Pachr Miloš RNDr. CSc. :: [02SF] Subatomová fyzika

Další předměty
[02SF] Subatomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 1 / 0
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [6] 2.17
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Chtělo by to trochu méně zmatku během cvičení. Hlavně ne každý snese takový přístup od cvičícího, i mě jisté poznámky rozptylovaly, proto říkám, že to chvílema byla spíš psychologie než fyzika. Napjatá atmosfera aspoň z mého pohledu byla výsledkem toho, že postoj cvičící vs náš kroužek nám úplně nesedl. Také mám obecně dojem, že jsem se díky rozptylování příliš nového nenaučila. Aby to bylo jasné, nejedná se zde o pana Pachra ani o pana Petráčka. Uvidí se, jaká budou cvičení v letním semestru. Já stále doufám, že v tomto směru lepší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne