Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. :: [01ALG] Algebra

Další předměty
[01ALG] Algebra
[01VYML] Vyčíslitelnost a matematická logika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 22
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [82] 1.93
1 : |=========...........| 47 % [39]  
2 : |====................| 19 % [16]  
3 : |=====...............| 26 % [22]  
4 : |=...................| 4 % [4]  
5 : |....................| 1 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • V některých chvílích by mohl trochu zvolnit tempo, někdy zopakovat důležité pojmy (ikdyž to je spíš naše chyba- studentu, že jsme je pozapomněli)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic takového mne nenapadá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • z nejakeho pro me neznameho duvodu pan docent vzdycky, kdyz zacinal nove tema, uplne zapomnel na nejakou strukturu (znaceni vet a definic) a zacal psat pojmy halabala na tabuli, pritom vetsinou slo o dost dulezite pojmy, coz vedlo k mirnemu chaosu... po chvili se zase ovsem "chytil" a zacal veci clenit standardne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ac se ke konci uz snazil, tak porad zatahuje tabuli :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [6]
  • Algebraicka presnost. Vyklad je dostatecne pomaly, aby se daly poridit zapisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Až na vyjímky docela systematický výklad, vstřícnost, zaujetí pro předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • K výkladu nepotřeboval téměř žádné poznámky, pouze osnovu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáší srozumitelně a přehledně, nepřeskakuje mezi tématy, přednášky mají logickou návaznost. Navíc je vidět, že látce skutečně do hloubky rozumí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • uvadeni ilustrujicich prikladu k jednotlivym pojmum, vystihujici poznamky k latce - vi nebo dohadne, co studentovi nemusi byt jasne
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • kvalita prednasky, vstricnost vuci studentum
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • cca 21 (rozsah byl 4+0)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Cviceni nebylo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [3]
  • Ze svých zápisku a z PDFka Tomáše Hejdy. Díky Tome
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Učil sem se především ze zápisků co nám dal ke stažení kamarád.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • plus zapisku spoluzaku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [5]
  • Je dobře, že nejsou požadovány důkazy a zkoušející pozná, zda student látku pochopil na příkladech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouska byla prijemna a nebyla zbytecne narocna.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemný pohovor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prubeh zkousky zavisi na tom, ktery den clovek prijde a jakou ma pan docent naladu... prubeh zkousky muze ovlivnit nejaky maly detail, ktery vam muze zhorsit znamku nebo naopak dostanete Acko i za vykon, za ktery kolega dostal pred tydnem treba D... nekdy taky pri zkousce dojde na prurez celou latkou, jindy zase staci umet jen jednu otazku urcite by chtelo zavest nejaky presnejsi spravedlivejsi a presnejsi system na hodnoceni studentu (mozna klidne pisemka)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška probíhala bez nějakých stresů. Jenom mi přišlo, že výsledná známka byla tak trochu dílem náhody.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [7] 1.57
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [7] 1.57
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [7] 3.14
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=================...| 85 % [6] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [8]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |==..................| 12 % [1] 7-10
4 : |============........| 62 % [5] 11-14
5 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [9] 1.00
1 : |====................| 22 % [2] z vlastních zápisků
2 : |=========...........| 44 % [4] z cizích zápisků
3 : |....................| 0 % [0] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 2.29
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |======..............| 28 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [7] 1.43
1 : |==============......| 71 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.57
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ne
2 : |========............| 42 % [3] spíše ne
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 2.14
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |===.................| 14 % [1] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [7] 1.86
1 : |========............| 42 % [3] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne