano
2 :|====................|20% [5]spíše ano
3 :|=====...............|25% [6]neutrální
4 :|=======.............|37% [9]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne