ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02BP1] Bakalářská práce 1
[02DP1] Diplomová práce 1
[02DP2] Diplomová práce 2
[02ETG] Einsteinova teorie gravitace
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KOHO] Kohomologické metody v teoretické fyzice
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VYZ1A] Výzkumný úkol 1
[02ZS] Zimní škola
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:32 / 100
Procento hodnotících:32%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [394]2.45
1 :|=====...............|24% [98]
2 :|======..............|31% [123]
3 :|=====...............|24% [97]
4 :|==..................|12% [49]
5 :|=...................|6% [27]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
  • Omezit psaní vzorců a jejich sálodlouhé odvozování, a místo toho vysvětlit podstatu probírané látky a principy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poznamky na tabuli jsou chaoticke
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zazivnejsi prednes, usinam
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • na tabuli píše velmi chaoticky, po chvíli jsem se vždy zcela ztratil a po zbytek přednášky se jen marně snažil pochopit, o čem právě mluví
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Po profesionální stránce je přenáška výborná. Přednášející by měl více zapojit svůj charakter.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zlepsit system vykladu latky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [2]
  • Přednášející napsal k předmětu velmi kvalitní skripta, která jsou ke stažení na webu. Takže i když z přednášek jsem si toho moc neodnesl, bylo se možné na předmět dobře učit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jazyková přesnost, přehlednost zápisů na tabuli, čitelné písmo
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
  • Asi na dvou jsem nebyl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • bylo probráno vse, asi i dobrou, ale pro me bohuzel trosku nudnou formou
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nebylo slyšet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uspavajici dikce. 12 hodin vyuky za den se da zvladnout jen velmi tezko.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • více než 15
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • krylo se i to s cvičením
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášející mluvil docela potichu. K dispozici byla skripta, ve kterých bylo vše přehledně napsáno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • navštívil jsem přibližně 15 přednášek z přibližně dvaceti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Asi na polovině.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz otazka 11. usinam a pak z toho nic nemam
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nedostatek času kvůli praktikám.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta mam
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [15]
  • cvičiaci: Lavička
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvicici byl Ing. Hynek LAVICKA, ne prof Tolar!!!!!!! Na cvicenich se nic nevysvetlovalo, temer nic jsem si neodnesl. Zapoctove pisemky prehnane narocne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicici Lavicka je clovek naproto mimo realitu. Mozna je dobry ve svem oboru, ale pro vyuku zcela nepouzitelny. Podle me muzou potvrdit i jeho kolegove
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící Hynek Lavička
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mým skutečným cvičícím byl Miroslav Turek, není však v nabídce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicici Turek absolutne o predmet nemel zajem a navic mu ani nerozumel, mnoho prikladu sam nevedel jak se resi a bylo na nem videt, ze ho to ani nebavi...cviceni melo temer nulovy prinos
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení pod vedením ing. Lavičky byly celkově špatně organizované
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičícím byl Lavička
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • POZN: Tolar nas necvicil (nemuzu tu naseho cviciciho najit, na jmeno si bohuzel uz nevzpomenu)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ing. Lavicka - opet neni v nabidce...priklad cviceni, ktere nestoji za nic. System zadavani prikladu na doma a nasledne predvadeni odnekud opsanych vysledku nema smysl. Nehlede na to, ze se obcas predvadely 2 priklady najednou (!). Mam si rozdelit mozek na dve poloviny? Pisemky jsou tezke a nepekne zadane, neni divu, ze vetsina je pise na dvakrat az natrikrat...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvicici: Lavicka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • cvicici nebyl Prof. Tolar, ale Miroslav Turek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • docela náročné zápočtové písmeky, ale dostatek opravných termínů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Hynek Lavicka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Průběžné testy by měl nahradit jeden zápočtový test na konci semestru. Průběžné testy bránili v pravidelné přípravě na cvičení. Zadaní testů bylo nepřiměřeně náročné vzheldem k procvičené látce.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [19]
  • pdf od prof. Tolara
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Berkeley physics course, skripta vyucijiciho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta Vlnění napsaná přednášejícím a potom jakási starší kniha, na jejíž název si už nevzpomínám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skriptum přednášejícího
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tolar: Vlneni, optika a atomova fyzika Spolskyj: Atomova fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skriptum ze stránek katedry a vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • el. skripta na stránkách katedry fyziky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tolar: VOAF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pdfka z skolniftp.sh.cvut.cz
