Beneš Michal Doc.Dr.Ing. :: [01SEDR] Seminář z diferenciálních rovnic

Další předměty
[17DPJR1] Diplomová práce 1
[04MGA1] Magisterská angličtina 1
[01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů
[01SEDR] Seminář z diferenciálních rovnic
[01VAM] Variační metody
[01VAMB] Variační metody B
[00ZST1] Zahr. stáž v rámci programů výměny studentů přes rektorát
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 15
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [32] 2.28
1 : |=====...............| 25 % [8]  
2 : |======..............| 28 % [9]  
3 : |========............| 40 % [13]  
4 : |=...................| 6 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
  • V ničem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zaradit priklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • lepsi usporadani predmetu, kdyz uz tato forma, tak napr. prepsat teorii k predmetu do PDF a poskytnout studentum, vsichni by je tedy meli k dispozici, rozebrali si temata a na svuj prispevek by si je meli precist, zpracovat a nejak odprezentovat o co tam jde, treba vice polopaticky, s priklady nebo nejakymi souvislostmi... nevim, no... uznavam, ze to neni asi uplne realne:-) taky pozadovat 0 absenci mi prijde zbytecne, dal bych 2 jako na cvicenich
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Dokázal doplnit studentské prezentace, případně některé části dovysvětlit. Smysl pro humor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jde o seminar. Materialy pro studenty, kteri danou kapitolu prednaseli, byly dostacujici. Chybela navaznost na praxi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občasný vtip odlehčující výuku
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tato cast akety nema smysl, napln premetu tvorili sami studenti, doc. Benes je pouze navadel...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [2]
  • Povinna ucast.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cviceni nebylo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |================....| 80 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 2.60
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |===========.........| 57 % [4] 11-14
5 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne