Košťáková Petra Ing. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01FA1] Funkcionální analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 28
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [30] 1.93
1 : |======..............| 30 % [9]  
2 : |==========..........| 50 % [15]  
3 : |===.................| 16 % [5]  
4 : |=...................| 3 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [3]
  • Věci, které se na cvičení dělaly, nebyly většinou moc třeba ke zkoušce. Nicméně se procvičil způsob myšlení a dokazování používaný v tomto předmětu. Písemky na začátku hodiny byly sice nepříjemné, ale myslím, že to je rozumné a pro naše dobro - bez základních pojmů by člověk nevěděl, která bije.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cviceni se mi moc nelibilo a prijde mi trosku zbytecne, klidne bych ho zrusil nebo dal volitelny predmet "cviceni k funkcionalni analyze"... ke zkousce neni prilis potreba a pojmy moc neosvetluje... jde spis o dokazovani dalsich vztahu, ktere jsem mel na miste problem pochopit (priklady si pripravovaly pres tyden dvojice lidi, kteri je pak vyfrkli na tabuli a ja nechapal), nevim, jestli existuje lepsi system, cvicici byla ochotna to resit a byla celkove celkem vstricna... myslim, ze by se na cviceni mohla trosku vic pripravovat, ale jiste je to tezke...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • relativne prisna, ale vstricna cvicici
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.40
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |================....| 80 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====................| 20 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 1.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 2.20
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |================....| 80 % [4] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne