01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 5 / 79
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 79 studentů.
Ukončilo předmět: 53 studentů.
|=============.......| 67 %


N : Poznámky k předmětu [4]
  • Líbilo by se mi, kdyby kromě semináře tohoto "podpůrného" typu bylo možné navštěvovat ještě seminář pro zdatnější studenty, na kterém by se řešily různé zajímavé a případně i těžší úlohy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé doplnění přednášek, i když škoda, že mnoho hodin "odpadlo" <- například využití na přípravu k započtovce (což tedy nebylo na škodu)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodí se těm, co chtějí zvládnout MAB3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Seminář k analíze B3 by měl být poviný, jedná se totiž o rezervní hodiny. Na semináři se vykládá látka z předmětu, píšou zápočtovky, a cvičí se na ně, pouze asi třetina hodin měla podobu semináře - tedy rozšiřovala výuku. Tento systém není na škodu, jen bych předmět prezentoval jinak.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [5] 2.20
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [5]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [5]
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne