Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 31
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [76] 2.16
1 : |======..............| 28 % [22]  
2 : |======..............| 32 % [25]  
3 : |======..............| 31 % [24]  
4 : |=...................| 6 % [5]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
  • Méně používat slovo norma :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když nedokáže odpovědět na otázku: Co je to parsek, tak by si měl doplnit všeobecný přehled.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [4]
  • Zajímavé přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prehladne spracovani probirane latky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jasný a přímý postoj ke studentům.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Je to nadšenec.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • Bohužel, měl jsem vté době sportovní tréniky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Něco ve smyslu cvičení, jsme měli 2x na KJR,kde se nám věnoval Ing.Molnár z JETE. Během dvou cvičení nás seznámil se základy AUTOCADu. Mgr. Bouda pouze přednášel.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ---
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • Úvod do Inženýrství (skripta FJFI, které pamatují minulý režim) + různé vyhlášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [3]
  • Každý dostane 3 otázky, každou z jiného okruhu (vypadaly přibližně takto: tech. kreslení, materiály, zákony). O každé jsem mluvil cca 5-10 minut. Probíhalo to formou dialogu, kdy Mgr. Bouda pokládá poměrně jasné otázky, na které mu stačí krátká odpověď.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některá témata se tahala podezřele často (jakost) a jiná vůbec, moc nevěřím, že to byla náhoda
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • odkaz pre buduce generacie : naucte se jakost ....a na ostatne ako prirodne zdroje, informacie a ich triedenie , postavenie inziniera....mozete kludne prehliadnut, akost si vytiehnete na 80%....
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] ano i ne
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] 2.20
1 : |========............| 40 % [2] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 16 % [1] 3-6
3 : |===.................| 16 % [1] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [3] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [4] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.60
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |================....| 80 % [4] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.40
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |========............| 40 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |====................| 20 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |========............| 40 % [2] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [5] 1.00
1 : |========............| 40 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |========............| 40 % [2] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 1.75
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 2.75
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne