FJFI - předměty - zimní semestr 2007/08 :: Vyhodnocení podle předmětu / vyučujícího

Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LIA2] Lineární algebra A2

Další předměty
[01LIA2] Lineární algebra A2
[01LAP] Lineární algebra plus
[01LA1] Lineární algebra 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících:15 / 39
Procento hodnotících:38%
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [252]1.49
1 :|=============.......|65% [166]
2 :|====................|22% [57]
3 :|==..................|8% [21]
4 :|....................|2% [7]
5 :|....................|0% [1]


P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Nic podstatného.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • presunout prednasky z 7.30, jinak neni treba nic menit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • To opravdu nevím, snad ani není co zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Pytlíček.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preciznost, velkou pedagogickou zkušenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • systematicnost a objektivitu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbí se mi jeho styl přednášení i zkoušení. Zajímalo by mě, kolik býlých plášťů má ve své skříni...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • preciznost, hravost, eleganci, jasny a srozumitelny vyklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Celá přednáška byla ucelená.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Všechny až na jednu, když jsem zaspal (všichni víme, v kolik má Pytlíček přednášky :) )
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky o půl osmé ráno jsou problém, navíc skriptum je natolik kvalitní, že není přednášky potřeba snad ani navštěvovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • všechny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Bylo by vhodné uvádět při cvičení čísla příkladů pro domácí studium.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy možná trošku pomalejší přístup - některé problémy se cvičily hrozně krátce a povrchně, neúměrně jejich výskytu a obtížnosti ve zkouškové písemce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dokonalé cvičení, není co zlepšovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chtělo by to probrat daleko více příkladů, a hlavně příkladů zkouškových
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9]
  • skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skriptum.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skriptum
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pytlíček: Lineární algebra a geometrie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lineární algebra a geometrie + sbírka příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pytlickova skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Nejhorší je samozřejmě písemka, kde hrajete vabank o napsatelné zadání. Teorie je poměrně lehká a s troškou snahy se s ní dá v pohodě poprat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • priklady na operatory jsou dosti ruzne obtizne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vadí mi, že známka při zkoušení vychází ze správnosti písemky. Člověk udělá pár blbejch chyb a hned vychází z dvojky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pripadalo mi to vyrazne lehci nez prvni algebra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tento předmět by mohl být hodnocen aspoň 5 kredity, protože náročný není o nic méně než analýza.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tato zkouška i styl zkoušení by měly zůstat stejné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška sice nebyla jednoduchá, ale věděl sem, že když se to naučím, tak se nedostanu do situace, kdy by mi bylo ukřivděno.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [15]1.20
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]ano i ne
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
1 :|==========..........|50% [4]Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [15]1.40
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [15]1.20
1 :|================....|80% [12]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [14]1.21
1 :|=================...|85% [12]rozhodně ano
2 :|=...................|7% [1]spíše ano
3 :|=...................|7% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [17]
1 :|=...................|5% [1]0-2
2 :|=...................|5% [1]3-6
3 :|....................|0% [0]7-10
4 :|============........|58% [10]11-14
5 :|==..................|11% [2]Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [15]1.40
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [15]1.60
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [5]spíše ano
3 :|===.................|13% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [15]1.33
1 :|===============.....|73% [11]rozhodně ano
2 :|====................|20% [3]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [15]1.00
1 :|....................|0% [0]Ano a byly užitečné
2 :|....................|0% [0]Ano, ale nebyly moc efektivní
3 :|================....|80% [12]Ano, ale nevyužil jsem je
4 :|====................|20% [3]Nevím, nezajímal jsem se
5 :|....................|0% [0]Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 :|....................|0% [0]Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [24]1.00
1 :|==..................|8% [2]z vlastních zápisků
2 :|....................|0% [0]z cizích zápisků
3 :|===========.........|54% [13]z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [15]1.40
1 :|============........|60% [9]rozhodně ano
2 :|========............|40% [6]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [15]1.13
1 :|=================...|86% [13]rozhodně ano
2 :|===.................|13% [2]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [15]3.13
1 :|....................|0% [0]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|========............|40% [6]neutrální
4 :|=====...............|26% [4]spíše ne
5 :|=...................|6% [1]rozhodně ne

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [15]1.40
1 :|=============.......|66% [10]rozhodně ano
2 :|=====...............|26% [4]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [15]1.67
1 :|===========.........|53% [8]rozhodně ano
2 :|=======.............|33% [5]spíše ano
3 :|=...................|6% [1]neutrální
4 :|=...................|6% [1]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [15]2.40
1 :|===.................|13% [2]rozhodně ano
2 :|=========...........|46% [7]spíše ano
3 :|=====...............|26% [4]neutrální
4 :|===.................|13% [2]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [14]1.57
1 :|===========.........|57% [8]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [4]spíše ano
3 :|===.................|14% [2]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [14]1.29
1 :|==============......|71% [10]rozhodně ano
2 :|======..............|28% [4]spíše ano
3 :|....................|0% [0]neutrální
4 :|....................|0% [0]spíše ne
5 :|....................|0% [0]rozhodně ne