ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících:19 / 60
Procento hodnotících:31%
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [213]1.96
1 :|=========...........|46% [99]
2 :|======..............|28% [60]
3 :|===.................|14% [30]
4 :|=...................|5% [11]
5 :|=...................|6% [13]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Přednášejíci se často nechal unést a odbočoval od tématu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hlavně by k tomuto předmětu měla být příslušná skripta, ze kterých by se dalo učit na zkoušku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mohl by nám dát zdroj nějakých novějších informací a nebo nějaké jeho poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • neodbíhat od tématu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Dokáže podat nudnou látku velice zábavným způsobem, také jsem ocenil jeho kritické a vtipné poznámky na SZ a Jihočeské matky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • poutave vysvetlovani latky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Entuziasmus.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ukázal spoustu zajímavostí z různých oborů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost vysvětlit problematiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Tam jsem byla asi jen 3krát, když jsem se doslechla, že bude něco, co se týká zkoušek a požadavků na zápočet. Měla jsem jednu hodinu na získání informací, druhou hodinu jsem byla na Autocadu a třetí hodinu jsem odevzdávala úkoly. Předmět jsem si zapsala dodatečně začátkem listopadu, nebyla jsem si tenkrát jistá jestli dám 15kreditů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • Skripta k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, učebnice Tech. kreslení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • z velmi staré literatury, kde bylo zbytečně mnoho podrobností, které nbyly po nás vyžadovány, a naopak spousta věcí v ní vůbec nebyli: Úvod do inženýrství / Jaromír Sodomka ... [et al.]. -- 1. vyd. -- Praha : Ediční střed. Čes. vys. uč. techn., 1987
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Úvod do inženýrství
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvod do Inzenyrstvi
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Nedalo se neudělat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více takových pohodových zkoušek, mgr. Bouda je fajn zkoušející.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Musela jsem si uvědomit, že inženýrství není jen o strojírenství a technologii. Je tam také trochu práva a ekonomie, což bylo příčinou druhého pokusu jedné ze 3skupin otázek:-)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemusel sem stravit pul dne protoze sem prisel o 5minut pozdeji ...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [19]1.58
1 :|==============......|68% [13]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 :|====================|100% [3]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [19]2.11
1 :|=========...........|47% [9]rozhodně ano
2 :|====................|21% [4]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [19]1.74
1 :|==========..........|52% [10]rozhodně ano
2 :|=======.............|36% [7]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [19]2.63
1 :|====................|21% [4]rozhodně ano
2 :|======..............|31% [6]spíše ano
3 :|====................|21% [4]neutrální
4 :|===.................|15% [3]spíše ne
5 :|==..................|10% [2]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [17]
1 :|....................|0% [0]0-2
2 :|....................|0% [0]3-6
3 :|========............|41% [7]7-10
4 :|============........|58% [10]11-14
5 :|....................|0% [0]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [11]2.36
1 :|=======.............|36% [4]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [3]spíše ano
3 :|====................|18% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|====................|18% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [10]2.10
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|==========..........|50% [5]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [10]2.30
1 :|========............|40% [4]rozhodně ano
2 :|==..................|10% [1]spíše ano
3 :|========............|40% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|==..................|10% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [10]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|==..................|10% [1]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|========............|40% [4]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|==========..........|50% [5]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18]
1 :|=======.............|33% [6]z vlastních zápisků
2 :|=======.............|33% [6]z cizích zápisků
3 :|=======.............|33% [6]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [18]2.17
1 :|=====...............|27% [5]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|===.................|16% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [18]1.44
1 :|============........|61% [11]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [18]
1 :|==..................|11% [2]rozhodně ano
2 :|=...................|5% [1]spíše ano
3 :|=====...............|27% [5]neutrální
4 :|====................|22% [4]spíše ne
5 :|=======.............|33% [6]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18]
1 :|=========...........|44% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [6]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|==..................|11% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [18]1.89
1 :|==========..........|50% [9]rozhodně ano
2 :|====................|22% [4]spíše ano
3 :|====................|22% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [18]2.17
1 :|=====...............|27% [5]rozhodně ano
2 :|=========...........|44% [8]spíše ano
3 :|==..................|11% [2]neutrální
4 :|===.................|16% [3]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [13]1.92
1 :|======..............|30% [4]rozhodně ano
2 :|===========.........|53% [7]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|=...................|7% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [11]2.00
1 :|=============.......|63% [7]rozhodně ano
2 :|==..................|9% [1]spíše ano
3 :|==..................|9% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|====................|18% [2]rozhodně ne