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ze e-skript pana Tolara
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • PDF od pana Prof. Tollara
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • e-skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta napsaná přednášejícím uvedená na internetu. bohužel chyběla část o atomové fyzice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta pana Tolara na netu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta p. Tolara
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta na webu fakulty
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • co se tyce kreditu, tak byla precenena
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znamka dle nalady zkousejiciho, potazmo pocasi,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mam pocit, ze znamky se casto rozdavaly dle aktualni nalady zkousejiciho nez objektivne dle predvedeneho vykonu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je velký rozdíl v obtížnosti ve skládání v předtermínu a ve zkouškovém období, zkoušku bych hodnotil jako výrazně lehčí, než bych za 6 kreditů očekával
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nebyly dany orientacni body - pomohl by seznam otazek s hlavnimy body, ktere jsou stezejni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [28]1.82
1 :|========............|39% [11]rozhodně ano
2 :|========............|42% [12]spíše ano
3 :|===.................|14% [4]ano i ne
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 :|====================|100% [2]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [31]2.23
1 :|=======.............|35% [11]rozhodně ano
2 :|====................|22% [7]spíše ano
3 :|======..............|32% [10]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|=...................|6% [2]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [31]2.61
1 :|==..................|12% [4]rozhodně ano
2 :|========............|38% [12]spíše ano
3 :|=====...............|25% [8]neutrální
4 :|====................|19% [6]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [31]1.90
1 :|========............|41% [13]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [9]spíše ano
3 :|=====...............|25% [8]neutrální
4 :|=...................|3% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [29]
1 :|===.................|17% [5]0-2
2 :|=====...............|24% [7]3-6
3 :|=======.............|34% [10]7-10
4 :|==..................|10% [3]11-14
5 :|===.................|13% [4]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [25]3.44
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [7]spíše ano
3 :|===.................|16% [4]neutrální
4 :|=====...............|24% [6]spíše ne
5 :|======..............|28% [7]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [24]3.21
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|======..............|29% [7]spíše ano
3 :|=======.............|33% [8]neutrální
4 :|=====...............|25% [6]spíše ne
5 :|==..................|12% [3]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [23]2.83
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [7]spíše ano
3 :|=========...........|47% [11]neutrální
4 :|===.................|13% [3]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [24]1.04
1 :|==..................|12% [3]Ano a byly užitečné
2 :|==..................|12% [3]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|======..............|29% [7]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|========............|41% [10]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|=...................|4% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [32]
1 :|=...................|3% [1]z vlastních zápisků
2 :|=...................|6% [2]z cizích zápisků
3 :|==================..|90% [29]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [32]2.63
1 :|====................|18% [6]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [10]spíše ano
3 :|=====...............|25% [8]neutrální
4 :|====................|18% [6]spíše ne
5 :|=...................|6% [2]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [32]1.69
1 :|=======.............|37% [12]rozhodně ano
2 :|===========.........|56% [18]spíše ano
3 :|=...................|6% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [32]
1 :|=...................|6% [2]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [3]spíše ano
3 :|======..............|28% [9]neutrální
4 :|========............|40% [13]spíše ne
5 :|===.................|15% [5]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [32]
1 :|==..................|9% [3]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [9]spíše ano
3 :|======..............|31% [10]neutrální
4 :|======..............|28% [9]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [32]2.72
1 :|=...................|6% [2]rozhodně ano
2 :|========............|40% [13]spíše ano
3 :|======..............|31% [10]neutrální
4 :|====................|18% [6]spíše ne
5 :|=...................|3% [1]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [32]2.25
1 :|=====...............|25% [8]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [10]spíše ano
3 :|=======.............|37% [12]neutrální
4 :|=...................|6% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [24]2.50
1 :|====................|20% [5]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [9]spíše ano
3 :|====................|20% [5]neutrální
4 :|==..................|12% [3]spíše ne
5 :|==..................|8% [2]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [25]3.84
1 :|=...................|4% [1]rozhodně ano
2 :|=...................|4% [1]spíše ano
3 :|======..............|28% [7]neutrální
4 :|======..............|32% [8]spíše ne
5 :|======..............|32% [8]rozhodně ne