ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01SMA1] Seminář matematické analýzy 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:16 / 31
Procento hodnotících:51%
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [128]2.02
1 :|======..............|28% [37]
2 :|=========...........|45% [58]
3 :|====................|21% [27]
4 :|=...................|3% [5]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Často byl výklad zmatený a pokud nemá student dostatečně rychlý mozek, snadno se při přednášce ztratí. Z toho pak vyplývá i horší možnosti pořizování poznámek, které jsou potřeba, protože jinak velmi dobrá skripta jsou podstatně obsáhlejší než přednáška (a je tedy obtížnější z nich extrahovat konkrétní informace).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtelo by to skripta k topologii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obcas se mi stavalo, ze jsem byl z vykladu zmateny a nebyl jsem sam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by vykládat přehledněji, psát na tabuli čitelněji a podrobněji, při výkladu postupovat systematičtěji, ale v žádném případě nechci, aby se to stalo. To už bych pak rovnou mohl chodit k panu Krbálkovi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Některé části látky by mohl pojmout trochu přehledněji. Jinak vše O.K.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prednasky se mi zdaly "chaoticke" (hlavne potom poznamky z nich; bylo lepsi pouzivat vytisknuteho Turistickeho pruvodce matematickou analyzou a psat si do nej poznamky) - nutno dodat, ze to asi bylo z duvodu, ze jsem dlouho nevydrzel udrzet pozornost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Humor, osobitost, zajimave podani probirane latky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobré znalosti problematiky, schopnost podat látku zajímavě, opakování důležité látky na začátku každé přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je zábavný, nezabývá se zbytečnými detaily, má nenapodobitelný styl výkladu, vždy přichází i odchází včas
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Otevřený přístup ke studentům, osobní zápal pro téma, veselé přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstricnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • mezi 15 - 20
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepochopitelný výklad, člověk si nejdřív musí zvyknout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechny, nanejvýš na jedné jsem nebyl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • temer vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • pripravoval jsem se ze zapisku vytvorenych predeslymi studenty (vpodstate jediny pouzitelny material) a zcasti ze skript
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z pdf psané studentem z dřívějších let, doplněno o mé zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta přednášejícího, Turistický průvodce matematickou analýzou 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce matematickou analýzou III
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turisticky pruvodce matematickou analyzou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • TURISTICKÝ PRŮVODCE MATEMATICKOU ANALÝZOU 3
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Zkouška je velmi objektivní a náročná, veškerou látku je třeba důkladně pochopit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podobne jako na prednasce jsem si ne vzdy s panem Ing. Vranou porozumel.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jen poznamka k organizaci zkoušky: Mohl by se jen trochu zkrátit čas mezi písemnou a ústní částí, ve zkouškovém není času nazbyt.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [16]1.31
1 :|==============......|68% [11]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [5]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 :|====================|100% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [16]2.75
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [5]spíše ano
3 :|==========..........|50% [8]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [16]2.38
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|==============......|68% [11]spíše ano
3 :|=====...............|25% [4]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [16]2.31
1 :|==..................|12% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [8]spíše ano
3 :|======..............|31% [5]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [15]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|=...................|6% [1]3-6
3 :|=======.............|33% [5]7-10
4 :|===========.........|53% [8]11-14
5 :|=...................|6% [1]Slovní odpověď

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [16]
1 :|==..................|12% [2]z vlastních zápisků
2 :|==========..........|50% [8]z cizích zápisků
3 :|=======.............|37% [6]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [16]1.63
1 :|==========..........|50% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [6]spíše ano
3 :|==..................|12% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [16]2.38
1 :|==..................|12% [2]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [8]spíše ano
3 :|=====...............|25% [4]neutrální
4 :|==..................|12% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [16]
1 :|=...................|6% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|6% [1]spíše ano
3 :|=========...........|43% [7]neutrální
4 :|=====...............|25% [4]spíše ne
5 :|====................|18% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [16]
1 :|===========.........|56% [9]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [5]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [16]2.00
1 :|=====...............|25% [4]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [8]spíše ano
3 :|=====...............|25% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [16]1.44
1 :|===========.........|56% [9]rozhodně ano
2 :|=========...........|43% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne