01LAP  >  Lineární algebra plus

Počet hodnotících: 15 / 145 !! Pozor !!
Počet hodnotících nedosáhl 20 %
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|

Zapsaných na předmět: 145 studentů.
Ukončilo předmět: 30 studentů.
|====................| 20 %

Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící, Přednášející, Zkoušející ]

N : Poznámky k předmětu [13]
  • Opravdu takovej základ, je to hodně na paměť. Přišlo mi, že látka nebyla moc obtížná na pochopení, ale spíš jí bylo hodně a dohromady se pletla. Důkazů je docela dost a dohromady je problém si zapamat, kde přesně se použil kterej fígl, ale když se tomu dá čas, tak to jde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • předmět, který člověku otevírá nové dimenze a rozšiřuje prostory.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dle mého názoru nádhera, krása a abstrakce. Někdy až umělecké prožitky z dokonalých přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělé přednášky i cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lineární algebra pro mne byla naprosto nová a proto jsem velmi ocenil přednášky, bez kterých bych asi nebyl schopen obsah skript pojmout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V prvních fázích zajímavé doplnění Lieární algebry 1, posléze skvělé rozšíření algebrálních obzorů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, jehož abstraktnost přesahuje všechny meze.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asistenta Pytlíčka netřeba komentovat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prilisna exaktnost odradza od studia.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chodil jsem sem spíše na ozkoušení, avšak látka mě příliš nebavila.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • tento predmet mi potvrdil ze sa nebudem dalej venovat matike
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nezvládal jsem ani základní LA.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ---
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [15] 1.87
1 : |=========...........| 46 % [7] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [1] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [15] 1.80
1 : |============........| 60 % [9] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [3] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] neutrální
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [1] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [15]
1 : |========............| 40 % [6] rozhodně ano
2 : |===.................| 13 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [6] ano i ne
4 : |=...................| 6 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [6] spíše ano
3 : |=...................| 6 % [1] ano i ne
4 : |====................| 20 % [3] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne