12ESPG1  >  Evropský standard poč. gramotnosti 1

Počet hodnotících: 13 / 112
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 112 studentů.
Ukončilo předmět: 100 studentů.
|==================..| 89 %

Berka Zdeněk Ing. [ Cvičící ]
Matlas Petr Ing. [ Cvičící ]
Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. [ ]
Vopálka Dušan Mgr. CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [10]
  • Bohuzel klavni vyznam predetu jsou kredity zdarma
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo nám podáno obrovské množství informací, které nikdo nedokázal vstřebat. Počítače v učebně jsme za celý semestr nevyužili.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Čekal jsem od tohoto předmětu trochu něco jiného. Třeba že se dozvím něco užitečného.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Člověk se dozví základní informace o hardware, software, informacích, sítích, pro mě, jež se v této problematice příliš neorinetuje, užitečné. Také jsem ocenila možnost zkusit si 15 minut prezentovat libovolné téma a poučit se tak z chyb, což se nám v budoucnu bude určitě hodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to trochu víc praktických věcí, povídání o bezpečnosti a zdraví při práci na počítači nebo autorském zákonu na cvičení podle mě moc nepatří.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jednoduchý předmět na základy počítačů (téměř výhradně teorie)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro ty, kdo se málo vyznají v oblasti počítačů, může být předmět zajímavý. Pro pokročilejší zřejmě nemá smysl, i když se člověk dozví něco o stavbě počítače a mechanismu síťového přenosu dat. Praktická práce s PC ale není téměř vůbec probírána, takže ten, kdo vůbec neumí ovládat počítač, se mnoho nového neunačí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Záleží dost na cvičícím
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K získání kreditů ideální předmět
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro ty, co znají počítač docela dobře, je tento předmět zbytečný, ale pro ty ostatní by mohl být přínosem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [13] 2.69
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [13] 2.46
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [3] spíše ano
3 : |============........| 61 % [8] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [13]
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |===.................| 15 % [2] ano i ne
4 : |===========.........| 53 % [7] spíše ne
5 : |======..............| 30 % [4] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [13]
1 : |===.................| 15 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 30 % [4] spíše ano
3 : |========............| 38 % [5] ano i ne
4 : |===.................| 15 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne