ZS - celkové hodnocení :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Virius Miroslav Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících:61 / 1
Procento hodnotících:6100%
|====================|
SUM : Celkové hodnocení [492]1.91
1 :|========............|41% [206]
2 :|=======.............|33% [163]
3 :|====................|18% [92]
4 :|=...................|5% [25]
5 :|....................|1% [6]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • prace s dataprojektorem ve 103
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Materiály ke studiu...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášející by měl jít hlouběji do teorie, protože v praxi jsem tomu vůbec nerozumněl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uvadet vice praktickych prikladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zopakovať si PASCAL.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [11]
  • Dokáže věci vysvětlit bez zbytečného zatemňování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan inženýr Virius je odborník par excelence. Rozumí tomu jak z té formální, tak z lidské stránky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vyborne vysvetleni probirane latky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obsah přednášky i úrověň přednesu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Věcný, srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zajímavý výklad, pozitivní přístup, nadhled, je to určitě odborník, pedag. talent
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístupný dotazům během přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvely vyklad, klobouk dolu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Naozaj sa v tom vyzná, len sa mu obča pletie Pascal a C.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • všeobecný přehled, zkušenosti, schopnost vysvětlovat
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Velké znalosti o programvání a srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [18]
  • Byly ve spatny cas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na prednasky som nechodil, preto ze som podobny predmet v rovnakom rozsahu absolvoval uz na gymnaziu a preberanu latku som ovladal
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechodil jsem na přednášky, protože bych se tam nic nového nedověděl...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ke konci už byla látka dost obtížná, nezajímala mě, pro zápočet stačilo chodit na cvičení...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • programování sem měl už 3 roky a tak se mě nechtělo v uterý vstávat na 7.30
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Základy programování jsem se učil už na střední, myslím, že je mám dobře zvládnuté.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zbytočné, na cvičeniach sme robili aj tak niečo iné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalosti ze střední školy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nestihal sem co se deje, asi nejsem prednaskovej typ. a este byly pozde vecer
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky byli příliš brzo ráno, takže bych na nich stejně pospávala.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zjistila jsem, že to,co si z přednášek odnesu, pak na cvičení stejně neumím používat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • myslel jsem že jsou k ničemu, ale už jsem změnil názor:)))
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • nějak mi to kolidovalo se schonem za zaopatření rodiny
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Podobny predmet som absolvoval na gymnaziu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • přliš snadné
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • zápočet jsem dostal v půběhu semsetru
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [10]
  • Cvicici se jmenoval Kvita. Cviceni me velmi bavila. Cvicici dokazal latku nazorne vysvetlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • POZOR, V ANKETĚ JE CHYBA! Můj cvičící byl S. BRAND.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvicici student(doktorand)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicil me Babak Mahdian
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící se jmenoval jinak, ale nevím jak
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nějak se moc nepočítalo se začátečníky - programované programy na projektoru absolutně nepřehledné, trochu zmatek při vysvětlování - nesrozumitelné pro začátečníka.. Cvičil mě mladý kluk.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skutečný cvičící pan Krhounek, ale není v nabídce...:-/
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chtěl bych, aby kantoři brali více na vědomí, že někteří studenti ze středních škol dopusud neměli programování, ani nikdy nedělali nic podobného. Takže začátek bych rozhodně zvolnil a na cvičeních bych nechtěl slyšet od vyučujícího větu jako "vždyť jste to měli na přednášce, to už musíte umět"! Protože když to studenti na přednášce nepochopí a na cvičeních je to pak po nich vyžadováno, než prakticky vysvětleno, tak si z toho předmětu ti studenti neodnesou nic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Mohy by být zadávány malé úložky jako námět ke studiu do příštího cvičení. Buď naprogramovat nebo jen úloha na přemýšlení. (pozn:cvičící není v nabídce)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • s pascalem jsem neměla žádné zkušenosti a bylo to pro mě ( myslím, že nejsem sama ) tzv. skočení to toho rovnýma nohama...
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [55]1.82
1 :|=======.............|36% [20]rozhodně ano
2 :|=========...........|45% [25]spíše ano
3 :|====................|18% [10]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 :|====================|100% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [55]2.42
1 :|=====...............|23% [13]rozhodně ano
2 :|=====...............|27% [15]spíše ano
3 :|=======.............|34% [19]neutrální
4 :|==..................|12% [7]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [58]1.91
1 :|========............|39% [23]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [19]spíše ano
3 :|=====...............|24% [14]neutrální
4 :|=...................|3% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [56]1.88
1 :|========............|41% [23]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [21]spíše ano
3 :|===.................|16% [9]neutrální
4 :|=...................|3% [2]spíše ne
5 :|....................|1% [1]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [55]
1 :|===.................|14% [8]0-2
2 :|====................|21% [12]3-6
3 :|====................|21% [12]7-10
4 :|=======.............|36% [20]11-14
5 :|=...................|5% [3]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [46]2.09
1 :|========............|39% [18]rozhodně ano
2 :|======..............|32% [15]spíše ano
3 :|===.................|13% [6]neutrální
4 :|==..................|10% [5]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [45]1.60
1 :|===========.........|53% [24]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [15]spíše ano
3 :|===.................|13% [6]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [45]2.04
1 :|======..............|31% [14]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [17]spíše ano
3 :|=====...............|26% [12]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [42]1.02
1 :|=...................|4% [2]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=========...........|47% [20]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|=========...........|45% [19]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|2% [1]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [45]1.93
1 :|=======.............|35% [16]rozhodně ano
2 :|========............|40% [18]spíše ano
3 :|====................|20% [9]neutrální
4 :|=...................|4% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [45]2.20
1 :|======..............|31% [14]rozhodně ano
2 :|=======.............|37% [17]spíše ano
3 :|===.................|15% [7]neutrální
4 :|==..................|11% [5]spíše ne
5 :|=...................|4% [2]rozhodně ne