ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. :: [12ESPG1] Evropský standard poč. gramotnosti 1

Další předměty
[12BPR1] Bakalářská práce 1
[12ESPG1] Evropský standard poč. gramotnosti 1
[12INS1] Informační systémy 1
[12ZDP] Zpracování dat pro publikování
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících:42 / 205
Procento hodnotících:20%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [234]2.95
1 :|====................|20% [49]
2 :|===.................|14% [33]
3 :|======..............|30% [71]
4 :|====................|18% [43]
5 :|===.................|16% [38]


C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [16]
  • Cvičení docenta Novotného mě vůbec nezaujalo... Furt si tam vykládal něco o svých Vistách a podobně. Také jeho webové stránky o ESPG nemají dostatečnou uroveň na cvičícího ESPG.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslim, ze pozadavky znalosti k zapoctu rozhodne neodpovidaly sylabu predmetu. Tento predmet byl naprosto zbytecny, neodnesla jsem si z nej vubec nic. Cvicici se naprosto nevenoval tomu, co jsem predpokladala, ze bude naplni predmetu. A navic mu neni poradne rozumnet, kdyz mluvi, hodne tezko se posloucha.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O co v tomhle předmětu vlastně jde???
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To co předváděl pan Novotný nestálo za nic, ještě nikdy jsem neviděl tak nekvalitně vyučovaný předmět. Jediné, co jsem se zde dozvěděl, byly zážitky pana Novotného a příběhy typu, že mu na poušti Gobi nefungovala GPS a podobné hlouposti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dělat věci použitelné v praktickém život je jich jistě dost...!!! viz ESPG2 s Ing. Komendou, které je skvělé!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Docent by se měl soustředit nejen na problémy pro počítačové guru, ale také na látku, která je napsána v sylabech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan doc.Novotný strávil většinu času vypravováním o windows vista,případně ie 7,o předmětu samotném řekl velice málo a často se opakoval.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Takovou formou je předmět naprosto zbytečný. Znalosti k zápočtu a přednášená "látka" byly zcela odlišné. Dále jsem měl pocit že pan Novotný si to přednáší jenom sám pro sebe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podání Doc. Novotného je to ztráta času, jediná dobrá věc byla, že se předmět "vyučoval" v místnosti s možnosti připojení na internet, jinak by tam nikdo nevydržel chodit. Navíc jsem měl dojem, že Doc. Novotný není placený fakultou za výuku, ale firmou Microsoft za propagaci jejich softwarových řešeních.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zakomponovat do vyuky vice zajimave latky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohly by být více systematické
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Pro mě není moc vhodné u počítačů říct: tady na těch a těch stránkách jsou materiály tak si je projděte a zkoušejte si úkoly. Pro mě je lepší, když mi někdo může říct, co dělám špatně a dát mi tipy na zjednodušení práce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zrusit a zakazat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nemám námitky
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • predmet mel pravdepodobne seznamit studenty se zakladnimi znalostmi co se pocitacu tyce. avsak techto informaci se na cviceni nam nedostalo az na vypraveni o vistach, IE7, CESNETu a jinych informaci, ktere nejsou pro lidi tak dulezite. pokud maji zajem zjisti si je sami. co se zapoctu tyce, nevim, co presne chtel slyset. vzhledem k tomu ze se v oboru vyznam tak se ptal na vse mozne po dobu 45 minut a pak se zeptal proc tam lezu kdyz to vse umim. avsak pokud by tohle chtel o cloveku, co o pocitacich nic moc nevim tak nevim, kde dana osoba brala informace (rozhodne z e-learningu by to asi nestacilo)
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zlepsil bych hlavne pristup k jednotlivym studentum a k uceni zachazeni s jednotlivymi programy. Pro ty co uz maji tyhle uvody davno za sebou je to ztrata casu, a pro ty ostatni taky.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [41]4.00
1 :|....................|2% [1]rozhodně ano
2 :|==..................|12% [5]spíše ano
3 :|===.................|17% [7]neutrální
4 :|====................|19% [8]spíše ne
5 :|==========..........|48% [20]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [41]3.02
1 :|....................|2% [1]rozhodně ano
2 :|=====...............|24% [10]spíše ano
3 :|========............|41% [17]neutrální
4 :|======..............|31% [13]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [32]3.31
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=...................|3% [1]spíše ano
3 :|===============.....|75% [24]neutrální
4 :|==..................|9% [3]spíše ne
5 :|==..................|12% [4]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [38]1.03
1 :|....................|2% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|2% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=====...............|23% [9]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==============......|68% [26]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|2% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [41]2.49
1 :|====................|21% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [13]spíše ano
3 :|=====...............|26% [11]neutrální
4 :|===.................|14% [6]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [41]3.78
1 :|....................|2% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [3]spíše ano
3 :|======..............|29% [12]neutrální
4 :|======..............|31% [13]spíše ne
5 :|======..............|29% [12]rozhodně ne