ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. :: [01LIPB] Lineární programování B

Další předměty
[01KVGR1] Kvantové grupy 1
[01LIPB] Lineární programování B
[01PRO1] Problémový seminář 1
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01TOP] Topologie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:5 / 26
Procento hodnotících:19%
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [63]2.51
1 :|=====...............|26% [17]
2 :|======..............|28% [18]
3 :|===.................|17% [11]
4 :|====................|20% [13]
5 :|=...................|6% [4]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • srozumitelnost výkladu,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by se ten predmet taky trochu naucit. Prijde mi, ze to sam moc neumel, protoze celou dobu jen cetl ze skript a nerekl vubec nic navic ani vlastnimi slovy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednáška byla dost zmatená, pan prof rndr drsc se často ztratil ve vlastním výkladu, který vykládal podle cizích skript. S odpovídáním na dotazy to také nebylo slavné. Možná by se na ni měl podrobněji připravit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • komunikuje se studenty
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastne skoro nic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Pouzil jsem jen zapisky z poslednich asi 3 prednasek, protoze jinak to bylo jen ciste precteni skript a skoro nic navic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz výše
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • krylo se s jinym predmetem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Necvičil Burdík, ale Vacata - úroveň cvičení považuji za velmi dobrou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvici byl Jan Vacata, ne Burdik. Myslim, ze ucil dobre, klidne by to mohl i prednaset.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Necvičil nás p.Burdík, ale p.Vacata, který tu ve výběru není!! Během výuky mluvil hodně rychle, bylo těžké udržet pozornost na výklad. Písemky byly dost náročné, mohly by bývaly být hodnoceny mírněji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • skripta z matfyzu (Rohn) která nám byla p.Burdíkem doporučena, pokrývala cvičení i část přednášek, ale např.vůbec neobsahovala látku, na kterou (téměř výhradně) se p.Burdík ptal u zkoušky (ale to zřejmě záměrně)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vetsina latky byla ve skriptu od Rohna, ktere nam Burdik doporucil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Chtel po nas vedet vsechny veci ze skript, ktere sam neumel. Kdyz clovek nekde jen trochu zavahal, hned se v tom zacal rypat a obcas i vyhodil od zkousky neoduvodnene.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U zkoušky se, pokud vím, někdy nekompromisně vyhazovalo za drobnosti a jindy zase dalo na dobrou známku napovídat téměř cokoli, co ani nebylo dobře...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5]2.80
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|========............|40% [2]ano i ne
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 :|====================|100% [3]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5]2.80
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|========............|40% [2]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5]4.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|============........|60% [3]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5]2.00
1 :|========............|40% [2]rozhodně ano
2 :|====................|20% [1]spíše ano
3 :|========............|40% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|========............|40% [2]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|============........|60% [3]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [4]1.75
1 :|=====...............|25% [1]rozhodně ano
2 :|===============.....|75% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4]1.50
1 :|===============.....|75% [3]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=====...............|25% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [4]1.25
1 :|===============.....|75% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [4]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|==========..........|50% [2]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [2]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
1 :|========............|40% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|============........|60% [3]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [5]3.00
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|====................|20% [1]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4]3.50
1 :|=====...............|25% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|==========..........|50% [2]spíše ne
5 :|=====...............|25% [1]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [5]
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|========............|40% [2]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]
1 :|====................|20% [1]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|============........|60% [3]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [5]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|========............|40% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [5]3.20
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [2]spíše ano
3 :|====................|20% [1]neutrální
4 :|====................|20% [1]spíše ne
5 :|====................|20% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [4]2.50
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===============.....|75% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=====...............|25% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [4]2.00
1 :|==========..........|50% [2]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [1]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=====...............|25% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne