Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02KF] Kvantová fyzika

Další předměty
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KF] Kvantová fyzika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 13
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [51] 2.33
1 : |========............| 41 % [21]  
2 : |====................| 19 % [10]  
3 : |===.................| 13 % [7]  
4 : |===.................| 15 % [8]  
5 : |==..................| 9 % [5]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • přehlednost výkladu, ani bezprostředně po přednášce bych nedokázal s jistotou rici co bych si z toho mel vlastne zapamatovat. proste zatrhnout a vyzdvihnout podstatné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • smysl pro humor
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • všechny
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • systém priklad (vesmes opsany na tabuli zakem z vypracovanych prikldu z netu) - otazka chapete vsichni - dalsi priklad mi prijde dost neefetivni. z 34 prikladu resenych na cvicenich se jen malokdy dva podobaly, tedy slo jen ztezi najit nejaky system jak dany typ prikladu resit. takze bud pozmenit skladbu prukladu nebo pripravit jakousi "kucharku" kdy pouzit ktery system reseni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [1]
  • Slabikář QM a řešené příklady Veroniky Pickové
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Zkouška z KF je těžší než zkouška z KVAN, myslím si, že by tak nemělo být.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • system cloveka v podstate laka pripravit se jen na prikladovou cast zkousky, coz ale neni dobre, dle me by pozitivnim prinosem predmetu mohl byt prave teoreticky prehled o tom co existuje...konkretni vypocty tezko nekdy vyuziji
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] ano i ne
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [3] 3.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |==========..........| 50 % [2] 11-14
5 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [3] 3.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [3] 2.00
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [3] 1.67
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |=======.............| 33 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |=======.............| 33 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |=======.............| 33 % [1] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [2] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |=====...............| 25 % [1] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [3] 2.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne
2 : |=============.......| 66 % [2] spíše ne
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 3.67
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [3] 2.33
1 : |=============.......| 66 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [3] 4.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |=======.............| 33 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 33 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=======.............| 33 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne