Vajda Igor Ing. DrSc. :: [01TIN] Teorie informace

Další předměty
[01TIN] Teorie informace
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 27
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [120] 2.88
1 : |====................| 20 % [25]  
2 : |===.................| 16 % [20]  
3 : |======..............| 30 % [36]  
4 : |====................| 19 % [23]  
5 : |===.................| 13 % [16]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • ---
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výklad látky by mohl být mnohem záživnější a srozumitelnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ve srozumitelnosti mluveni, pokud clovek nesedel v prvni lavici, z prednasky naprosto nic nemel.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nezmatkovat u zkoušky... Když změní zadání 5minut před koncem písemky (a to před tím už měnil 2x a pokaždé špatně)...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkusit trochu vysvětlit, co přednáší, popřípadě zkusit přednášet tak, aby to dávalo smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • ---
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokus o vtip, dochvilnost, vstricnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Napsal srozumitelná skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Prednaska byla zmatecna a neusporadana. Skripta poskytovala lepsi zdroj informaci.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nezvykl jsem si na styl prednaseni
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Navstivil jsem jen nekolik malo prednasek, jelikoz prvni rada byla obsazena, v dalsich radach jsem naprosto nic neslysel a mohl jsem odejit nebo si v klidu precist casopis ci noviny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebyl jsem schopen dostatečně chápat vzhledem ke způsobu výkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [7]
  • Skripta Teorie informace, ČVUT
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta k TIN
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript DrSc. Vajdy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta: Teorie informace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [7]
  • Zkouška jen písemná, relativně jednoduchá, nicméně vypsání pouhých 2 termínů je vážně málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mnoho chyb v zadani a nejednotne znaceni ve skriptech a prikladech. Neochota zkousejiciho uznat alternativni pristup nebo zapis.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dostat známku už za třetinu zkoušky, Huffmanův kód, no já nevím...ale zas nebyla zkouška zbytečně stresující...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Byla pouze zkouskova pisemka. DrSc. Ing. Vajda znamkoval pisemky zrovna podle toho, jakou mel chut na obed, nekolik lidi za steny "vykon" v pisemce dostalo maximalni rozpeti znamek, coz mi pripada ponekud prehnane. Otazky byly zadany dost nesrozumitelne a kdyz zkousejici zjisti, ze ma v zadani chybu 5 minut pred koncem, tak by na to mel brat ohledy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejasnosti v zadání se řešily až v průběhu výpočtu, navíc rozdělení na skupiny a každá měla jinou obtížnost zadání,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • viz. změna zadání ke konci písemky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška byla celkově velmi špatně sestavená a její výsledek jen částečně závisel na znalosti látky. Zkouška se skládala pouze z písemky, která obsahovala pouze tři příklady. Navíc jedno oddělení mělo chybu v zadání. Pan zkoušející chybu po několika minutách opravil, ale přesto v zadání zůstavala ještě jedna chyba. Tu opravil až 10 minut před uplnynutím časového limitu (1 hodina), ale navíc nam pak přidal jen 5 minut.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 2.88
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [4] ano i ne
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [9]
1 : |=========...........| 44 % [4] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [9] 3.22
1 : |==..................| 11 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |===========.........| 55 % [5] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [10] 4.10
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 10 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 10 % [1] neutrální
4 : |========............| 40 % [4] spíše ne
5 : |========............| 40 % [4] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [10] 1.80
1 : |==========..........| 50 % [5] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 30 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [14]
1 : |===.................| 14 % [2] 0-2
2 : |===.................| 14 % [2] 3-6
3 : |===.................| 14 % [2] 7-10
4 : |===.................| 14 % [2] 11-14
5 : |===.................| 14 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [18] 1.00
1 : |=...................| 5 % [1] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 55 % [10] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [11] 3.64
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [11] 3.09
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 36 % [4] spíše ano
3 : |==..................| 9 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 27 % [3] spíše ne
5 : |====................| 18 % [2] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [11] 2.00
1 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ne
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ne
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11] 3.73
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==..................| 9 % [1] spíše ano
3 : |=====...............| 27 % [3] neutrální
4 : |=========...........| 45 % [5] spíše ne
5 : |====................| 18 % [2] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [11] 3.64
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=========...........| 45 % [5] neutrální
4 : |==..................| 9 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [11] 2.73
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |==============......| 72 % [8] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne