Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02DPMF2] Diplomová práce 2
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KOHO] Kohomologické metody v teoretické fyzice
[01PRO1] Problémový seminář 1
[02RPMF1] Rešeršní práce 1
[02SMF] Seminář matematické fyziky
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02ZS] Zimní škola
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 73
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
SUM : Celkové hodnocení [117] 2.23
1 : |=======.............| 33 % [39]  
2 : |=======.............| 35 % [42]  
3 : |==..................| 11 % [14]  
4 : |==..................| 11 % [14]  
5 : |=...................| 6 % [8]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • snížit hustotu zápisu na tabuli, s roustoucím časem přednášky se blíží nekonečnu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebát si občas smazat celou tabuli tak, aby ji mohl využít a nemusel dopisovat něco do prostřed popsané tabule. Občas se nebát vysvětlit něco "po lopatě".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nesnazit se popsat kazde volne mistecko tabule (bez ohledu na poradi informaci)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mluvit více nahlas a méně monotónně
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Přesnost, vhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Všechno odvodí na tabuli a to je veliké PLUS+. Píše čitelně na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ochotu, vstricnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vědomosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Vím, že to je můj problém ale přednášky mě docela uspávaly. Není to chyba pana profesora, ten je vykládal dobře, je to moje chyba že se po obědě nedokážu soustředit;-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Škoda, že byly přednášky tak uspávající, oživovaly ji snad jenom experimenty na úvod
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly zmatené, lépe se učilo ze skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • uspával mě monotónní výklad doslova převzatý ze skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [5]
  • Cvičící: Hynek Lavička. -- Cvičení k ničemu. Někdo si něco na tabuli počítá, on nám ukazuje rádoby zajímavé simulace pak se ho někdo na něco zeptá a on to nedokáže vysvětlil. Ani po týdnu mi nebyl schopen odpovědět na email, a nakonec mi musel zapsat zápočet pan prof. Tolar.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící - Lavička bylo by dobré sjednotit nároky na získání zápočtu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící: Hynek Lavička motivační úvahy nad aplikacemi výsledků každého příkladu nedopadly vždy na úrodnou půdu, ale často osvětlily nějakou zajímavou problematiku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící byl Lavička.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přišlo mi, že cvičící někdy nevěděla, stejně jako my, jak se dané příklady řeší, mohla by se zlepšit i komunikace mezi studenty a cvičící
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • skripta voaf
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky + skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ze skritp, které se bohužel nedají čist, jelikož je v nich jenom matematika.Ze sbírky příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta v PDF ze stránek katedry
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta pana Profesora, Atomová fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Byl jsem na předtermínu, velká výhoda. V postatě jsem napsal písemku, pan profesor ji se mnou prošel a bylo.:-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • málo termínu, je politováníhné, že pan Profesor takhle limituje studenty tím, že vypíše termíny, kde na každý veme deset lidí, což při množství studentů kteří daný předmět mají zapsaný je málo. I když je jich třeba deset..Dále bych chtšl poznamenat, že první tři termíny byly vypsány do 15. ledna, což takměř probíhal jěšte semstr. A hlavně celá mamtematika B psala započtovou písemku, takže tyto termíny byly úplně k ničemu. Došlo tak tedy k tomu, že v únoru pak bylo na jednotlivé termíny nahlášeno kolem 10 náhradníků
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělé předtermíny :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkousel me docent Chadzitaskos, dal pisemku s priklady od oka ze skript, po poledni musel na ctyri hodiny odjet, kdyz se vratil, tak zase na hodinu odesel s profesorem Jexem a nas nechal bez informace o tom, kdy a jestli vubec se vrati... no nic prijemneho
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 2.50
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [6] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 1.63
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [12]
1 : |==..................| 8 % [1] 0-2
2 : |===.................| 16 % [2] 3-6
3 : |===.................| 16 % [2] 7-10
4 : |=====...............| 25 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 2.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.80
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |========............| 40 % [2] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |============........| 60 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [12] 1.00
1 : |==..................| 8 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [6] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [8] 2.75
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 1.63
1 : |==========..........| 50 % [4] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [8] 2.38
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 3.25
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [8] 2.38
1 : |=====...............| 25 % [2] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [2] spíše ano
3 : |=======.............| 37 % [3] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 1.88
1 : |=======.............| 37 % [3] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 2.00
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 3.20
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne