Havlíček Miloslav Prof.Ing. DrSc. :: [01FA1] Funkcionální analýza 1

Další předměty
[01FA1] Funkcionální analýza 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 26
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [85] 1.55
1 : |==============......| 70 % [60]  
2 : |===.................| 17 % [15]  
3 : |....................| 2 % [2]  
4 : |=...................| 4 % [4]  
5 : |=...................| 4 % [4]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Větší systematičnost výkladu. Některé věci nechával nedodělané, ale to je asi správně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně komisnosti a zbytečného zvyšování hlasu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Poutavý styl výkladu- to, že dokáže zaujmout. Smysl pro humor.Chuť zabývat se otázkami studentů. Zájem na tom, aby studenti látku pochopili a aby se jim zalíbila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prof. Havlicek je velmi lidsky a schopny prednasejici. Az na to, ze jsou prednasky v dobe obeda a clovek na nich usina, je to bezvandy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že ho to přednášení ještě baví
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ma opravdu velke charisma, myslim, ze je i velky vzor pro studenty a takovy typ moudreho a zkuseneho cloveka... urcite osobnost... pekny vyklad, ktery rozhodne neuspaval, obcas trochu zmatek v poznamkach a prikladech... zaroven bych vice vypichoval, kde je ta podstata, co je dulezite a tak nejvice ocenuji, ze napsal vybornou knihu, kde je to vsechno (snad krome lehcich dukazu) popsane a vysvetlene
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kvalitni prednaska, vstricnost vuci studentum, snaha pomoct a vysvetlit vse
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • 24 tedy vsechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • System pisemek byl dobry, jen by mely byt skutecne pokazde, aby byly vice objektivni. Docela mi vadilo, ze cvicili chodila casto pozde, je to demotivujici, clovek nechce chodit vcas, kdyz tam potom na pulce cviceni ceka na zacatek. Jinak bylo cviceni fajn, system prikladu do dvojic je na FA idealni. Kvalitni cviceni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdyby to nebylo tak brzo ráno
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • Modra smrt
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z knihy Blank, Exner, Havlíček: Lineární operátory v kvantové fyzice a z mých zápisků
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Linearni operatory v kvantove fyzice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • modra smrt - linearni operatory v kvantove fyzice
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Požadavky byly vysoké, ale zkoušející byl férový a ve skrytu duše i vstřícný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska primerena, pan profesor dobre odhadne po prvni otazce uroven studenta a dale mu poklada primerene otazky. Zkouska sama byla zajimava a prinosna.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepřijde mi normální, aby zkoušející na nepřipraveného studenta křičel a slovně mu vyhrožoval
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • stredne tezka zkouska, da se na ni hlavne dobre ucit z kvalitniho zdroje, coz je hlavni, u zkousky chce pan profesor celkem uzke spektrum vylozene latky, coz zkousku velmi usnadnuje, jinak by byla urcite narocnejsi... neni zas tak nedosazitelne dostat A, coz je myslim motivujici a spravne... na zkousce pochyti clovek i neco z zivotni filosofie a nepripada si konecne jako zacek, ale jako "kolega"... libi se mi, ze zkouska nuti cloveka neco vymyslet a kdyz student nevi, pan profesor ho vede a napovida...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • objektivnost a vstricnost zkousejiciho, snaha pomoct nakopnout studenta, kdyz tapal ..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.83
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 16 % [1] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.50
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 16 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |===.................| 14 % [1] 7-10
4 : |===========.........| 57 % [4] 11-14
5 : |===.................| 14 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [2] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [11] 1.00
1 : |==..................| 9 % [1] z vlastních zápisků
2 : |==..................| 9 % [1] z cizích zápisků
3 : |=========...........| 45 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 1.57
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.71
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.43
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ne
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ne
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.57
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 1.57
1 : |=================...| 85 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 2.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====================| 100 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne