ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

02ZFM1  >  Základy fyzikálních měření 1


Počet hodnotících:46
Procento hodnotících:25%
|=====...............|

Zapsaných na předmět:178 studentů.
Ukončilo předmět:163 studentů.
|==================..|91%
Škoda Libor Ing. [ Přednášející ]

N : Poznámky k předmětu [17]
  • Mno, další z předmětů, na které jsem chodil kvůli zvýšení numera vzniklého sumací numer menších, za všemožné předměty udělených.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Moc nechápu, proč se s tím musel zabít celej semestr. Ta statistika by se dala vyložit za 3 přednášky a z toho zbytku jsem si stejně nic nezapamatoval - to chce vidět na vlastní oči v laboratoři.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prvni semestr cely prednaskovy je zbytecne dlouho. berou se tam ty same veci jako potom na EXF1, v lete se pak nestihaji vsechny experimenty.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Užitečný předmět. naučil jsem se jak se měří a to stručnou a nenáročnou formou...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrá příprava ( základů) pro experimenty v dalších semestrech
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • fajn jen tak dál
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ještě zajímavější je pokračování tohoto předmětu v dalším semestru
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kryje se s EXF!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Materiály neexistují.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky připomínali spíše odborné semináře z divadla Járy Cimrmana než přednášky na VŠ.Celkem zábavné,ale přínos minimální(možná kvůli velkému počtu studentů).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prima zalezitost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • tato zimní část tohoto předmětu je užitečnou přípravou na měření v letním semestru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • uplne na nic, osahat si aparaturu v praktiku a poslouchat jak o ni nekdo basni jsou nebe a dudy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • predmet nas mel seznamit s tim co na nas ceka ve fyzikalnim praktiku, coz pravdepodobne splnil. avsak byla bych rada, kdyby bylo mozno vedet jestli i namerena data byla v ramci moznosti nebo kde se staly chyby ve vypoctech. avsak jako ukazka a priprava na to jak to bude v praktiku probihat byla dobra. take prednasky bez prakticke ukazky zrovna nekdy nejsou k nicemu, kdyz student opravdu nevi o co se jedna a v zivote to nevidel a nema ani predstavu jak si danou vec predstavit.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • uplně zbytečně jsem tam chodil ovšem teď v létě už se dělají přínosnější věci myslím, že jsme se nemuseli zdržovat prkotinama
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Uvod do mereni ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zaujimavy predmet hlavne pre studentov ktori sa s meraniami prilis nestretavali na strednej skole... Akurat by som navrhol trochu porovnat obsah predmetu s obsahom prednasky Experimentalni fyzika z letneho semestra... Predmety sa obsahovo v znacnej miere kryju aj ked exf veci zo ZFM rozsiruje... V kazdom pripade trochu to odlisit by nebolo na skodu...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [46]2.59
1 :|===.................|15% [7]rozhodně ano
2 :|========............|39% [18]spíše ano
3 :|=====...............|23% [11]neutrální
4 :|===.................|15% [7]spíše ne
5 :|=...................|6% [3]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [46]2.96
1 :|==..................|10% [5]rozhodně ano
2 :|====................|21% [10]spíše ano
3 :|========............|39% [18]neutrální
4 :|===.................|17% [8]spíše ne
5 :|==..................|10% [5]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [46]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|===.................|17% [8]ano i ne
4 :|=========...........|45% [21]spíše ne
5 :|=======.............|36% [17]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [46]
1 :|===.................|17% [8]rozhodně ano
2 :|========............|41% [19]spíše ano
3 :|====................|21% [10]ano i ne
4 :|===.................|17% [8]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne