ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu

12ESPG1  >  Evropský standard poč. gramotnosti 1


Počet hodnotících:54
Procento hodnotících:23%
|=====...............|

Zapsaných na předmět:228 studentů.
Ukončilo předmět:205 studentů.
|==================..|89%
Berka Zdeněk Ing. [ Cvičící ]
Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. [ Cvičící ]
Vopálka Dušan Mgr. CSc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [20]
  • Hm, upřímně zbytečný předmět. Kdyby se dal spočítat koeficient kredity/vynaložené úsilí, tak se u tohoto předmětu blíží limitně k nekonečnu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je škoda, že to bylo převážně vázáno na MS Office. Chyběla mi užitečnější a pokročilejší témata, jako tvorba webu či práce v LaTeXu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kromě několika málo užitečných věcí nuda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto zbytečný předmět!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět na nic.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tento predemt ja podal man zbitocnost ahlavne v mojom a podobnom obore
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tento předmět je určitě užitečný...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měla by být možnost získat zápočet hned na začátku semestru abych tam nemusel chodit (pro člověka co se pohybuje v IT je to na nic tam muset mit dochazku).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obcas nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět s přednášejícím jakého jsme měli nestál za nic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • věnování se spíše specifikům v některých oblastech, základní znalosti samostudiem, jinak docela užitečné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý předmět, ale pan docent.. nevydržel bych ho poslouchat moc dlouho...:-( mluvi hodne a ne k veci... nemelo to pro me moc smysl...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • i dejiny fyziky byly lepsi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Od přírody počítačům moc neholduju, ale základy jsou bohužel nutné..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • sice to na začátku vypadalo náročně nakonec se ukázalo že to je pohoda
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Forma samostudia ktorou je tento predmet rieseny nieje idealna...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Kvalitní předmět, rozhodně by neměl zmizet z nabídky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Neucilo se nic, ten kdo nemel z drivejska veskere znalosti se na cviceni dozvedel jenom to, kdy vychazeji aktualizace pro windows ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Nič mi to do života okrem kreditov nedalo...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • primitivní
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [54]3.91
1 :|=...................|3% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|11% [6]spíše ano
3 :|===.................|16% [9]neutrální
4 :|=====...............|27% [15]spíše ne
5 :|========............|40% [22]rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [54]3.63
1 :|=...................|3% [2]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [4]spíše ano
3 :|=======.............|37% [20]neutrální
4 :|=====...............|25% [14]spíše ne
5 :|=====...............|25% [14]rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [54]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [3]spíše ano
3 :|===.................|16% [9]ano i ne
4 :|=====...............|25% [14]spíše ne
5 :|==========..........|51% [28]rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [54]
1 :|==..................|11% [6]rozhodně ano
2 :|====................|22% [12]spíše ano
3 :|======..............|29% [16]ano i ne
4 :|=====...............|24% [13]spíše ne
5 :|==..................|12% [7]rozhodně ne