Další předměty [18MOCA] Metoda Monte Carlo[18OOP] Objektově orientované programování [18NET] Programování pro .NET [18PRC1] Programování v C++ 1 [18PJ] Programování v JAVĚ [18ZPRO] Základy programování Role učitele Cvičící, Přednášející
|
|
P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [2] | 1.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [0] | ||||
|
P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [2] | 2.50 | ||||||||||||||||||||
|
P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3] | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] | 1.50 | ||||||||||||||||||||||||
|
C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] | 1.67 | ||||||||||||||||||||
|
C : Cvičící uměl(a) učit [2] | 2.00 | ||||||||||||||||||||
|