ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Škoda Libor Ing. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02PRA1] Fyzikální praktikum 1
[02LCF1] Laboratorní cvičení z fyziky 1
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících:44 / 175
Procento hodnotících:25%
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [171]2.10
1 :|======..............|30% [52]
2 :|========............|38% [65]
3 :|=====...............|23% [41]
4 :|=...................|6% [11]
5 :|....................|1% [2]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Možná by si mohl lehce zopáknout matiku... ;-) někdy totiž vykládal primimtivní věci moc složitě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příliš polopatický přístup taky někdy škodí. Někdy je potřeba se posunout dál, i když pár lidí nechápe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Do matematiky humor nepatří.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • koncepce učiva, ať se to nekryje s EXF, dávat materiály na net, jeden cizí podpis v prezenčce by se třeba nechal tolerovat, ne? ;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by přinést na přednášku některé měřící přístroje, které popisuje nebo vždy aspoň obrázek či nákres. Někdy jsem si nedokázala představit o čem mluví a pak jsem přestala dávat pozor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jestliže statisticky zanetbatelné množství lidí v posluchárně neumí derivace nemusíme se tím zabývat celou hodinu.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • přednášet méně chaoticky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • v dochvilnosti
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [20]
  • humor, férové jednání,
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nadšení pro věc, takřka cimrmanovský humor, svérázné nápady jako nápomoc megafonu při šetření vlastních hlasivek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Polopatický lidový přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vykládal zábavnou formou a dovedl zaujmout studenty. Povedlo se mu jaksi shrnout základy fyz měření...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je v pohodě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • komunikace se studenty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • komunikativnost, přístupnost, snahu vysvětlit a objasnit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidský přístup, ale přesto naučí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup ke studentům...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • smysl pro humor, výřečnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vtipný, přátelský, odpočinkový předmět.. proč ne?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo to zábavné :-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Snaží se vysvětlit i látku, která se netýká přímo ZFM, především matematický aparát. Udžuje uvolněnou atmosféru, chodit na ZFM ja zábava.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vtip
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nenáročnost
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Ocenuji jeho styl projevu...připomíná mi povídání Zdeňka Svěráka...takže velmi velmi příjemné
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Osobity pristup ke studentum ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • smysl pro humor v každé situaci
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jedna absence - chripka
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [44]1.59
1 :|===========.........|54% [24]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [15]spíše ano
3 :|==..................|9% [4]ano i ne
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 :|====================|100% [10]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [41]1.95
1 :|=======.............|36% [15]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [14]spíše ano
3 :|=====...............|26% [11]neutrální
4 :|....................|2% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [43]2.09
1 :|=====...............|23% [10]rozhodně ano
2 :|===========.........|55% [24]spíše ano
3 :|==..................|11% [5]neutrální
4 :|=...................|6% [3]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [43]2.77
1 :|=...................|6% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [12]spíše ano
3 :|==========..........|48% [21]neutrální
4 :|===.................|13% [6]spíše ne
5 :|....................|2% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [41]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|2% [1]3-6
3 :|==..................|12% [5]7-10
4 :|================....|78% [32]11-14
5 :|=...................|7% [3]Slovní odpověď