- Měl by více používat tabuli a křídu na úkor slidů. Měl by vynechat desetiminutovky "kde jsme" - kdo na přednášky chodí, tak to přece ví a ostatní když nechodí, tak mají smůlu, ne? Proti části "motivace" ale nic nemám, i když by někdy zasloužila zkrátit nebo ještě lépe rozsekat na menší části a uvolňovat ji během celé přednášky.
- Neopakovat stále, že dané látce nemůžeme rozumět a spíše se ji pokusit vysvětlit. Občas místo slajdů použít i tabuli, může to být přehlednější a srozumitelnější
- Občas jsem nedokázal udržet pozornost na přednáškách.
- Pan inženýr Svoboda by se měl zlepšit téměř ve všech směrech. Již jsem mu poslal kritický dopis, kde jsem mu navrhnul, v jakých směrech přednášky zlepšit. Ale motivační řeči následované sérií pestrobarevných, zmatených a poslepovaných slidů spolu ze slovy "Tohle budete někdy umět, je to složité odvození, je to nářez", místo nějakého konstruktivního výkladu. Bohužel neshledávám na přednáškách nic pozitivního. Na zkoušku jsem se učil ze skript.
- snizit pocet slidu
- V plnění slibů ohledně toho, kdy bude co přístupné na netu...
- chvilemi az chaoticky vyklad bez presnejsiho vysvetleni, zkusit lepe podat probiranou latku
- Kompletní přístup k věci...chození na přednášky postrádalo smysl. Více věcí se člověk naučil doma než na přednášce.
- látku probíral moc rychle, každý student nemá základní znalosti na tak vysoké technické úrovni
- měl by přidat na přehlednosti slidů, není nad pana Docenta Štolla, který to umí krásně vysvětlit tak že tomu rozumím
- Rozhodně zlepšit jeho webové materiály k přednáškám - nelíbilo se mi že jsou dělané formou poznámek. (fakt se z toho nedá moc učit)
- trochu zjednodusit slidy, velmi brzy po zacatku prednasky sem se v nich ztracel
- Ve způsobu výkladu. Vlastně mi ani nebylo jasné, co přesně děláme.
- zakazoval jíst a pít během přednášky a hrozně se rozčiloval, když někdo odešel ze sálu...
- alespoň občas vykládanou látku psát na tabuli a né jenom promítat, dá to pak mnohem víc
- Měl by se zaměřit raději na méně učiva a vyložit ho kvalitněji a srizumitelněji
- není moc sympatický, spousta motivačních řečí a z fyziky moc nezbývá...
- Přednášející by měl používat více tabuli a křídu - tzn. odvozovat vztahy a poskytnout k tomu komentář.
- přístup ke studentům alespon v prvním semestru by mohl obsahovat trochu nadhledu a vstřícnosti. občas jsem měl pocit že se musim bát:)))
- Snad ve všem, činilo mi problémy na jeho přednáškách neusnout. Je sice hezké, že měl k dispozici na svých stránkách slajdy z přednášek, ale učit se z toho nedalo...Jako úplný vrchol bych vyzdvihl to, že dal do otázek jako povinný bod zpracovat jednu vybranou jeho přednášku. Naštěstí byl jediný kdo na tom bazíroval!
- Nic, pan Ing. Vojtěch Svoboda to říkal hodně dobře, moc se mi jeho přednášky líbily a rád jsem na ně chodil.
- Více používat tabuli, aby si studenti mohli zapsat poznámky k postupu, případně se okamžitě zeptat.
- Je dobré dělat přednášku pomocí už připravené prezentace,ale často se to zvrhne v pouhé zírání na monitor. Prokládat to častěji něším jiným,měnit styl přednášky (chvíli u tabule,chvíli na monitoru).
- - Naučiť sa učiť.
- V 1/3 sliedov mal chyby (napr Maxvelove rovnice)
- Odvodzovať pred tabuľou vzorce.
- Dohodnúť sa s cvičiacimi čo bude kto vysvetlovať (to vám mal vysvetliť Svoboda, Svoboda: To vám vysvetlia na cvičeniach)
- v ničem, to je ztracený případ!!!
člověk, který se nenechá od nikoho poučovat a jen tak někoho nevyslechne
- v přístupu k předmětu a ke studentům; mělo to být všechno online, ale online nebylo nic
|