ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Burdík Čestmír Prof.RNDr. DrSc. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01KVGR1] Kvantové grupy 1
[01LIPB] Lineární programování B
[01PRO1] Problémový seminář 1
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01TOP] Topologie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:26 / 33
Procento hodnotících:78%
|================....|
SUM : Celkové hodnocení [202]2.86
1 :|====................|18% [38]
2 :|====................|21% [43]
3 :|======..............|30% [61]
4 :|===.................|14% [30]
5 :|===.................|14% [30]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [11]
  • vice zivota na prednaskach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Napsat zrozumitelna skripta a prednasce pojmy z nich objasnovat a ne definovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zmena prednášajúceho
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • 1)Měly by existovat kvalitní skripta!!! 2)Alespoň zkusit předstírat zaujetí předmětem. 3)Z přednášené látky by bylo dobré vybrat jen ty důležetější partie a na ně se zaměřit důkladněji. Asi je to fajn chlap, ale je vidět, že ho přednášet moc nebaví a to se promítá do celkového výsledku přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím, nerozuměl jsem výkladu a občas mi přišlo že mu nerozumí ani přednášející
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • retorika. neuspávat studenty.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • No v podstatě ve všem. A to pořádně! Neschopnost srozumitelného výkladu byla do nebe volající.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v přednášení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vypracovat kvalitní přednášky, zlepšit výklad, a lépe ho zorganizovat a vysvětlovat proč se něco vůbec dělá a daným způsobem zavádí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitní skripta viz Krbálek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Výklad byl naprosto nesrozumitelný a nesouvislý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Asi je to dobrý člověk (možná), jinak oceňuji... ?
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně oceňuji snahu Prof. Burdíka, má dobrý vztah ke studentům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • lze se s ním domluvit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • že měl na zkoušce dobrou náladu a nevyhodil nás všechny jak bývalo dřív zvykem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [13]
  • po zistení, o čom boli prednášky som tam prestal chodit, sčasti lenivost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Díky dobře napsaným skriptům nbylo třeba přednášku navštěvovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • K ničemu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na přednáškách se daná látka nedala pochopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neboť se hned po první přednášce ukázalo, že poskytnuté materiály k samostudiu jsou o mnoho přínosnější než přednáška samotná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášky byly značně o ničem. Lepší si sednout na koleji a přečíst si to (z poznámek na netu).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky pro mne nebyly žádným přínosem, nic jsem z nich nepochopil, protože výklad byl pro mne a domnívám se, že i pro ostatní, absolutně nesrozumitelný a zmatený.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nezajímavé
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byly zcela zbytečné. Přednášející přednášel z ne příliš propracovaných neoficiálních výpisků bývalého studenta. Sem tam se poopravily chyby, ale na přednášce se nedalo vydržet, jelikož člověk ani nevěděl proč se některé pojmy zavádí. Pan Burdík bohužel není dobrým pedagogem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I když na naprostou většinu ostatních přednášek chodím. Tento výklad mi nedával naprosto nic. Mnohem lépe jsem látku pochopil ze starších zápisků.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nesrozumitelnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Opisovani zapisku nejakeho studenta nerikam prednaska (alespon prvni asi dva az ctyri tydny, co jsem tam chodil to tak bylo). A take to neni nic, na co by bylo uzitecne chodit. Na druhou stranu je treba rict, ze zkouska tomu byla prizpusobena (a nebyla takove "peklo" jako by z toho slo udelat). Takze to vlastne bylo celkem vyvazene.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Zápisky studenta Havlůja
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět nemá skripta. Všichni studenti se učí se zápisků jednoho studenta, které obsahují chyby, ale je to jediná možnost připravy. Kvalitní skripta by moc pomohla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, nebo spíše zápisky z RMF napsané studentem Havlůj
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vladimirov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • krom vlastních zápisků je nutné požívat: 1/ F. Havlůj: Zápisky z RMF 2/ V. S. Vladimirov: Uravněnija matěmatičeskoj fyziky (neruštináři mají smůlu)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • napůl oficiální zápisky bývalého studenta Havlůje a kniha rovnice matematické fyziky od Vladimirova (ze které udělal výběr pan Havlůj)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Havlůj
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Ziadna vyhoda neplynula z nazbieraného vyššího počtu bodov na cvičeních. Jedna z podivných zkoušek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Konec dobrý, všechno dobré :-). Přednášky na nic, cvičení super, ale naštěstí moje zkušenost se skládáním zkoušky je dobrá. Pan Prof. Burdík byl u zkoušky moc fajn, vtipkoval, nestresoval a dokonce byl i spravedlivý tj. kdo věděl tak to dostal a kdo nevěděl tak letěl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • rychlá a jednoduchá, mnohem těžší bylo získání zápočtu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zatím nejobávanější zkouška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opisovani zapisku nejakeho studenta nerikam prednaska (alespon prvni asi tri nebo ctyri tydny, co jsem tam chodil to tak bylo). A take to neni nic, na co by bylo uzitecne chodit. Na druhou stranu je treba rict, ze zkouska tomu byla prizpusobena (a nebyla takove "peklo" jako by z toho slo udelat). Takze to vlastne bylo celkem vyvazene.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [22]2.27
1 :|=====...............|27% [6]rozhodně ano
2 :|====................|22% [5]spíše ano
3 :|=========...........|45% [10]ano i ne
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 :|====================|100% [7]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [25]3.36
1 :|==..................|8% [2]rozhodně ano
2 :|====................|20% [5]spíše ano
3 :|======..............|28% [7]neutrální
4 :|===.................|16% [4]spíše ne
5 :|======..............|28% [7]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [26]4.04
1 :|=...................|7% [2]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|=====...............|23% [6]neutrální
4 :|====................|19% [5]spíše ne
5 :|==========..........|50% [13]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [25]2.88
1 :|==..................|8% [2]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [8]spíše ano
3 :|======..............|32% [8]neutrální
4 :|====................|20% [5]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [25]
1 :|====................|20% [5]0-2
2 :|=======.............|36% [9]3-6
3 :|====................|20% [5]7-10
4 :|===.................|16% [4]11-14
5 :|==..................|8% [2]Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [26]
1 :|====................|19% [5]z vlastních zápisků
2 :|========............|42% [11]z cizích zápisků
3 :|========............|38% [10]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [26]3.00
1 :|===.................|15% [4]rozhodně ano
2 :|====................|19% [5]spíše ano
3 :|=======.............|34% [9]neutrální
4 :|==..................|11% [3]spíše ne
5 :|====................|19% [5]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [26]2.08
1 :|========............|38% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [8]spíše ano
3 :|====................|19% [5]neutrální
4 :|=...................|7% [2]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [26]
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|===.................|15% [4]spíše ano
3 :|========............|38% [10]neutrální
4 :|======..............|30% [8]spíše ne
5 :|===.................|15% [4]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [26]
1 :|====................|19% [5]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [8]spíše ano
3 :|===.................|15% [4]neutrální
4 :|==..................|11% [3]spíše ne
5 :|=====...............|23% [6]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [26]2.92
1 :|==..................|11% [3]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [6]spíše ano
3 :|=======.............|34% [9]neutrální
4 :|=====...............|23% [6]spíše ne
5 :|=...................|7% [2]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [26]2.23
1 :|=======.............|34% [9]rozhodně ano
2 :|=====...............|23% [6]spíše ano
3 :|=====...............|26% [7]neutrální
4 :|===.................|15% [4]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne