Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02MECH] Mechanika
[02SFHIC] Statistická fyzika v ultrarelativistických jaderných srážkách
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VPSF] Vybrané partie ze stat. fyziky a termodynamiky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 11 / 50
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
SUM : Celkové hodnocení [128] 2.25
1 : |=======.............| 37 % [48]  
2 : |======..............| 28 % [36]  
3 : |===.................| 13 % [17]  
4 : |===.................| 14 % [18]  
5 : |=...................| 7 % [9]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [8]
  • Místy velmi nesrozumitelný výklad, rychlé přeskakování z tématu na téma
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nemusel by byt tak jizlivy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • řešení některých rovnic stylem "omylem jsem zavadil křídou o tabuli a objevilo se mi tam tohle řešení" mě moc nepotěšil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mohl by skutečně přednášet a ne předhazovat fragmenty informací a vzorce, které spadly z nebe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • méně chaotický výklad látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dobré by opravdu bylo si na začátku semestru udělat osnovu a tu dodržovat. Kvůli nesystematičnosti se předmět značně ztěžuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky nebývají zcela systematické; těžko se z nich pořídí kvalitní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Uspořádat si látku a vykládat ji srozumitelněji a uspořádaně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [7]
  • Byl vtipný. Předvedl nám několik zajímavých příkladů co nebyly ve skriptech.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • predevsim sirku rozhledu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor, interakce se studenty, kapacita ve svém oboru.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • orientaci v problematice
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vědomosti
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášející umí bavit, nicméně na srozumitelnosti výkladu to nepřidá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyzkouší vás kdekoliv
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
  • Přednáška byla natolik nesrozumitelná a chaotická, že se mi nakonec víc vyplatilo věnovat samostudiu byť jen část času určeného pro přednášku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Doba přednášky i způsob, jakým byla vedemá způsobily, že jsem TF cíleně vynechával.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • chaotický výklad látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Navštěvování přednášek nezkracovalo dobu, kterou bylo potřeba strávit nad skripty k pochopení látky, což mě poněkud demotivovalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměli žádný smysl...shodne se na tom 80% studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [6]
  • cvičící - Novotný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvičící: Novotný bez cvičení bych z tohoto předmětu nepochopil ani ň
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky Ing. Petru Novotnému jsem to pochopil
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičící byl Petr Novotný, asi nejlepší cvičící, jakého jsem na fyzikální předmět zažil. Vše pořádně (leckdy i polopaticky) vysvětlil a nedělal kolem toho drahoty. Myslím, že by si s panem profesorem Jexem mohl přednášku vyměnit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • díky cvičení jsem alespoň trochu pochopila o co v TEFu jde
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičící: Ing. Petr Novotný, dobrý cvičící, náročnější, ale nemyslím si, že nějak nesmyslně, umí vyložit látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [6]
  • skripta z TEFu, co jiného :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Teoretická fyzika - Štoll, Tolar
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky + skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta TEF
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Štoll, Tolar - Teoretická fyzika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, poznámky ze cvičení, internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [6]
  • Každý kdo tu zkoušku udělal tak hned na "první pokus".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jex me prekvapil... velmi mile :-) Udelena znamka byla mnohem lepsi, nez ocekavana, ac jsem toho prilis nerekla. Nicmene jit na zkousku bez pisemky je velika vyhra
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Stačí zkoušet to tak dlouho, až dostanete větu o viriálu a je to doma.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vůbec to není taková hrůza, jak se tvrdí ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • O písemnou část zkoušky se starali doktorandi. Písemky nebyly nenapsatelné. U ústní části občas padaly i takové dotazy, že byl problém pochopit, co se po mě vůbec chce. Jinak byl prof. Jex celkem milý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ještě, že se nepočítají pokusy
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [10] 2.60
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [5] spíše ano
3 : |========............| 40 % [4] ano i ne
4 : |==..................| 10 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [15]
1 : |=========...........| 46 % [7] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [11] 3.27
1 : |==..................| 9 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 27 % [3] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |====................| 18 % [2] spíše ne
5 : |=====...............| 27 % [3] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [11] 4.09
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 18 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 36 % [4] spíše ne
5 : |=========...........| 45 % [5] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [11] 1.82
1 : |=======.............| 36 % [4] rozhodně ano
2 : |=========...........| 45 % [5] spíše ano
3 : |====................| 18 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [16]
1 : |=...................| 6 % [1] 0-2
2 : |=====...............| 25 % [4] 3-6
3 : |==..................| 12 % [2] 7-10
4 : |=====...............| 25 % [4] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [6] 1.17
1 : |=================...| 83 % [5] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====================| 100 % [5] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [14] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |===========.........| 57 % [8] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [7] 2.29
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
3 : |======..............| 28 % [2] neutrální
4 : |===.................| 14 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [8] 2.88
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [7] 2.71
1 : |======..............| 28 % [2] rozhodně ne
2 : |....................| 0 % [0] spíše ne
3 : |========............| 42 % [3] neutrální
4 : |======..............| 28 % [2] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.38
1 : |============........| 62 % [5] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [7] 2.00
1 : |===.................| 14 % [1] rozhodně ano
2 : |==============......| 71 % [5] spíše ano
3 : |===.................| 14 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [8] 3.38
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |==..................| 12 % [1] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==========..........| 50 % [4] spíše ne
5 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 1.80
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [6] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [4] rozhodně ano
2 : |===.................| 16 % [1] spíše ano
3 : |===.................| 16 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne