Fučík Radek Ing. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 103
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|
SUM : Celkové hodnocení [76] 1.53
1 : |============........| 59 % [45]  
2 : |======..............| 30 % [23]  
3 : |==..................| 9 % [7]  
4 : |....................| 1 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • Možná občas mluví až moc rychle, že člověk nestíhá vnímat a psát najednou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na jeho přednáškách byla určitá píle a pečlivost o metodickou i obsahovou stránku patrná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas trochu zvolnit tempo. Také bych mu doporučila vytvořit vlastní skripta, aby nemusel vše vypisovat na tabuli.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Fučík jede o přednáškách sice rychle, ale dá se to pochopit, když člověk aspoň trochu chce. Písemky nijak hrozný nejsou, jsou náročný, ale když člověk spočítá příklady, co má na webu, tak ho nic moc nezaskočí. Co se týká zkoušky, měla jsem uznanou písemnou část, takže to byla formalitka. Rozhodně doporučuju nepodceňovat malý písemky v průběhu a sbírat co nejvíc bodů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rychlost při mazání tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze všeho nejvíce rychlost, s jakou je schopen vykládat a psát na tabuli ;-) také "lidský" přístup a dostatek materiálů na webu (příklady atd.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní výklad látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Spoléhání na literaturu je bez zápisků spolužáka fatální.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Samotné počítání příkladů z hodin nestačí. Bylo by fajn probrat i více abstraktních otázek vyplývajích z konkrétní materie probrané během přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [2]
  • Zkoušela jsem otevřít skripta Pelantové, ale tomu jsem nerozuměla, Dontová je k ničemu, ty zápisky byly jediná věc, která byla použitelná. A kamarádi z Ačkový matiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doporučená literatura - Matematika 1 (Dontová) byla naprosto k ničemu. Neshodovala se s rozsahem předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Měla jsem uznanou zkouškovou písemku, takže ta zkouška byla spíš formalitka. Ale prostředí bylo příjemný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byla to jedna z příjemnějších zkoušek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kladem bylo, že zkoušející po písemné části vysvětlil, jak měly být úlohy řešeny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 2.67
1 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [3] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==============......| 71 % [5] 11-14
5 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8] 1.00
1 : |============........| 62 % [5] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 12 % [1] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [6] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [6] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=============.......| 66 % [4] spíše ne
3 : |=======.............| 33 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [6] 1.67
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [6] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne