Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAST] Matematická statistika

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MAST] Matematická statistika
[01MASTB] Matematická statistika B
[01MAT3] Matematika 3
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 46
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [118] 1.47
1 : |==============......| 69 % [82]  
2 : |===.................| 17 % [21]  
3 : |==..................| 8 % [10]  
4 : |=...................| 4 % [5]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • mohl by psát na tabuli čitelněji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • U některých vět by mohly být uvedeny příklady kdy je nelze použít.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uvádět více příkladů, které nejsou ve skriptech...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • počítat více příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • je dobrej
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost, zájem o studenta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výklad byl velice přehledný. U příkladů bylo vždy jasné, co se dělá a proč.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • správný přístup
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přehlednost výkladu, lidský přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [4]
  • Je škoda, že tento předmět nemá cvičení. Myslím, že hodně lidí má s příklady problémy, a na přednášce se spočítá jen pár typových příkladů. Jelikož polovina zkoušky jsou příklady, měly by se také během semestru procvičovat..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chtělo by to více hodin aby bylo možné projít víc příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • No chtělo by to vůbec nějaký mít:-D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vice prikladu k lepsimu pochopeni latky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5]
  • elektronická skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta od Ing. Hobzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Plus Hobzovi skripta..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Elektronicka skripta pana Hobzy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ucil jsem se ze skript, ktera poskytl Ing. Hobza na svych strankach.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [4]
  • Písemná část (příklady) byla pro mě stresující, protože se na přednáškách spočítalo opravdu málo příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obsahla zkouska, clovek se musel dobre ve vsem orientovat, coz je dobre, tak to ma vypadat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skuska bola mierne stresujuca kedze som nevedel napisat pisomku :)) ... az na 3. pokus
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • naučte se pořádně definice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 16 % [1] 3-6
3 : |===.................| 16 % [1] 7-10
4 : |=============.......| 66 % [4] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.40
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.60
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |================....| 80 % [4] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====................| 20 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [14] 1.00
1 : |======..............| 28 % [4] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=======.............| 35 % [5] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [9] 1.44
1 : |=============.......| 66 % [6] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [9] 1.33
1 : |===============.....| 77 % [7] rozhodně ano
2 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 11 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [9] 2.00
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ne
2 : |====................| 22 % [2] spíše ne
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |==..................| 11 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [9] 1.56
1 : |=========...........| 44 % [4] rozhodně ano
2 : |===========.........| 55 % [5] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [9] 1.44
1 : |===========.........| 55 % [5] rozhodně ano
2 : |=========...........| 44 % [4] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [9] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [3] rozhodně ano
2 : |====................| 22 % [2] spíše ano
3 : |====................| 22 % [2] neutrální
4 : |====................| 22 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne