04AP1  >  Angličtina P1

Počet hodnotících: 9 / 101
Procento hodnotících: 8 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 101 studentů.
Ukončilo předmět: 89 studentů.
|==================..| 88 %

Čápová Hana Mgr. [ ]
Dvořáková Irena prom.fil. [ Cvičící ]
Panáčková Zuzana PhDr. [ ]
Šťovíčková Jolana Mgr. [ ]
Wright Lesley Anne Bc. [ Cvičící ]

N : Poznámky k předmětu [8]
  • Asi první měsíc jsme měli suplování (vyučující Radek Vít z Pedagogické Fakulty). Jeho výuka byla naprosto skvělá, všem studentům se líbila. Pak dorazila americká lektorka Lesley Wright a úrověň výuky se rapidně zhoršila. Část studentů si během jejích hodin dělá přípravu na jiné předměty, hodně se jich nudí. To,že byl Radek Vít o 100 procent lepší si myslí hodně studentů a je škoda, ža nás nemůže učit on. Hodiny s Lesley jsou ztrátou času!!!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ačkoli pokročilý kurz, tempo nebylo bůhvíjaké a celkově byly nároky skoro až moc nízké, což bych neviděl jako pozitivum vzhledem k tomu, že angličtina je v tomto oboru bezesporu nejdůležitější jazyk (občas si říkám, že ji předchází ještě ruština...)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na angličtinu by měl být kladen mnohem větší důraz.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prakvapila me relativne nizka uroven anglictiny
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Proč musíme mít angličtinu, ve které se stejně nic nedělá! to nám radši dejte dvě hodiny volna na učení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učení se textů zpaměti a přepisování matematických vzorců patrně nikdy nevyužiji, životopis by se mohl hodit, ale obecně bych ocenil obecnou angličtinu a gramatiku tak aby byla opravdu přínosem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokud si chcete od angličtiny odpočinout, AP1 je to pravé místo pro vás. Nechápu danou logiku, zatímco na AM1 se studenti nadřou, u pokročilých e prakticky nic nedělá, asi jsme až moc pokročilí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • taková nostalgická vzpomínka na gymnázium :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [9] 3.89
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |===========.........| 55 % [5] spíše ne
5 : |====................| 22 % [2] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [9] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [9]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [3] spíše ne
5 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [9]
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] ano i ne
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |====................| 22 % [2] rozhodně ne