FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01LIA2] Lineární algebra A2
[01LAP] Lineární algebra plus
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:24 / 56
Procento hodnotících:42%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [376]1.58
1 :|============........|61% [232]
2 :|=====...............|24% [92]
3 :|==..................|9% [36]
4 :|....................|2% [11]
5 :|....................|1% [5]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • to opravdu nevim
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • narocnost, i kdyz to se samozrejme od acka pozaduje, dokaze dotycneho pekne setrit, pokud ma pocit, ze na to nema
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Řekl bych že není co zlepšovat...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Namisto vyroku "a je to jasne" trosicku podrobneji rozebrat. Ale hlavne vysvetleni, kde se to ci ono vzalo, minimalne jednou zopakovat. V te rychlosti to malokdo pochyti.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [12]
  • znalosti, styl vykladu, pristup ke studentum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kadencí přednášek mě dokázal přimět učit se už během semestru, díky čemuž jsem zjistil, že lineární algebra je krásná věda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprostá přesnost vyjádření, vše dokázal dokonale vysvětlit, u problémových oblastí uváděl vysvětlující příklady, z přednášek jsme byli dokonale připraveni na cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Absolutní přehled v dané látce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je vidět, že ho to baví
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlicek dokaze vysvetlit latku zrozumitelne a rychlo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vstricnost a snahu, spravedlonost, zaujeti predmetem, fenomenalni pamet- urcite si doted pamatuje kazdou chybu, kterou jsem udelala :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vše dokáže skvěle vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný projev
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Odbornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vynikající výklad - musí se zažít.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Zivost vykladu, sirsi pohled.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Prednasku som nevynechal ani jednu, ale vsetko co sa tam hovorilo bolo aj tak v skriptah.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [8]
  • nevim, bylo to velmi dobre
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chybělo mi trochu víc procvičení probírané látky, bohužel na to nebylo mnoho času. V rámci možností jsme stihli vše potřebné, i když občas pouze s pár příklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla vcelku dobrá, bylo zde několik kruhů ale postupně to odpadlo takže nás tam zbylo míň. Na cvičení se člověk musel průběžně připravovat,což je ale dobře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení mě nutila držet krok s látkou a lámat si hlavu s obtížnějšími příklady, což pokládám za pozitivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • moje rada- ucte se prubezne, jinak to je bezucelne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zaciatku sa cvika tazko sledovali pretoze preberane tazsie variacie prikladov neboli este preberane na beznych cvikach. Ale retrospektivne sa potom dali pochopit a ked sa preslo na priklady z A-ckovych kapitol tak uz nebol ziadny problem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Namisto vyroku "a je to jasne" trosicku podrobneji rozebrat. Ale hlavne vysvetleni, kde se to ci ono vzalo, minimalne jednou zopakovat. V te rychlosti to malokdo pochyti.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • 2 přínosné hodiny plné strachu
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11]
  • 1) J.Pytlicek, Linearni algebra a geometrie 2) J.Pytlicek, Cviceni z algebry a geometrie 3) vlastni poznamky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiří Pytlíček prom.mat. - Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skriptum Linearni algebra a geometrie, J. Pytlicek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiří Pytlíček: Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Linearni algebra a geometrie J.Pytlicek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lineární algebra a geometrie - Pytlíček
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Priklady zo zapiskov na cviceni a vela vela pocitat. Ustna skuska- stacia skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jiří Pytlíček - Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta J. Pytlicek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • zkouska probehla v prijemne atmosfere
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • je obrovský rozdíl mezi tím co stačí na trojku a co se potřebuje na dvojku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Najtazsia skuska zo zimneho semestru. Kreditove ohodnotenie by mohlo byt vyssie. V porovnani s takou mechanikou za 6 kreditov su len 4 kredity za LAP vysmechom kreditoveho systemu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejnáročnější část zkoušky byla písemná část, která krom schopnosti užití teorie prověřila zejména obratnost v numerickém počítání zkoušeného. Labilnější jedince může při ústní části rozhodit až přílišná úpřímnost zkoušejícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlicek je trpelivy a spravedlivy, kazda znamka je zaslouzena, ale obcas dokaze byt neprijemne uprimny a tvrdy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušky jsem se bál, protože jsem nevěděl do čeho jdu, ale nakonec proběhla ve vstřícné atmosféře. V písemné části byl zkoušející náročný na numerickou správnost příkladů. U ústního zkoušení jsem si opravil část písemky. Myslím jen, že zkouška nemusela být tak stresující ale to je možná tím, že člověk zaslechne různé historky o této zkoušce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Myslím, že příklady v písemce byly optimálně obtížné, a ústní zkoušení taky nebylo nic hrozného. Myslím, že nervozita nebyla na místě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [23]1.65
1 :|=========...........|43% [10]rozhodně ano
2 :|=========...........|47% [11]spíše ano
3 :|==..................|8% [2]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
1 :|==========..........|50% [5]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [23]1.17
1 :|=================...|86% [20]rozhodně ano
2 :|==..................|8% [2]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [24]1.33
1 :|===============.....|75% [18]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [4]spíše ano
3 :|==..................|8% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [24]1.50
1 :|=============.......|66% [16]rozhodně ano
2 :|===.................|16% [4]spíše ano
3 :|===.................|16% [4]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [23]
1 :|=...................|4% [1]0-2
2 :|=...................|4% [1]3-6
3 :|===.................|13% [3]7-10
4 :|==============......|69% [16]11-14
5 :|=...................|4% [1]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [24]1.00
1 :|====================|100% [24]rozhodně ano
2 :|....................|0% [0]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [24]1.58
1 :|=========...........|45% [11]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [12]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [24]1.46
1 :|==============......|70% [17]rozhodně ano
2 :|====................|20% [5]spíše ano
3 :|=...................|4% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|=...................|4% [1]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [24]1.00
1 :|=...................|4% [1]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|=============.......|66% [16]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|======..............|29% [7]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [30]1.00
1 :|=...................|3% [1]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|============........|60% [18]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [20]1.35
1 :|==============......|70% [14]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [5]spíše ano
3 :|=...................|5% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [20]1.65
1 :|==========..........|50% [10]rozhodně ano
2 :|=======.............|35% [7]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [20]3.00
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|========............|40% [8]spíše ano
3 :|=======.............|35% [7]neutrální
4 :|==..................|10% [2]spíše ne
5 :|===.................|15% [3]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [20]1.65
1 :|============........|60% [12]rozhodně ano
2 :|====................|20% [4]spíše ano
3 :|===.................|15% [3]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [20]1.65
1 :|=========...........|45% [9]rozhodně ano
2 :|==========..........|50% [10]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|=...................|5% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [20]3.00
1 :|=...................|5% [1]rozhodně ano
2 :|======..............|30% [6]spíše ano
3 :|======..............|30% [6]neutrální
4 :|======..............|30% [6]spíše ne
5 :|=...................|5% [1]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [23]1.91
1 :|========............|39% [9]rozhodně ano
2 :|=======.............|34% [8]spíše ano
3 :|====................|21% [5]neutrální
4 :|=...................|4% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [24]1.25
1 :|===============.....|75% [18]rozhodně ano
2 :|=====...............|25% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne