Michálek Jiří RNDr. CSc. :: [01NAH] Teorie náhodných procesů

Další předměty
[01NAH] Teorie náhodných procesů
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 13
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [59] 2.42
1 : |=====...............| 27 % [16]  
2 : |====................| 20 % [12]  
3 : |========............| 40 % [24]  
4 : |=...................| 6 % [4]  
5 : |=...................| 5 % [3]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [4]
  • Latka byla prednasene trochu chaoticky a tim padem ne uplne srozumitelne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky byly bohužel velmi zmatečné a bylo obtížné je sledovat i se skripty před sebou. Bylo by lepší zvolit exaktnější přístup, tj. formulované věty napsat v přesném znění a ne jen symbolicky, kdy pak student ani pořádně neví, co dokazujeme.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predvest latku na relanych prikladech, nejen uvadet teorii, kterou kazdy studen v prvnim dnu po zkousce zapomene.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášet trochu plynule. Když začne mluvit o něčem, tak také dokončit a neskákat uprostřed souvětí k něčemu jinému. Pokud možno také dokončovat většinu vět. Případně přednášet tak, aby bylo možné to chápat i bez předchozí znalosti skript. Také bych uvítal, kdyby někdy vysvětlil, čím že se to vlastně tento předmět zabývá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [3]
  • snaha vysvetlit latku predevsim v souvislostech
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Napsani srozumitelnych skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tématu rozuměl - alespoň soudě podle skript.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [4]
  • Bohužel zmatky v přednáškách mě nepřesvědčily chodit pravidelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prednasky byly v pro me nevhodnou dobu, proto jsem navstivil pouze jednu prednasku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky bylo vpodstatě nemožné vnímat. I při snaze o co nejbystřejší pozornost jsem po pěti minutách ztroskotal uprostřed souvětí, ve kterém se mluvilo o procesu a náhle se na tabuli objevil vzorec "také možno napsat takhle..."
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nevhodný čas přednášky, kolize
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [4]
  • skripta pro predmet NAH
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta Úvod do teorie náhodných procesů, ČVUT
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze skript RNDr. Michalka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta: Úvod do teorie náhodných procesů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ke skládání zkoušky [2]
  • Na zkoušku je velmi obtížné se učit, protože látka je velmi složitá, na druhou stranu zkouška jako taková náročná není.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ačkoliv jsem byl předmětem po několi dnech vcelku otráven, zkouška proběhla v dobrém duchu. Mám ale pocit, že mi z předmětu vpodstatě nic přínosného nezůstalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [4] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] ano i ne
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] 4.20
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |========............| 40 % [2] spíše ne
5 : |========............| 40 % [2] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 3.60
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 1.80
1 : |============........| 60 % [3] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [9]
1 : |==..................| 11 % [1] 0-2
2 : |====................| 22 % [2] 3-6
3 : |==..................| 11 % [1] 7-10
4 : |....................| 0 % [0] 11-14
5 : |==..................| 11 % [1] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |==========..........| 50 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |==========..........| 50 % [1] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

Z : Na zkoušku jsem se připravoval(a) hlavně: [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] z vlastních zápisků
2 : |....................| 0 % [0] z cizích zápisků
3 : |==========..........| 50 % [4] z literatury (případně uveďte jaké)

Z : Zkoušející byl(a) objektivní. [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |===============.....| 75 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Otázky byly formulovány jasně. [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] rozhodně ano
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Zkouška byla zbytečně stresující. [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ne
2 : |==========..........| 50 % [2] spíše ne
3 : |=====...............| 25 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ano
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Dostal jsem o svém výkonu dostatečnou zpětnou vazbu. [4] 2.25
1 : |=====...............| 25 % [1] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

Z : Náročnost zkoušky odpovídala počtu získaných kreditů. [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 25 % [1] spíše ano
3 : |==========..........| 50 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |====================| 100 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne